Carregant

Si us plau, esperi


001/24000685
Casal agost i hivern Districte Nou Barris

Servei casals d'agost i d'hivern al Districte de Nou Barris, amb meseures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
98.849,43 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
23/de maig/2024 00:01 - 07/de juny/2024 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
197.698,86 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex 1_DEUC
    • Annex 2_Declaració complementaria al DEUC
    • Annex 3_DR UTE
    • Annex 4_Autorització
    • Annex 5_Adscripció mitjans pesonals
    • Annex 6_DR Empreses mateix grup empresarial
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01. Oferta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1. Annex 7. Oferta econòmica
    • 2. Annex 7. Per substitució del personal per a la cobertura de baixes i permisos
    • 3.Annex 7. Per la reducció del temps de lliurament de la memòria final

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 6_DEmpeses mateix Grup empresarial

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 2_Declaració complementaria al DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 4_Autoritzacio

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 5_Adscripció mitjans personals

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 13_Quadre subrogació

Descarregar

Plec tècnic

24000685_Plec Tècnic Casal Agost i Hivern

Descarregar

Plec administratiu

24000685_PCAP Casals Agost i Estiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23000685_Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 8_Pla d'Igualtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Informe necessitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 1_DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 10_Protocol LGTBI

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23000685_Diligencia Secretari

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 7 _Oferta Economica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 1_DEUC.xml

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 12_Mesures Seguretat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_3_DR UTE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 9_Mesures contra assetjament sexual

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24000685_Annex 11_Protocol inclosiu

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/24000685: Sobre C

20 de juny 2024 12:30

Pendent

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, En la taula de subrogació surten dos professionals a 20h com a PORTER/CONSERGE, aquestes figures no es troben al pressupost del PCAP i, de fet, els equipaments on es duran a terme les activitats, segons plecs, encara cal determinar-los. Per tant, serien subrogables aquestes figures? Gràcies i salutacions,
Publicada

03/de juny/2024

contestada

05/de juny/2024

Els dos professionals als que us referiu es troben al quadre de subrogació publicat atès que formaven part del personal que es va requerir en el darrer contracte 22001637. Tanmateix, en la configuració de la nova licitació, des del Districte de Nou Barris no s'han considerat necessàries aquestes dues figures, motiu pel qual no s'han inclòs ni a la llista de personal ni al pressupost. Per últim, en compliment de l'obligació continguda a l'article 130 de LCSP, i als efectes de facilitar a les possibles licitadores la informació sobre les condicions dels contractes dels treballadors als que afecti la subrogació, s'ha incorporat al PCAP el quadre de subrogació aportat per la darrera empresa adjudicatària. No obstant això, totes aquelles qüestions relatives a la subrogació del personal que es presentin un cop adjudicat el present contracte, queden en l'àmbit estrictament laboral i hauran de ser resoltes a nivell privat entre les empreses entrant i sortint, en el seu cas.
1. Respecte al quadre de subrogació, tot aquell personal que surt com a "parcial", no s'indica a quantes hores està contractat. Tampoc es veu quina és l'entitat o empresa que ha estat gestionant el projecte fins ara. Necessitaríem saber aquestes dues dades (hores personal contractat en parcial i empresa o entitat gestora fins ara). 2. En el quadre de pressupost, no surt el marge o benefici industrial, ens caldria saber si aquest es troba dins de "despeses de gestió".
Publicada

29/de maig/2024

contestada

30/de maig/2024

El nombre d'hores de personal contractat, seria el indicat en columna Dedicació : h/s., del quadre de subrogació. En PCAP, s'indica el contracte de l'empresa prestadora del servei 22001637, adjudicat a DIVERSPORT MANAGEMENT, SL., amb la corresponent publicitat en Portal contractació Ajuntament i Plataforma Generalitat de Catalunya.