Carregant

Si us plau, esperi


006_24002822
Lloguer material audiovisual Festival Grec 2025-2026

Lloguer material audiovisual Festival Grec 2025-2026


Import sense IVA
56.696,40 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
14/de febr./2025 13:53 - 02/de març/2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Subministraments
Obert simplificat
No 68.035,68 EUR
codi CPV
31500000-1 Material d'il·luminació i llums elèctrics 

32320000-2 Equip audiovisual i de televisió 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Oferta completament objectiva
    • Autorització per consultar les dades a l¿AEAT i a la TGSS (annex 5)
    • Criteri 1.1 L¿oferta econòmica ( annex VI). Lloguer
    • Criteri 1.2. L'oferta econòmica. Serveis tècnicas i serveis transports (annex VI)
    • Criteri 2. Compromís reduir el temps de resposta de substitució urgent ( annex VI)
    • Criteri 3.Per els criteris socials de prestació: foment de la contractació femenina (annex VI)
    • Criteri 4. Antiguitat dels videoprojectors posats a disposició del servei (annex VI)
    • Declaració responsable (annex I)
    • Declaració responsable constitució en UTE (annex 3)
    • Declaració responsable de subcontractació en fase de licitació (annex 2)
    • Declaració responsable d¿empreses pertanyents a un mateix grup empresarial (annex 4)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

PPT Audiovisuals Grec 25-26.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe AV Grec 25-26(1).pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Plec administratiu

006_24002822PCAP_per_signar.pdf

Descarregar

Plec tècnic

PPT Audiovisuals Grec 25-26.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe AV Grec 25-26(1).pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Plec administratiu

006_24002822PCAP_per_signar.pdf

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Buenos días Tengo dos preguntas en relación al número de mujeres que se asignarán al contrato . Es necesario entregar algún documento de compromiso o solo en caso de ser adjudicatario ? La antiguedad de los equipos , se indicará en caso de ser adjudicatario? En cuanto a la oferta económica solamente indico el % de baja o tengo que poner los precios individuales ? Gracias
Publicada

18/de febr./2025

contestada

26/de febr./2025

En relació a la primera pregunta: De conformitat amb l'annex VI del PCAP, el criteri 3 s'ha d'acreditar amb una declaració responsable degudament signada indicant el número de dones adscrites a l'execució del contracte. En relació a la segona pregunta: De conformitat amb la clàusula 10.1 del PCAP, criteri 4, l'antiguitat de l'equipament serà requerida a l'empresa adjudicatària. En relació a la tercera pregunta: De conformitat amb l'annex VI del PCAP només s'ha d'indicar el percentatge.