Carregant

Si us plau, esperi


001_25000628
SERVEI D'INFORMACIÓ PER A LA SEU DE L'OFICINA DE L'HABITATGE (OH), EL SERVEI DEL PUNT D'ASSESSORAMENT ENERGÈTIC I L'OFICINA D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA (OAC) DE LA ZONA NORD DE NOU BARRIS, AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE, RESERVAT

SERVEI INFORMACIÓ SEU OFICINA HABITATGE (OH), SERVEI DEL PUNT D'ASSESSORAMENT ENERGÈTIC I OFICINA D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA (OAC) ZONA NORD DE NOU BARRIS, RESERVAT A CENTRES ESPECIALS DE TREBALL D'INICIATIVA SOCIAL I EMPRESES D'INSERCIÓ SOCIOLABO


Import sense IVA
41.286,41 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
11/de març/2025 14:00 - 26/de març/2025 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 165.145,64 EUR
codi CPV
79342320-2 Serveis d'atenció al client 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • 1. Annex 1. DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • 2. Annex 2: Declaració responsable complementària al DEUC
    • 3. Annex 3. Declaració responsable constitució en UTE
    • 4. Annex 4: declaració responsable d'empreses pertanyents a un mateix grup empresarial
    • 5. Annex 5: Autorització a consulta certificats
    • 6. Annex 6: Declaració indicant que és empresa d'inserció laboral o centre treball iniciativa social
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • 0. Annex 7: Document oferta pdf
    • 1. Annex 7.1: Pel preu ofert
    • 2. Annex 7.2: Reducció del temps de substitució
    • 3. Annex 7.3: Per la reducció del temps de preavís modificacions puntuals
    • 4. Annex 7.4: Per l'augment de reunions de coordinació amb el responsable municipal
    • 5. Annex 7.5.1. Per la millora de l'experiència de les persones encarregades. Treballador 1
    • 6. Annex 7.5.2. Per la millora de l'experiència de les persones encarregades. Treballador 2

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TECNIQUES.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat.pdf

Descarregar

Plec administratiu

001_25000628_PCAP amb annexes.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC xml

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_25000628: BC

27 de març 2025 09:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
No trobem Annex 8. El podeu adjuntar? Gràcies
Publicada

19/de març/2025

contestada

20/de març/2025

Bon dia, L'annex 8 es troba al plec administratiu, juntament amb la resta d'annexos. Salutacions,
Hola. No hi ha personal a subrogar? Gràcies
Publicada

19/de març/2025

contestada

19/de març/2025

Bon dia, tal i com s'especifica a la clàusula del PCAP: D'acord amb la previsió de l'article 130 LCSP, a l'annex 8 s'informa de les condicions de les persones treballadores, que d'acord amb el conveni col·lectiu d'aplicació, podrien ser susceptibles de subrogació, mitjançant annex adjunt a l'informe de necessitats del contracte, a efectes d'una exacta informació dels costos laborals i tot d'acord amb la informació facilitada per l'actual empresa prestadora del servei. Salutacions,