Cargando

Por favor, espere


025/F220000485_486
GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DE 10 ESPAIS VILAVEÏNA ALS TERRITORIS DE VILAPICINA-TORRE LLOBETA, CONGRÉS-INDIANS, PROVENÇALS DEL POBLENOU, LA MARINA, EIXAMPLE DRETA, BADAL, CLOT-CAMP DE L'ARPA, BESÓS, LA PROSPERITAT I CASC ANTIC D'HORTA DE BARCELONA


Importe de licitación (sin impuestos)
702.963,70 EUR
Estado
Adjudicado
Periodo de solicitudes
27/jul/2022 14:00 - 09/sep/2022 14:00

Tipo de Contrato Tipo de Procedimiento SARA Valor estimado sin impuestos Nº lotes
Servicios
Abierto
940.889,88 EUR
Nº lotes 2


Forma de presentación

Estructura de la oferta

  • Documentación administrativa
    • DEUC - Documento Europeo Único de Contratación
  • Oferta técnica o evaluable mediante juicio valor
    • Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta económica o evaluable mediante fórmulas
    • Oferta avaluable mitjançant fórmules matemàtiques i criteris automàtics

Lotes en que se divide el expediente

Lote Título Importe de licitación (sin impuestos) Estado
85320000-8 Servicios sociales

1 GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DE 10 ESPAIS VILAVEÏNA ALS TERRITORIS DE VILAPICINA-TORRE LLOBETA, CONGRÉS-INDIANS, PROVENÇALS DEL POBLENOU, LA MARINA, EIXAMPLE DRETA DE BARCELONA. LOT 1 381.462,83 Adjudicado
85320000-8 Servicios sociales

2 GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DE 10 ESPAIS VILAVEÏNA ALS TERRITORIS DE BADAL, CLOT-CAMP DE L'ARPA, BESÓS, LA PROSPERITAT I CASC ANTIC D'HORTA DE BARCELONA. LOT 2. 321.500,87 Adjudicado

Documentos y enlaces publicados del expediente

Documento
Documentos adicionales a publicar

Relació de Documents Model

Descargar

Pliego técnico

Plec de Condicions Tècniques

Descargar

Pliego administrativo

Plec de Condicions Particulars

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Contracte Tipus

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Informe justificatiu de necessitat

Descargar

Documentos adicionales a publicar

DEUC

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Quadre de preus 0 - Lot 1 (sense error material)

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Quadre de preus 0 - Lot 2 (sense error material)

Descargar

Pliego administrativo

Plec de Condicions Particulars (sense error material desgl.costos directes lot 2)

Descargar

Mesas de apertura de la licitación.

025/F220000485_486: Sobre C

10 octubre 2022 14:00

Finalizada

Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
Bon dia, voldríem saber quines categories professionals del conveni d acció social s han pres de referència per calcular el cost del personal del Lot 2, així com quin increment del conveni s ha previst i quin cicle (general o continuat) Quin será l horari de prestació del servei? Cal preveure dedicació en caps de setmana? En cas afirmatiu, quina seria? Pel que fa a les partides a l alça, a què aniran destinades? es podran emprar per complementar la oferta de programació mensual de 15 hores d activitats o aquestes són independents d aquesta partida? Pel que fa al personal del Lot 1, entenem que la figura de coordinació actualment ja està portant a terme les tasques de coordinació i simultànimanet de referent territorial? gràcies,
Enviada

08/ago/2022

Contestada

17/ago/2022

Bon dia, Les categories professionals del Conveni d'acció social que s'han pres de referència per al càlcul del personal del Lot 2 són les que apareixen detallades al Quadre de preus: 1 COMANDAMENT INTERMEDI i 4 DIPLOMATS (anoteu i rectifiqueu, si us plau, l'errada que hi ha al nombre de Diplomats del QP; al PLEC TÈCNIC i PCA consta com a correcta la dimensió del personal a adscriure al servei). CICLE GENERAL. Atès que no s'ha inscrit un nou Conveni en el que s'actualitzessin les taules salarials i en previsió d'increments/actualitzacions futures, s'ha realitzat una indexació de les Taules salarials del 2018 de l'1,5 % (2019) i del 2 % (2020 i 2022). En relació a horaris i dedicació (38,5 hores/setmanals per cada perfil), el referent territorial combinarà una part estable d'atenció a la ciutadania -aproximadament entre 12-16 hores- amb una part flexible atenent a les necessitats del servei. Per a la resta cal remetre's al que s'estableix al plec tècnic amb les concrecions següents: 1) Horari prestació servei: 5 matins i dues tardes. Com s'especifica als plecs s'haurà de garantir l'horari d'atenció a la ciutadania en cada un dels Espais VilaVeïna. Es preveu dedicació en caps de setmana puntuals per tasques de dedicació al projecte, sobretot pel que fa a participació comunitària. 2) Pel que fa a les partides alçades s'adrecen a la configuració d'una programació d'activitats adreçada als públics prioritaris i coherent amb els objectius establerts en el pla de treball de cada VilaVeïna. Segons els plecs aquesta programació ha de ser d'un mínim de 15h mensuals. 3) Figura de Coordinació: efectivament, i tal i com s'especifica als plecs tècnics, aquesta figura exerceix tasques de coordinació i de referent territorial en un dels Espais VilaVeïna. Salutacions Foment de Ciutat, SA
No tenim clar el nombre de professionals del LOT 2: Segons PCA (clàusula 7.B.a2 i b2 (pag 15,16)) es demana 1 coordinador i 4 diplomats, però en el model oferta economica, indica 1 coordinador i 5 diplomats. Quin és el nombre adequat de professionals?
Enviada

11/ago/2022

Contestada

17/ago/2022

Bon dia, El nombre de professionals per al que s'ha calculat el pressupost de la licitació és d'un TOTAL de 5 professionals: 1 Comandament intermedi + 4 Diplomats. Per tant, la informació correcta és la que apareix en el PCA que coincideix amb la informació que es fa constar al PLEC TÈCNIC i caldria presentar oferta econòmica per a 4 Diplomats (i no pas els 5 Diplomats que consta en el Quadre de preus). Es procedeix a publicar Diligència per error material i es faciliten els nous Quadres de preus. Salutacions Foment de Ciutat, SA
Bon dia, PREGUNTA 1: hem entrat a l oferta a través del Pixelware i en l apartat de documentació administrativa només ens demana que es lliuri el DEUC, però si consultem l arxiu anomena: ¿DOCUMENTS VILAVEÏNA¿, consten també altra documentació a lliurar a nivell administratiu al sobre 1: Annex 1.A - Declaració Responsable. Annex 1. B - Declaració Responsable Model DOCUMENT NÚM. 2. DECLARACIÓ DOCUMENTACIÓ JA DIPOSITADA A FdC O QUE CONSTA AL RELI O ROLECE Aquests documents s han de lliurar juntament amb el DEUC o són documents a lliurar posteriorment en cas de ser adjudicataris? PREGUNTA 2: En el cas de que hàgim de lliurar el document Annex 1.B, què s enten per: (mitjançant testimoni judicial o certificació administrativa, segons els casos, i quan aquest document no pugui ser expedit per l autoritat competent podrà ser substituït per una declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa, notari públic o organisme professional qualificat) ¿és suficient una declaració responsable d una persona apoderada de l entitat? Moltes gràcies,
Enviada

02/sep/2022

Contestada

06/sep/2022

A) Contingut del Sobre número 1: 1. Declaració del Model Document número 1-A facilitat, Declaració que substitueix la documentació relacionada a la clàusula 8.2.1 del PCA. 2. En cas d'empreses estrangeres, declaració de sotmetre's a la jurisdicció dels jutjats i tribunals espanyols de qualsevol ordre, per totes les incidències que directament o indirectament es derivessin del contracte, amb renúncia, si escau, al fur jurisdiccional estranger que pogués correspondre al licitador, tot això sense perjudici de la submissió a arbitratge prevista al contracte tipus, conforme a allò disposat a la clàusula 8.2.1 C d'aquest Plec. 3. Declaració responsable en cas que diversos empresaris concorrin agrupats en una Unió Temporal de cadascuna de les empreses que formin el grup, per a presentar oferta conjunta única i compromís de formalitzar l'esmentada Unió Temporal en cas de resultar adjudicataris. D'altra banda, respecte a la pregunta 2: no cal presentar-ho, amb la 1A és suficient, en cas de ser adjudicataris ens haureu de lliurar tota la documentació per l'adjudicació que apareix a la clàusula 13.
La suma dels costos directes i indirectes del Lot 2 (pàgina 8 i 9 del PCA) no sumen el import de la licitació de 321500,87 € Hi ha alguna errada en algun import?
Enviada

11/ago/2022

Contestada

17/ago/2022

Bon dia, En el desglossament dels costos directes del LOT 2 en la línia de Salaris segons conveni actualitzats enlloc de 43.443,07 ¿ hauria de poder visualitzar-se 143.443,07 ¿ que és la xifra correcta que es pot deduir en base al percentatge de la despesa del mateix quadre i al quadre de preus. Es procedeix a publicar Diligència per error material en el desglossament parcial de costos directes del lot 2 que no afecta a l'estimació del pressupost de licitació ni al termini de presentació d'ofertes. Salutacions Foment de Ciutat, SA
Els fem arribar dubtes relatius a la solvència que sol·liciten en apartat c : Experiència no inferior en 5 treballas diferents enl a gestió de plas, accions i/o projectes de caràcter complex (plans integrals) en àmbit social i/o comunitari, realitzats en els darrers 5 anys. Els voldriem demanar si entenen per plans complexes aquestes accions: - desenvolupament del sistema de treball per superilles en els serveis atenció domiciliària. - gestió equipaments emergència habitacional. - gestió equipaments per atendre joves migrats sols i integració a la societat. - gestió equipaments per reclusos en 3r grau, etc... per tal de poder identificar si complim la solvència requerida. Atentament,
Enviada

08/ago/2022

Contestada

24/ago/2022

La gestió de projectes de caràcter complex (plans integrals) suposen la definició i articulació d'estratègies d'intervenció multinivell i multisectorials. Un exemple és el desplegament del sistema de superilles en els serveis d'atenció domiciliària, en els que intervenen una gran diversitat de nivells d'actuació i d'agents implicats: institucionals, socials, de l'àmbit de la salut, comunitaris, econòmics, de defensa d'interessos professionals, entre d'altres. La gestió de serveis públics que no impliquin el desplegament d'una intervenció d'aquesta naturalesa (encara que aquests siguin socials o comunitaris) no serà objecte d'atenció. Salutacions Foment de Ciutat, SA
Bona tarda, Us fem arribar una consulta en relació al criteri: ampliació del nombre d¿hores d¿activitat mensual en cada un dels territoris Vila Veïna fins a un màxim de 20 hores. A la pàgina 25 del plec administratiu, es concreten diferents millores: 8.2.3.c (Disponibilitat d¿un servei de resposta immediata mitjançant whatsapp, telegram, xatbot o plataforma similar per a la resolució de consultes de dilluns a divendres de 9 a 20h.) 8.2.3.d (Ampliació del nombre d¿hores d¿activitat mensual en cada un dels territoris VilaVeïna fins a un màxim de 20 hores. 8.2.3.d (Establiment de sessions trimestrals de supervisió professional a l¿equip tècnic del servei d¿un mínim de 2 hores de durada, realitzades per un expert extern a l¿ofertant degudament reportades amb informe.). Si anem a la pàgina 43, al punt 2.Criteris d¿adjudicació avaluables automàticament mitjançant l¿aplicació de fórmules matemàtiques (sobre número 3), veiem que desprès de la valoració de les ofertes econòmiques presentades, sols es puntuen amb 5 punts en dos criteris, el de disponibilitat d¿un servei de resposta immediata i el de l¿establiment de sessions trimestrals de supervisió professional. No consta el criteri d¿ampliació del nombre d¿hores d¿activitat mensual en cada un dels territoris Vila Veïna fins a un màxim de 20 hores. La nostra consulta és si és correcte que aquest criteri no tingui puntuació assignada, igual que succeeix amb els altres 2 criteris, que sí que en tenen. MOltes gràcies
Enviada

30/ago/2022

Contestada

05/sep/2022

Bon dia, Efectivament, només es puntuen els punts descrits a l'annex 1. No és puntuable l'ampliació d'hores d'activitat mensual. Salutacions