Carregant

Si us plau, esperi


001_25000607
SERVEI DE CONSERGERIA I ALTRES DE SUPORT A LA SEU DEL DISTRICTE RESERVAT A CENTRES ESPECIALS DE TREBALL D¿INICIATIVA SOCIAL I EMPRESES D¿INSERCIÓ SOCIOLABORAL I AMB MESURES D¿EFICIÈNCIA SOCIAL

SERVEI DE CONSERGERIA I ALTRES DE SUPORT A LA SEU DEL DISTRICTE RESERVAT A CENTRES ESPECIALS DE TREBALL D¿INICIATIVA SOCIAL I EMPRESES D¿INSERCIÓ SOCIOLABORAL


Import sense IVA
52.250,44 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
06/de març/2025 07:36 - 21/de març/2025 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 52.250,44 EUR
codi CPV
98341130-5 Serveis de consergeria 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • 1. Annex 1. DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • 2. Annex 2: Declaració responsable complementària al DEUC
    • 3. Annex 3. Declaració responsable constitució en UTE
    • 4. Annex 4: declaració responsable d'empreses pertanyents a un mateix grup empresarial
    • 5. Annex 5: Autorització a consulta certificats
    • 6. Annex 6: Declaració indicant que és empresa d'inserció laboral o centre treball iniciativa social
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • 0. Annex 7: Document oferta pdf
    • 1. Annex 7.1: Pel preu ofert
    • 2. Annex 7.2: Reducció del temps de substitució
    • 3. Annex 7.3: Per la reducció del temps de preavís modificacions puntuals
    • 4. Annex 7.4: Per l'augment de reunions de coordinació amb el responsable municipal
    • 5. Annex 7.5.1. Per la millora de l'experiència de les persones encarregades. Treballador 1
    • 6. Annex 7.5.2. Per la millora de l'experiència de les persones encarregades. Treballador 2

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat CONSERGERIA.pdf

Descarregar

Plec administratiu

001_25000607_PCAP consergeria amb annexes.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TECNIQUES CONSERGERIA.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC xml

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_25000607: BC

27 de març 2025 10:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, En fer el càlcul de l import a facturar anual, tenint en compte el número d hores anual de la licitació (sense comptar la bossa de 400 hores), segons el dimensionat ordinari del servei de 2.625h/any i el preu unitari màxim de facturació 17,13€/h , el resultat és de 44.966,25€. Si aquest import el contrastem amb el quadre econòmic de la pàgina 4 del PCAP, es a dir, facturació real menys costos directes (44.966,25€- 40.232,84 €), estaríem parlant d¿uns costos indirectes ( DG i BI) resultants de 4.733,41€ , diferent dels 12.017,60 € del quadre, ens ho podrien explicar?
Publicada

17/de març/2025

contestada

17/de març/2025

Bon dia, En el càlcul del preu base de licitació estan incloses les hores de la borsa, el total de 400 hores, tenint en compte que les nocturnes i festives tenen un increment del 25%, obtenint un total de 52.250,44 euros (IVA exclòs). A partir d'aquest import es calcula el desglossament de costos, que és orientatiu, dependrà de les despeses de l'empresa licitadora, Salutacions,
. Bon dia, ens poden confirmar si són 2 o 3 pax a subrogar? Al titol de l'Annex 1 del PPT s'esmenten 3 pax i només se n'informa de 2. Ens ho poden aclarir, si us plau?
Publicada

10/de març/2025

Tal com queda reflectit a l'annex del quadre de condicions de treball (Annex 8) actualment hi ha un treballador ESSAE, que és complementat quan hi ha vacances. Tot el que hi ha al quadre fa referència a la mateixa persona.
Bon dia, per una correcta valoració necessitem les despeses d'empresa de la Seguretat Social del personal a subrogar. Gràcies, Salutacions,
Publicada

10/de març/2025

Al quadre de l'annex 8 està reflectida la despesa de seguretat social.