Carregant

Si us plau, esperi


001_23003673
Servei de suport a la gestió, dinamització i assistència en la tramitació i el seguiment dels esdeveniments i fires a la via pública i les activitats del Districte de Ciutat Vella

Servei de suport a la gestió, dinamització i assistència en la tramitació i el seguiment dels esdeveniments i fires a la via pública i les activitats del Districte de Ciutat Vella


Import sense IVA
99.000,00 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
30/de gen./2024 - 14/de febr./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 396.000,00 EUR
codi CPV
85321000-5 Serveis socials administratius 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre A: Documentació administrativa
    • 1) Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
    • 2) Declaració responsable complementària al DEUC
  • Sobre B: Criteris automàtics
    • 0. Annex 2: Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 1. Oferta econòmica sobre el pressupost de licitació
    • 2. Increment freqüència informe estadístic expedients d'ocupació de la via pública i activitats
    • 3. Increment freqüència informe mapificació expedients d'ocupació de la via pública i activitats

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 2: Oferta econòmica i criteris automàtics

Descarregar

Descarregar

Plec tècnic

Plec Prescripcions Tècniques (PPT)

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 1: Declaració responsable

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 3: Subrogació personal

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particulars (PCAP)

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_23003673: BC

19 de febrer 2024 12:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Buenas tardes, ¿Podrían indicar si el lugar de trabajo sería en dependencias de la empresa, del ayuntamiento o teletrabajo? En caso de ser dependencias del ayuntamiento ¿Los medios de trabajo (ordenadores, impresoras, material de oficina, etc.) serían aportados por la empresa o por la administración? ¿Las herramientas informáticas para la tramitación de expedientes electrónicos (recibir y redireccionar las instancias por ejemplo) serían aportados por el ayuntamiento? Gracias y un saludo
Publicada

03/de febr./2024

contestada

06/de febr./2024

Bona tarda, D'acord amb la clàusula 7.1 i 7.2 del Plec de Prescripcions Tècniques, 7.1 LLOC D'EXECUCIÓ El lloc d'execució de les tasques descrites a la clàusula 4 serà les dependències de la Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic del districte de Ciutat Vella, ubicada al carrer Ramelleres, 17, 2a planta. 7.2 RECURSOS MATERIALS. El Districte de Ciutat Vella, per raó de la naturalesa del contracte i per raó d'una major eficàcia en el servei, proporcionarà els equips informàtics per a la realització del servei i habilitarà a l'empresa adjudicatària l'accés a les aplicacions de l'Ajuntament que siguin necessàries per la correcta prestació del servei. Salutacions,