Carregant

Si us plau, esperi


001/23C00016
Gestió, organització i dinamització del centre cultural la Casa Elizalde


Import sense IVA
622.610,43 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
23/d’ag./2024 00:04 - 06/de set./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Concessió de serveis
Obert
No 4.454.085,11 EUR
codi CPV
92000000-1 Serveis d'esplai, culturals i esportius 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01. Criteris en base judici valor
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • A1-Proposta econòmica de disminució de la subvenció
    • A2-Proposta increment ingressos per cobrament quotes cursos i tallers
    • B-1 Increment nombre de tallers
    • B-2 Pel compromís aportar hores assessorament expert i coordinació equip
    • B-3 Realització i tractament enquestes satisfacció a persones usuàries de cursos
    • B-4 Realització i tractament enquestes satisfacció persones participants als espectacles
    • B-5 Realització i tractament enquestes satisfacció entitats del servei
    • B-6 Per l¿ increment en l¿oferta de la bossa d¿hores de personal anuals fora de l¿horari habitual
    • B-7 Per la formació en gènere
    • B-8 Per la formació en interculturalitat
    • B-9 Fomentar una atenció al públic per a les persones amb discapacitat

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Anex 2 Plànols

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6 Model indicadors

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7 Subrogació de personal

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoacio

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe necessitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4 Estudi econòmic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució Decret A

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe estabilitat pressupostària

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci previ DOUE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

informes fiscalitazació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència anunci previ DOUE

Descarregar

Plec tècnic

PPT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 Model reporting

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe jurídic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci previ Perfil contractant de la Generalitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 Inventari

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència Comissió Govern Resolució Decret A

Descarregar

Plec administratiu

Plec administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 14 oferta econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 Preus publics

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud