Carregant

Si us plau, esperi


001/20000744
Implantació del Sistema AIDA

Serveis de Consultoria per a la Implantació del Sistema d¿Administració Integral de la Documentació i Arxius (AIDA) de l¿Ajuntament de Barcelona i Tractament arxivístic de la documentació i Servei de suport d¿arxiu a la Gerència d¿Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l¿Ajuntament de Barcelona.


Import sense IVA
338.752,82 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
06/de jul./2022 00:01 - 04/d’ag./2022 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
363.381,69 EUR
codi CPV
92512000-3 Serveis d'arxius 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Millora tècnica al Pla de Comunicació del sistema AIDA
    • Millora tècnica Informe de l¿anàlisi i seguiment de la implantació AIDA i Informe final de resultats
    • Millora tècnica planificació, desenvolupament i avaluació continguts Programes d¿implantació d¿AIDA
    • Pla de Treball d¿implantació sistema AIDA i informe diagnosi: elaboració de l¿informe de diagnosi
    • Pla Treball sistema AIDA: Planificació, fases, organització, responsabilitat, competències
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • 6. Reducció termini d'hores resolució de dubtes i aclariments en fases seguiment i avaluació
    • Estabilitat laboral

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoació Expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Subsanació d'error material a l'Informe de necessitat

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe estabilitat pressupostària

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Autorització Direcció Sistema Mpal d'Arxius

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe Jurídic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de fiscalització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC - pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC xml

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/20000744: Sobre C

2 de novembre 2022 13:30

En curs

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
La página 3 y 4 del PCAP pide: Cap de projecte: 1 Tecnic superior: 2 Auxiliar: 1 Suport servei d¿arxiu: 1 En cambio, en las páginas 19 y 20 del PCAP y en la página 21 del PPT pide: Cap de projecte: 1 Tècnic d¿arxiu (Tècnic superior): 1 Auxiliar d¿arxiu: 1 Suport d¿arxiu: 1 Se puede clarificar esta circunstancia.
Publicada

06/de jul./2022

contestada

12/de jul./2022

Los costes salariales se han calculado para nº persones trabajadoras: 1 persona técnica superior en Arxivística, por tanto es erróneo el dato referente al nº de trabajadores, pàg. 3-4 del PCAP. De acuerdo también con los datos de distribución horas de trabajo, 1 Tècnico de Archivo, que figuran en el documento PPT, pàg. 21