Carregant

Si us plau, esperi


001_24002423
Gestió i dinamització de l'Espai Jove Palau Alòs i Joves Ciutat Vella del Districte de Ciutat Vella

Gestió i dinamització de l'Espai Jove Palau Alòs i Joves Ciutat Vella del districte de Ciutat Vella


Import sense IVA
1.174.800,00 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
27/d’ag./2024 - 10/de set./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
2.349.600,00 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 0.- Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
    • 1.- Declaració responsable complementària al DEUC
  • Oferta tècnica avaluable mitjançant judici valor
    • 2.- Proposta tècnica avaluable mitjançant judici de valor
  • Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 0.- Annex 3: Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 1.- Oferta econòmica
    • 2.- Compromís de realitzar activitats emmarcades en Objectius Desenvolupament Sostenible Agenda 2030
    • 3.- Compromís de formar al personal adscrit en matèries de l'àmbit d'actuació del contracte
    • 4.- Increment en la freqüència de lliurament dels informes de seguiment del servei
    • 5.- Increment del nombre anual de tallers
    • 6.- Increment del nombre d'hores de la borsa d'hores del servei d'informació de l'equipament juvenil

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Decret d'autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència d'aprovació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 4: Personal a subrogar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT Annex 2: Inventari

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 1: Declaració responsable

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 3: Oferta econòmica i criteris automàtics

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particulars (PCAP)

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de Prescripcions Tècniques (PPT)

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT Annex 1: Plànols

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 2: Model plantilla proposta tècnica

Descarregar

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud