Carregant

Si us plau, esperi


001_24002227
Servei de gestió, comprovació i visualització d'activitats i d'emplaçaments a la via pública als diferents barris del districte de Ciutat Vella

Servei de gestió, comprovació i visualització d'activitats i d'emplaçaments a la via pública als diferents barris del districte de Ciutat Vella


Import sense IVA
65.700,00 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
27/d’ag./2024 - 10/de set./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 197.100,00 EUR
codi CPV
72314000-9 Serveis de recollida i intercalació de dades 

72320000-4 Serveis relacionats amb bases de dades 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Sobre A: Documentació administrativa
    • 0.- Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
    • 1.- Declaració responsable complementària al DEUC
  • Sobre B: Oferta econòmica i criteris automàtics
    • 0.- Annex 2: Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 1.- Oferta econòmica
    • 2.- Per l'increment de la freqüència de lliurament dels informes de seguiment
    • 3. - Per l'increment d'hores destinades a la formació del personal
    • 4.- Per l'increment de la freqüència de les reunions de coordinació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Plec tècnic

Plec Prescripcions Tècniques (PPT)

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 1: Declaració responsable

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 2: Oferta econòmica i criteris automàtics

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particulars (PCAP)

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud