Carregant

Si us plau, esperi


026/Fase 1 - 602.2024.074
Concurs de projectes restringit amb intervenció de jurat per a la contractació dels serveis relatius a la redacció del projecte de la rehabilitació integral del Centre esportiu piscina Sant Jordi, situat al carrer de París 114, al barri de la Nova Esquerra de l'Eixample, al districte de l'Eixample, a Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
132.572,24 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
19/de nov./2024 18:00 - 17/de gen./2025 13:00

Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Concursos de projectes (Anònim)
Procediment anònim
No 2.369.385,51 EUR
codi CPV
71240000-2 Serveis d'arquitectura, enginyeria i planificació 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

    • [BIMSA-CP] Documentació General i de les identitats dels candidats
    • [BIMSA-CP] Documentació de les propostes tècniques per a la selecció de concursants
No hi ha cap document publicat.
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, hi ha previsió de fer una visita a l equipament
Publicada

26/de nov./2024

Tal i com es va publicar, la visita ja es va realitzar, amb l'assistència de tots els que es van inscriure.
Es posible que nos compartan el plano de evacuación del proyecto de los noventas? Gracias.
Publicada

12/de des./2024

contestada

19/de des./2024

No es disposa d'aquesta informació. S'ha publicat a la Plataforma de Contractació del Sector Públic de la Generalitat de Catalunya el plànol amb els recorreguts d'evacuació a maig de 2023, plànol extret del projecte tècnic per a la instal·lació d'un elevador de l'any 2023, i que, alhora, es va extreure del Pla d'Autoprotecció de la instal·lació.
Bona tarda, BIMSA acceptaria un projecte de Protecció BCIN-A de PEC 5.225.858€ de pública concurrencia de 1530m2? Gràcies
Publicada

29/de nov./2024

Bon dia, el Plec de condicions administratives particulars de la licitació exigeix com a solvència de l'autor "haver redactat en qualitat d'Autor/a o haver estat el Director d'obra de la que hagi estat autor/a del projecte, en els últims QUINZE (15) anys, d'UN (1) projecte executiu aprovat tècnicament d'una rehabilitació integral d'un equipament públic o privat en àmbit urbà de superfície d'intervenció igual o superior a 2.000 m2 (superfície construïda) i amb un pressupost d'execució de contracte (PEC) igual o superior a 2.000.000,00 euros, IVA exclòs." Per tant, no s'acceptaria un projecte de 1.530m2, ja que s'exigeix una superfície mínima de 2.000m2,
En les bases del concurs es diu que la zona de saunes actual presenta deficiències i que ha de ser redissenyat. Podrien compartir amb nosaltres la seva visió per a aquesta zona, o almenys indicar-nos en quins aspectes consideren que aquests espais són deficients?
Publicada

29/de maig/2025

contestada

10/de juny/2025

Els plecs indiquen que es redissenya tot el Centre Aquàtic i en relació a les saunes (sauna i bany de vapor) actualment presenten les deficiències del propi envelliment i es planteja com a millora, si és possible, augmentar-ne la superfície.
Buenas tardes, 1. Según el pliego de criterios ¿ apartado Programa Funcional de Vestuarios ¿ las superficies requeridas superan la superficie disponible en el edificio existente. Para poder optimizar adecuadamente el espacio destinado a vestuarios, duchas y baños, necesitamos conocer la cantidad exacta de: taquillas, bancos, duchas, inodoros, urinales, lavamanos. Asimismo, necesitamos saber cuántas personas utilizarán cada vestuario de cursos y equipos. 2. En los vestuarios de cursos y equipos se indica que deben estar equipados con dos armarios. ¿Podrían especificar las dimensiones de estos armarios? 3. ¿Podrían indicar cuántas taquillas se requieren en los vestuarios familiares? Saludos cordiales.
Publicada

27/de maig/2025

contestada

10/de juny/2025

1.Según el pliego de criterios ¿ apartado Programa Funcional de Vestuarios ¿ las superficies requeridas superan la superficie disponible en el edificio existente. Para poder optimizar adecuadamente el espacio destinado a vestuarios, duchas y baños, necesitamos conocer la cantidad exacta de: taquillas, bancos, duchas, inodoros, urinales, lavamanos. Asimismo, necesitamos saber cuántas personas utilizarán cada vestuario de cursos y equipos. La cantidad de taquillas, bancos, duchas, etc., debe determinarse en función de la superficie de cada vestuario y dando cumplimiento normativa vigente (CTE, fitxes CCE...). Los vestuarios de cursos y equipos deben permitir el uso de grupos de hasta 25 niños y/o de grupos de hasta 16 adultos (entrenadores incluidos). 2. En los vestuarios de cursos y equipos se indica que deben estar equipados con dos armarios. ¿Podrían especificar las dimensiones de estos armarios? La dimensión de los armarios de grupo/colectivos son de unas dimensiones mínimas de 100-120cm de ancho, 50-60cm de profundidad y 180-220cm de altura. Cada armario debe permitir guardar las bolsas de un equipo (aprox. 15 jugadores). 3. ¿Podrían indicar cuántas taquillas se requieren en los vestuarios familiares? El número de taquillas requeridas en los vestuarios familiares es de un mínimo de 2 por vestuario y estas deberán ser accesibles (espacio inferior libre de obstáculos). En caso de disponer de más espacio se preverán más unidades de taquillas que pueden no ser accesibles. La propuesta de estas taquillas se podrá desarrollar y detallar en fase de proyecto.
Si interpretem correctament les bases del concurs, se suggereix que la zona de fitnes existent es vol organitzar en cinc sales de diferents grandàries (amb capacitat per a entre 20 i 60 persones), cadascuna amb els seus respectius magatzems i sanitaris. És això correcte?
Publicada

29/de maig/2025

contestada

10/de juny/2025

Les sales d'activitats dirigides del programa funcional es poden situar en qualsevol planta de l'edifici rehabilitat; tant a la planta soterrani (reformant-la), a la nova planta segona... No es restringeix la posició d'aquestes sales. La capacitat és la indicada al plec, "20-60 persones", la variable en la ocupació es dona perquè poden haver-hi sales més grans que altres i perquè la ocupació (m2/persona) de la sala pot variar en funció de si tenen aparells o no en tenen, i hauran de tenir un magatzem associat exclusiu per a cadascuna situat a l'interior de la pròpia sala o molt proper. Els serveis sanitaris no seran exclusius de cada sala, es a dir, no es necessari que cada sala disposi d'uns serveis sanitaris. Tal com s'indica al plec els serveis sanitaris "hauran...d'estar situats propers a les sales d'activitats", a la mateixa zona/planta.