Carregant

Si us plau, esperi

Carregant

Si us plau, esperi

001/19005463

Serveis per a la gestió de la secretaria tècnica, la coordinació amb les entitats i els diferents proveïdors, la logística i gestió de les infraestructures de les instal.lacions a la plaça Catalunya i la producció, dinamització i regidoria de les activitats de la Festa de l'Associa't. Lot 1: Secretaria Tècnica Lot 2: Coordinació i regidoria d'escenaris
Import sense IVA
204.940,38 EUR
Estat Avaluació
Període de sol·licituds 11/de març/2020 11:30 - 26/de maig/2020 12:00
Òrgan de contractació Ajuntament de Barcelona
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment Obert
SARA
Valor estimat 409.880,76 EUR
Nº lots 2

Forma de presentació

El termini de presentació d'ofertes ha finalitzat

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • ANNEX 1: Model de declaració responsable complementària
    • ANNEX 2: Declaració constitució d'UTE
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Lote 1: Lot 1: Secretaria tècnica, suport a les entitats i dinamització dels espais i tallers.
      • 1. Proposta de sessió informativa a les entitats participants
      • 2. Proposta de sessió d'inauguració amb les entitats participants
      • 3. Proposta d'avaluació del projecte que incorpori indicadors quantitatius i qualitatius
    • Lote 2: Lot 2: Coordinació de serveis i proveïdors i gestió tècnica i de producció del projecte a la plaça i regidoria d'escenaris
      • 1. Proposta de protocol d'incidències i seguretat
      • 2. Proposta de fases de coordinació de la posada en marxa de la instal.lació, calendaritzada
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1.- Oferta econòmica (IVA exclòs)
    • Lote 1: Lot 1: Secretaria tècnica, suport a les entitats i dinamització dels espais i tallers.
      • 2.- Desenvolupament d'actes de ciutat durant els últims 3 anys del perfil de "coordinador/a"
      • 3.- Nº de persones adscrites que acreditin exp. en tasques de sec. tècnica i de rel. amb ass.
      • 5.- Inclusió d'elements d'accessibilitat en els materials audiovisuals, informatius i comunicatius
    • Lote 2: Lot 2: Coordinació de serveis i proveïdors i gestió tècnica i de producció del projecte a la plaça i regidoria d'escenaris
      • 2.- Experiència del perfil de "coordinador" en coordinació d'actes de ciutat en els últims cinc anys
      • 3.- Experiència del perfil de "regidor/a" en regidoria d'espectacles en els últims tres anys
      • 4.- Elaboració d'informes de propostes de millora tècnica
      • 5.- Formació del personal per donar a conèixer el Pla d'ambientalització

Lots en què es divideix l'expedient

Lot Import sense IVA Estat Codi CPV
1 147.099,50 Desert
79952100-3 Serveis d'organització d'esdeveniments culturals 

2 57.840,88 Desert
79952100-3 Serveis d'organització d'esdeveniments culturals 

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document Data de publicació
Documents addicionals a publicar

Annexos PCAP

Publicat el 24/de febr./2020

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Publicat el 09/de març/2020

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex DEUC

Publicat el 09/de març/2020

Descarregar

Plec administratiu

Plec administratiu

Publicat el 09/de març/2020

Descarregar

Plec tècnic

Plec tècnic

Publicat el 09/de març/2020

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència: inici tràmits per no adjudicar

Publicat el 07/de maig/2020

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud