Carregant

Si us plau, esperi


006_24000676
Serveis d'atenció al públic al Museu Frederic Marès

La contractació de serveis d'atenció al públic, que inclou els serveis de taquillatge (venda d'entrades, publicacions i articles), d'informació, d'atenció telefònica i acollida de visitants, suport de sales i les reserves de grups i activitats.


Import sense IVA
701.857,32 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
05/de jul./2024 13:33 - 12/d’ag./2024 12:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
1.684.457,55 EUR
codi CPV
92521000-9 Serveis de museus 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 1) DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • 2) La declaració responsable de l¿annex 1
    • 3) Declaració responsable constitució en UTE (annex 2).
    • 4) Declaració responsable d¿empreses pertanyents a un mateix grup empresarial (annex 3)
    • 5) Autorització per consultar les dades a l¿AEAT i a la TGSS, segons model que consta a l¿annex 4
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • B.1)projecte descriptiu pel desenvolupament del servei objecte
    • B.2)Proposta de gestió i resolució d¿incidències
    • B.3)Proposta que reculli tots els ítems per la utilització de la tècnica del Client Misteriós
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • C.1) Oferta econòmica
    • C.2) Formació en gènere
    • C.3) oferir el servei d¿interpretació llengua de signes catalana i castellana en activitats puntuals
    • C.4) Per reduir el termini de dues hores, exigit al punt 4.1.4 del PPT

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

ANNEX Declaració de personal objecte de subrogació

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX Llistat de personal objecte de subrogació.

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud