Carregant

Si us plau, esperi


006_24000786
DHB-Nova web del DHub

Conceptualització, disseny, programació, implantació, posada en marxa i manteniment tècnic de la web del DHub amb Drupal 10 o superior


Import sense IVA
93.490,93 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
26/d’ag./2024 11:26 - 13/de set./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Subministraments
Obert
No 98.165,48 EUR
codi CPV
72413000-8 Serveis de disseny de llocs web www 

72421000-7 Serveis de desenvolupament d'aplicacions client en Internet o intranet 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 2) Declaració responsable complementària al DEUC (annex 1).
    • 3) Declaració responsable constitució en UTE (annex 2).
    • 4) Declaració responsable d¿empreses pertanyents a un mateix grup empresarial (annex 3).
    • 5) Autorització per consultar les dades a l¿AEAT i a la TGSS (annex 4).
    • 6) Declaració responsable d¿adscripció de mitjans personals i/o materials (annex 5).
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 1.proposta metodològica, qualitat i planificació del projecte fins a 40 punts
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 01 oferta econòmica
    • 2. Millora en el temps de resposta a incidències (clàusula 8.3 del PPT). Fins a 5 punts
    • 3. Per la realització de Test d¿Usuaris (Clàusula 5.5.2 del PPT).
    • 4. Estudis d'avaluació comparativa Benchmarquing que contribueixin a la millora de la prestació del servei (clàusula 11 PPT).

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME JURÍDIC

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Hem vist que al aplicatiu per presentar la proposta hi ha dos documents que són obligatoris aportar (Annex 2: Constitució de UTE i Annex 3: Empreses pertanyents al mateix grup empresarial), en el cas que no constituïm cap UTE i de no pertànyer a un grup empresarial, quins documents hem de pujar en aquests dos apartats? Gràcies.
Publicada

03/de set./2024

contestada

03/de set./2024

Disculpeu, això és un error material de configuració. Pengeu una declaració que no sou UTE en els 2 casos. Disculpeu les molèsties. Moltes gràcies. Salutacions cordials.
Bon dia, Hem revist els plecs tan tècnic com administratiu i no hem trobat a cap lloc que es demani una proposta visual de la nova web de Barcelona Disseny HUB. Es així? No es requereix cap proposta visual o disseny?
Publicada

28/d’ag./2024

contestada

03/de set./2024

Tot i que no es demana explícitament en els plecs una proposta visual del disseny, es pot tenir en compte per la valoració de la proposta metodològica, de qualitatat i plantifcació del projecte.
A l¿aplicació de pujada de l¿oferta, dins l¿oferta econòmica, trobem el punt 2: Millora en el temps de resposta a incidències. En aquesta pantalla trobem el següent enunciat _D¿acord amb la clàusula 10.3 del PPT, el temps màxim de resposta per incidències urgents és de 8 hores i per incidències no urgents, de 60 hores. Es valorarà fins a 5 punts la millora en el temps de resposta per aquestes incidències segons el següent_ Trobem que estem parlant de dos tipus d¿incidències, unes urgents i altres no urgents i només hi ha un camp per respondre. Per un costat tenim el dubte de si la resposta en minuts, es refereix a la millora que podem donar en minuts de resposta a les incidències o el total de minuts que requerirà la resposta de les incidències. Per altre costat, no saben si aquesta millora és sobre les incidències urgents, les no urgents o el total de les dues. Perquè s¿entengui millor que no sé si ens estem embolicant, exemple: 2 valors a millorar: urgents 8 hores (480min) no urgents 60 hores (3.600min) total minuts 4.080min Només hi ha 1 camp per valor a indicar. Si s¿ofereix, per exemple: urgents 4 hores (240min) no urgents 54 hores (3.240min) total minuts 3.480min El valor a indicar en aquest únic camp quin és? A) 3.480 min la suma combinada en minuts de la millora de les dues incidències. B) 600 min (4.080min - 3.480min) el total de la millora en minuts de les dues incidències combinades. C) 240 min (correspon només a les 4h de la incidència urgent).
Publicada

12/de set./2024

contestada

13/de set./2024

Bon dia, La resposta és la suma de total de minuts que proposin que requerirà la resposta de les incidències. Moltes gràcies.