Carregant

Si us plau, esperi


073/24/24
Serveis de neteja de les oficines del Consorci del Besòs


Import sense IVA
22.860,56 EUR
Estat
Desistiment
Periode de sol·licituds
27/de febr./2024 09:00 - 14/de març/2024 09:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
45.721,12 EUR
codi CPV
90911200-8 Serveis de neteja d'edificis 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Compromís d'adscripció de mitjans personals - ANNEX IV
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs- ANNEX I
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • Model de declaració constitució unió temporal d¿empreses (UTE) -ANNEX II
    • Model de declaració protecció de dades i pla d¿igualtat - ANNEX III
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Memòria Tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • B.1. Pel preu ofertat
    • B.2. Per la contractació indefinida de les persones treballadores (ESPECIALISTA VIDRES 1)
    • B.2. Per la contractació indefinida de les persones treballadores (ESPECIALISTA VIDRES 2)
    • B.2. Per la contractació indefinida de les persones treballadores (NETEJADOR/A)
    • B.3. Per la formació i reciclatge del personal en matèria de prevenció de riscos laborals
    • B.4. Abonament targetes de transport
    • B.4. Lliurament de calçat addicional
    • B.4. Lliurament d¿un equip de treball addicional

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe d'idoneïtat

Descarregar

Plec administratiu

Plecs Administratius

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Avís - visita a les oficines del Consorci del Besòs_24/24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci licitació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució aprovació licitació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe d'intervenció

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe jurídic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre de personal a subrogar

Descarregar

Plec tècnic

Plecs Tècnics

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annexos format editable

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Avís - SEGONA visita a les oficines del Consorci del Besòs_24/24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució licitació deserta

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci licitació deserta

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Si us plau, ens podríeu confirmar que l'únic material que ha de subministrar l'empresa adjudicatària són les bosses d'escombraries i que la resta (com el sabó, paper higiènic, etc) va a càrrec del mateix Consorci. Per altra banda, la visita és de caràcter obligatori i s'ha de presentar algun tipus de certificat? Gràcies,
Publicada

04/de març/2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: 1) Materials a subministrar: Tal i com es disposa al Plec de prescripcions tècniques seran a compte i càrrec exclusius del contractista la maquinària, estris, productes de neteja i accessoris que fossin necessaris per a l'adient prestació dels Serveis. Això inclou els materials fungibles, com el paper higiènic, sabó, paper eixugamans, etc. 2) Visita a les oficines: La visita a les oficines del Consorci del Besòs no fou de caràcter obligatori i no era necessari presentar cap certificat, únicament deixar el nom de l'empresa que es representa, nom i DNI.
Bona tarda, segons Plec Tècnic apartat 5, les hores de servei son de 15 a 18:30h Dilluns, Dimecres i Divendres (10,5h/setmana). I el personal a subrogar es de 17,5h/ setmana. Hi ha una reducció de servei a la nova licitació? Gràcies i salutacions,
Publicada

04/de març/2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: Tal i com s'estableix als plecs de prescripcions tècniques el servei de neteja a prestar és tres dies a la setmana (dilluns, dimecres i divendres) de 15h a 18:30h. En efecte, hi ha hagut una reducció del servei de neteja ordinària, que passarà de ser diari a tres dies per setmana. La neteja de vidres, no ha patit una reducció del servei, mantenint l'horari de la licitació anterior.
Bon dia, Si us plau, ens podeu indicar el numero d'usuaris que hi ha al centre? Gràcies,
Publicada

05/de març/2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: El número d'usuaris que hi ha a les oficines del Consorci del Besòs generalment és entre 5 i 13 persones. Puntualment poden haver-hi reunions de més assistents.
Bon dia, hi ha personal a subrogar?
Publicada

28/de febr./2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: A l'apartat de documentació s'ha adjuntat el quadre del personal de l'actual prestadora del servei, que ens ha enviat en els termes previstos a l'art.130 Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, havent d'estar en relació a la subrogació al què s'estableixi en el seu cas en el conveni col·lectiu d'aplicació: * No es tracta de treballadors que tinguin quotes bonificades a la seguretat social ni tampoc un contracte de reserva social.
Bon dia, Segons el PTT indiqueu que l'horari de servei serà els dilluns, dimecres i divendres de 15h a 18.30h i això és un total de 10.5h/setmana. En canvi, en el personal a subrogar hi ha un total de 17.5h/setmana. Si us plau, podeu confirmar quines són les hores correctes? Per altra banda, podeu indicar quin tipus de contracte té cada treballador a subrogar? Finalment, podeu indicar les hores totals de servei anual que necessiteu? Gràcies.
Publicada

05/de març/2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: Respecte les hores del servei a prestar, veure resposta a consulta 9, amb la informació de la qual podran efectuar el còmput d'hores anuals. En relació al tipus de contracte de cada treballador, a continuació és detalla el codi de contracte concret de cadascun: 1 Netejadora (actualment de baixa mèdica) - Antiguitat: 01/10/1996 - Codi contracte: 200 1 Netejadora (substituta) - Antiguitat 02/11/2021 - Codi contracte: 189 1 especialista en vidres - Antiguitat: 04/03/2002 - Codi contracte 100 1 especialista en vidres - Antiguitat: 16/04/2012 - Codi contracte 189
Bona tarda, revisant els Plecs no trobem la informació del personal a subrogar. No hi ha subrogació de personal? Gràcies.
Publicada

28/de febr./2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: Veure resposta consulta 1.
Bon dia, agairia si es possible ens facilitin els annexos en format word. Gràcies
Publicada

01/de març/2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: A l'apartat documentació d'aquesta plataforma trobaran penjats els annexos en format editable.
buenos días, hay personal a subrogar, y si es así, ¿el personal a subrogar tiene discapacidad? saludos
Publicada

29/de febr./2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: Veure resposta a consulta 1.
Bon dia, Hi ha subrogació? Es pot organitzar una visita a les instalacions per poder valorar el servei? Gràcies
Publicada

28/de febr./2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: a) Respecte a la subrogació, veure resposta consulta1. b) En relació a la visita a les instal·lacions, s'ha penjat al perfil del contractant un avís amb la data i hora previstes per la visita.
Bon dia, No trobem el llistat de personal subjecte a subrogació, indispensable pel càlcul de l'oferta econòmica. Ens el poden fer arribar? Atentament,
Publicada

04/de març/2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: Veure resposta consulta 1.