Cargando

Por favor, espere


006/20002385
Servei d'Atenció al Públic MECM


Importe de licitación (sin impuestos)
609.403,98 EUR
Estado
Formalizado
Periodo de solicitudes
18/nov/2020 14:00 - 18/dic/2020 14:00

Tipo de Contrato Tipo de Procedimiento SARA Valor estimado sin impuestos Código CPV
Servicios
Abierto
1.828.211,94 EUR
Código CPV
92521000-9 Servicios de museos



Forma de presentación

Estructura de la oferta

  • DEUC - Documento Europeo Único de Contratación
    • Anexo 1 - Autorización consulta certificado de deudas TGSS y AEAT
    • Anexo 1 - Modelo declaración constitución UTE
    • Anexo 3 - Declaracion responsable empresas extrangeras
    • Anexo 4 - Declaración responsable sobre paraísos fiscales
    • Anexo 5 - Declaración responsable no contravención derechos humanos
    • DEUC - Documento Europeo Único de Contratación
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Por disponer de efectivos adscritos al servicio con dominio del lenguaje de signos
    • Por disponer de un dispositivo electrónico de control de presencia del personal adscrito al contrato
    • Por la oferta de horas de formación
    • Precio (Oferta económica)
    • Reducción de plazos en la substitución de personal

Documentos y enlaces publicados del expediente

Documento
Pliego administrativo

Plec Administratiu

Descargar

Pliego técnico

Plec de prescripcions tècniques

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Decret Autorització

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Declaració responsable - Llista Subrogació

Descargar

ESPD request

ESPD

Descargar

Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
Bona tarda, En referencia al punt 4 del criteris de valoració de les ofertes, on es fa referència a la disposició d'efecius que dominin el llenguatge de signes, tenim una pregunta: El personal es subrogable, per tant, entenem que dintre del equip, ja hi ha personal amb aquests requisits? Gràcies
Enviada

01/dic/2020

Contestada

02/dic/2020

El procediment harmonitzat per la contractació del servei d'atenció al públic del Museu Etnològic i de Cultures del Món es concep com la prestació d'un servei en que el personal adscrit al servei ha de tenir un determinat nivell de competència. És l'empresa adjudicatària, en les seves ofertes, la que ha de garantir que el personal disposa d'aquests requeriment. En aquest contracte volem oferir als nostres usuaris aquesta prestació i és per això que ho hem inclòs com a criteri de puntuació. Però són les empreses adjudicatàries les que en les seves ofertes han d'adoptar el compromís d'aportar, si volen obtenir la puntuació, personal amb la competència requerida. En l'actual contracte, en el seu moment no es va demanar ni com a solvència tècnica, ni com a criteri de puntuació personal que dominés el llenguatge de signes.
Bon dia,, Tenim alguns dubtes sobre el plec. Els hi traslladem: - Ens poden facilitar el calendari d'apertures de ambdós centres? - D'on surten les 3.640 hrs/any de Reserves (Informador) de Moncada?Segons el calendari, ens sortiríen unes 3.119,5 hrs/any i el plec demana 3.640 h/año (hay una diferencia de 520 h/año de más en los pliegos). Ens ho poden aclarir? - La facturació del contracte es per hrs de prestació/categoría? - Les hores per a exposicions temporals (3.446 h/año). Entenem que es facturen pen hrs de prestació, per aquestes exposcion? Ens poden facilitar el calendari d'exposicions? - Hi ha un treballador fix dicontinuo. Quin periode treballa? Gràcies
Enviada

01/dic/2020

Contestada

02/dic/2020

- El calendari d'obertura dels dos centres està detallat al punt nº 3 del Plec de Prescripcions Tècniques (pàgina 3). - Sí, la facturació del contracte es per hores de prestació/categoria. - La posició de reserves està operativa també els dilluns (dia de tancament del museu) L'horari de prestació del servei és: De dilluns a diumenge, de 9.00 a 19.00 h (70 hores/setmana) x 52 setmanes = 3.640 h - No disposem de la informació sobre el període de treball del personal fix discontinu.
Bon dia, L'empresa adjudicataria actual, podría emetre un certificat d'estar al corrent de pagament de: - Seguretat social - Hisenda - Salaris - Inspeccions laborals - Demandes pendents referent sempre al personal adscrit a aquest servei. Gràcies
Enviada

03/dic/2020

Contestada

04/dic/2020

D'acord amb l'establert a l'article 130 de la LCSP , l'empresa que estigui efectuant la prestació objecte del contracte està obligada a facilitar informació tal com: Llistes del personal objecte de subrogació, detalls de categoria, tipus de contracte, jornada, data d'antiguitat, venciment del contracte, salari brut anuals de cada treballadors, així com els pactes en vigor aplicables als treballadors als quals afecti la subrogació. La Llei no estableix que es facilitin certificats d'hisenda ni seguretat social i per aquest motiu no s'han requerit ni facilitat per part de l'empresa que actualment està prestant el servei.
Bona tarda, Estem interessats en poder fer una visita a les instal.lacions. Gràcies
Enviada

01/dic/2020

Contestada

01/dic/2020

Les empreses interessades en visitar els equipaments del Museu Etnològic i de Cultures del Món, hauran de sol·licitar-ho a la següent adreça de correu: alabella@bcn.cat Per donar compliment a les restriccions motivades per la situació sanitària, es demana que només assisteixi una persona per empresa. La visita es realitzarà el proper dijous 3 de desembre: - A les 10.00 h a la Seu Parc Montjuïc - Passeig de Santa Madrona, 16 - A les 12.00 h a la Seu Montcada - Carrer de Montcada, 12
Bona tarda, En referència al punt 4 de la clàsula 10 del PCAP, demanen recursos amb al lleguatge de signes. El personal adscrit al servei, és subrogable, per tal motiu, entenem que el personal actual té aquest requisit? Gràcies
Enviada

01/dic/2020

Contestada

02/dic/2020

El procediment harmonitzat per la contractació del servei d'atenció al públic del Museu Etnològic i de Cultures del Món es concep com la prestació d'un servei en que el personal adscrit al servei ha de tenir un determinat nivell de competència. És l'empresa adjudicatària, en les seves ofertes, la que ha de garantir que el personal disposa d'aquests requeriment. En aquest contracte volem oferir als nostres usuaris aquesta prestació i és per això que ho hem inclòs com a criteri de puntuació. Però són les empreses adjudicatàries les que en les seves ofertes han d'adoptar el compromís d'aportar, si volen obtenir la puntuació, personal amb la competència requerida. En l'actual contracte, en el seu moment no es va demanar ni com a solvència tècnica, ni com a criteri de puntuació personal que dominés el llenguatge de signes.