Carregant

Si us plau, esperi


001_24000600
SERVEIS D'ATENCIÓ I ASSESSORAMENT JURÍDIC QUE COMPLEMENTEN LA GESTIÓ DELS SERVEIS MUNICIPALS D'ATENCIÓ A VICTIMES DE DISCRIMINACIÓ I/O VULNERACIÓ DE DRETS HUMANS

la gestió dels serveis d'atenció i assessorament tècnic-jurídic a l'OND, de la Direcció de Serveis de Drets Humans, Justícia Global i Cooperació Internacional de l'Ajuntament de Barcelona


Import sense IVA
73.801,66 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
10/de maig/2024 - 24/de maig/2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 170.311,53 EUR
codi CPV
79140000-7 Serveis d'assessoria i informació jurídica 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Disseny d'implementació sobre els litigis estratègics
    • Disseny i planificació del desplegament de la Llei 19/2020
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • Increment d'informes monogràfics anuals
    • Major nombre de causes judicials en l'àmbit de la discriminació
    • Major nombre de sentències condemnatòries
    • Prestació del servei en altres llengües addicionals a les obligatòries
    • Reducció del temps en l'assignació d'una primera cita d'assessorament jurídic

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

INFORME JURÍDIC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME D'ESTABILITAT PRESSUPOSTÀRIA

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PROVIDÈNCIA D'INCOACIÓ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME D'ESTABILITAT PRESSUPOSTÀRIA

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME JURÍDIC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME D'INTERVENCIÓ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC-pdf i xml

Descarregar

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_24000600: Sobre C

2 de juliol 2024 13:00

En curs

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bona tarda. El PCAP indica que cal aportar un `Compromís vinculant de subscripció, en cas que en resulti adjudicatària, de l assegurança exigida¿. SI us plau ens podeu dir en quin sobre s¿ha de posar aquest compromís?
Publicada

18/de maig/2024

contestada

21/de maig/2024

Bon dia, Al sobre A. En la clàusula 7 A) del PCAP, en relació amb la SOLVÈNCIA ECONÒMICA I FINANCERA estableix, d'acord amb la previsió de l'article 87.3.b) LCSP estar en disposició d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent fins a la fi del termini de presentació d'ofertes i i per un import no inferior a 50.000 euros i amb els riscos professionals en que puguin incórrer per error, falta professional o negligència en l'exercici de la professió. Aquest requisit s'entén complert per la licitadora que inclogui amb la seva oferta un compromís vinculant de subscripció, en cas que en resulti adjudicatària, de l'assegurança exigida, compromís que ha de fer efectiu dins del termini de deu dies hàbils des de la recepció del requeriment. Salutacions
Bon dia, Quan emplenem el DEUC descarregat de la plataforma de Pixelware, ens hem fixat que la PARTE IV Criterios de selección no apareix en el document, només està el títol i després es passa directament a l apartat 5. És això correcte?
Publicada

15/de maig/2024

contestada

17/de maig/2024

Bon dia, podeu descarregar el FORMULARI NORMALITZAT DEL DOCUMENT EUROPEU ÚNIC DE CONTRACTACIÓ (DEUC) des del PCAP a la pàgina 10, clàusula 8: https://contractacio.gencat.cat/web/.content/contractar/licitacio/deuc.pdf. Gràcies
Un dubte final, les declaracions responsables que se ns demanen en varis apartats han de tenir algún format en concret o seguir algún model? Si és així, ens podríeu indicar on el podem trobar?
Publicada

15/de maig/2024

contestada

17/de maig/2024

Bon dia, trobareu les declaracions responsables annexes al final del PCAP. Salutacions
En els Plecs administratius (pàgina 4) hi ha una taula orientativa on es troben indicats els grups professionals, la categoria, l import anual, etc. En la casella de Nombre estimat de professional està indicat el número 5 pel que fa a professionals d assesorament jurídic. És aquest número aproximat, i podem incloure en la proposta a 4 professionals d assesorament jurídic (en comptes de 5), o bé sí o sí han de ser 4 professionals i 1 coordinadora? Moltes gràcies
Publicada

15/de maig/2024

contestada

21/de maig/2024

Bon dia, La proposta de personal ha de donar resposta als requeriments de solvència tècnica descrits al plec, pels quals cal que es cobreixin totes les branques del dret. La distribució de professionals la determina l'oferta de la licitadora, complint els requisits marcats en el contracte. El càlcul del pressupost s'ha pres sobre una valoració orientativa, no vinculant. Salutacions
Bona tarda. Estem emplenant l annex de l oferta economica i no entenem l apartat que ens demana els imports per a les modificacions. A mes ens indica que posem el numero o lletra de la modificacio que figura a la clausula d aquest plec i la seva descripcio i no sabem a quin plec es refereix i a quins conceptes fa alusio. Si us plau ens ho podrieu aclarir?
Publicada

17/de maig/2024

contestada

21/de maig/2024

Bon dia, Aquest apartat fa referència a la clàusula 21 del Plec de Clàusules Administratives Particulars (PCAP): Les causes previstes de modificació són les següents: 1) Quan, per l'increment de la demanda d'assessoraments, atencions i acompanyaments en l'àmbit jurídic i/o per la necessitat d'assumir i/o incrementar actuacions especialitzades d'igual o diferent naturalesa a les habituals (per exemple: Normativa de segona oportunitat3, mediacions en l'àmbit jurídic, etcètera), se superin en un 15% o més les hores mensuals de permanència del servei durant tres mesos de manera consecutiva. És a dir, quan es doni un increment de 15 hores mensuals o més durant un trimestre consecutiu4, per sobre de les 100 hores habituals de permanència regular establertes al PPT. 3 https://justicia.gencat.cat/ca/serveis/segona-oportunitat/normativa/ 4 les hores de permanència del servei són de 1.300 hores/anuals (25h/setmanals), el que implica una mitjana de 100 hores mensuals de servei regular. 2) Quan, pels motius expressats en el punt anterior, es doni un increment de la demanda de les atencions del servei jurídic d'un 20% o més sobre la mitjana de la demanda recollida durant el trimestre anterior. 3) Quan, per l'increment del nombre de litigis estratègics en què l'Ajuntament decideixi intervenir, coexisteixin, en un mateix període temporal, l'inici o continuïtat de 4 litigis estratègics o més a la vegada. 4) Quan s'hagin d'iniciar i dur a terme, a petició de la DSDH, nous projectes pilot orientats a la garantia dels drets jurídics de la ciutadania. S'estableix un límit màxim de modificació del contracte del 15,38% de les partides que integren el projecte i en cap cas la modificació podrà comportar l'establiment de nous preus unitaris no previstos inicialment en el projecte. En tot cas, l'import màxim de les modificacions de contracte enumerades anteriorment no podran superar a l'alça de forma acumulada, el 20% sobre l'import inicial del contracte.
Bona tarda, Actualment volem presentar en aquesta proposta a 4 persones per acreditar solvència. En el cas de ser adjudicades, el contracte preveuria la possibilitat de substitució d un dels perfils o la possibilitat d afegir a una altra persona (sempre i quan el nou perfil compleixi els mateixos requisits tècnics i tingui un perfil similar)?
Publicada

15/de maig/2024

contestada

21/de maig/2024

Bon dia, En la clàusula 7 del PCAP s'estableixen els requisits de solvència tècnica i professional, i d'acord amb l'article 76.2 LCSP, atès la complexitat tècnica requerida per a l'execució del contracte, les entitats licitadores o candidates han de comprometre's a dedicar o adscriure a l'execució del contracte els mitjans personals i/o materials següents: o La totalitat del personal ha de comptar amb una expertesa mínima de més de tres anys d'exercici professional cadascun en l'assessorament relatiu a vulneració de drets humans i discriminació. o Entre tot el personal adscrit al servei l'adjudicatària haurà d'acreditar que es disposa de formació específica - acreditada per l'entitat formadora – en: - Indicadors de criteris jurídics de defensa de drets humans - Normativa internacional en matèria de DDHH - Delictes d'odi - Formació en dret penal: mínim 100 hores, impartida per entitats públiques i universitats públiques o privades o col·legis d'advocats/des. - Formació en dret d'estrangeria: mínim 100 hores, impartida per entitats públiques i universitats públiques o privades o col·legis d'advocats/des. - Formació en dret civil: mínim 100 hores, impartida per entitats públiques i universitats públiques o privades o col·legis d'advocats/des. - Formació en enfocament basat en drets humans i interculturalitat: mínim 40 hores, impartida per entitats públiques i universitats públiques o privades o col·legis d'advocats/des. - Formació en mediació jurídica: mínim 100 hores, impartida per entitats públiques i universitats públiques o privades o col·legis d'advocats/des. o Coneixement de català i castellà escrit i parlat correctament, nivell mínim B1 o equivalent del Marc europeu comú de referència per a les llengües de la UE. D'acord amb la clàusula 12 de l'informe justificatiu de necessitat, idoneïtat i eficiència del contracte, Obligacions de l'adjudicatària, - L'adjudicatària garantirà a partir de les 72h, la suplència del personal absent per motiu de baixes de llarga durada, intervencions quirúrgiques planificades i absències planificades. - Per absències sobrevingudes, l'adjudicatària garantirà a partir del sisè dia laborable la suplència del personal absent. - Els canvis o suplències seran comunicats a la persona tècnica referent del DND de manera immediata, tot garantint que la persona substituta compleix amb els requisits de la plaça a ocupar. L'adjudicatària s'assegurarà que les persones suplents tinguin les titulacions i capacitats adequades per a prestar correctament les funcions descrites. L'acreditació es farà arribar a la persona responsable del contracte com a màxim vint-i-quatre hores després de la substitució. - Quan algun/a professional deixi de formar part dels serveis, haurà de ser substituït/da l'endemà d'haver finalitzat el seu contracte.