Carregant

Si us plau, esperi


001_P2400876
Consultoria per a la definició del Pla Estratègic de l'Arxiu Municipal

Servei de consultoria per a la definició del nou Pla estratègic de l'Arxiu Municipal 2024-27


Import sense IVA
14.950,00 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
08/d’abr./2024 12:06 - 18/d’abr./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Menor amb concurrència
No 14.950,00 EUR
codi CPV
79411000-8 Serveis generals de consultoria en gestió 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Oferta tècnica i econòmica
    • Model d¿oferta i documentació acreditativa
    • Preu

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

ANNEX. INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_P2400876: Oferta

22 d’abril 2024 10:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bona tarda, respecte el document que hem de presentar com a proposta, a part d¿omplir l¿INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT, afegim a aquest document la informació relativa a experiències prèvies i els CVs de l¿equip involucrat? Falta alguna informació més a part d¿això o podem presentar tot allò que creiem convenient? Pregunto per tenir un marc d¿actuació i saber els límits i recomanacions. Moltes gràcies
Publicada

16/d’abr./2024

contestada

17/d’abr./2024

Les empreses que vulguin presentar oferta hauran d'adjuntar el "model d'oferta" omplert amb el desglossament dels imports per conceptes, conjuntament amb la documentació acreditativa dels criteris automàtics relatius a l'experiència (certificacions signades per responsables/representants d'empreses conforme la persona assignada al perfil indicat té l'experiència indicada). Els certificats hauran d'especificar la descripció dels serveis prestats, el nom, CIF i dades del contractant i les dates d'inici i finalització del contracte. Aquestes certificacions només s'hauran d'aportar en el supòsit que s'indiqui que el personal assignat té experiència addicional. També podeu aportar tota la documentació que considereu que pot ser acreditativa.