Carregant

Si us plau, esperi


001_25000597
Servei de Dinamització del Casal de Barri del Maresme

Servei d'organització i de dinamització del Casal de Barri del Maresme del Districte de Sant Martí de la ciutat de Barcelona, ubicat al carrer de Puigcerdà números 100-102, amb mesures de contractació pública sostenible.


Import sense IVA
86.775,44 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
07/de març/2025 15:00 - 24/de març/2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 173.550,88 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable complementària al DEUC (annex 1)
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica avaluable mitjançant judici valor
    • Oferta tècnica
  • Oferta econòmica i avaluable mitjançant fórmules
    • Oferta econòmica (Annex 2)
    • Per l¿execució del servei en quant a cobertura de baixes
    • Per l¿increment de les hores de formació al personal (mínim de 10 hores anuals per professional)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Formulari DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Descarregar

Plec administratiu

Plec administratiu

Descarregar

Plec tècnic

Plec tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 Declaració responsable complementària al DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució aprovació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2 Model d'oferta econòmica

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_25000597: Sobre C

9 d’abril 2025 11:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Voldríem conèixer si sha tingut en compte els increments salarials. Gràcies,
Publicada

12/de març/2025

contestada

17/de març/2025

Benvolguts/udes, En resposta a la vostra consulta,i revisats tots els costos de la licitació, us informem que queden cobertes totes les partides de costos durant tota la vida del contracte, inclosos els costos laborals considerant l'aplicació de la taula salarial inclosa a l'Acord parcial del Conveni col·lectiu del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya per als anys 2025, 2026, 2027 i 2028 (codi de conveni núm. 79002295012003), publicat al DOGC el 13 de febrer de 2025. Atentament,
Ens adrecem a vosaltres per sol-licitar aclariments en relació amb alguns aspectes del PCAP, concretament pel que fa al desglossament de despeses de personal i al quadre de subrogació: Actualització salarial 2026: Hem observat que el desglossament de despeses de personal contempla l actualització salarial prevista per al setembre d aquest any, però no s especifica l aplicació de l increment del 4% previst per al setembre del 2026. Ens podríeu confirmar si aquest augment ja està contemplat en els càlculs, fent un desglòs dels càlculs salarials per l any 2026? Discrepàncies en la descripció dels perfils professionals: Al quadre de subrogació apareix la categoria d animador/a, mentre que al redactat del plec es fa referència a un tècnic/a de nivell A. Ens ho podríeu aclarir? Pel que fa als informadors/es, al quadre de subrogació s indiquen 30 hores setmanals, mentre que en la documentació es mencionen jornades de 35h i 20h, pel informador que entra al quadre i pel que no. Ens podríeu especificar quina és la jornada laboral correcta d ambdós perfils?
Publicada

20/de març/2025

contestada

21/de març/2025

Benvolguts,udes, En resposta a la vostra consulta, i revisats tots els costos de la licitació, us informem que queden cobertes totes les partides de costos durant tota la vida del contracte, inclosos els costos laborals considerant l'aplicació de la taula salarial inclosa a l'Acord parcial del Conveni col·lectiu del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya per als anys 2025, 2026, 2027 i 2028 (codi de conveni núm. 79002295012003), publicat al DOGC el 13 de febrer de 2025" S'ha dotat al contracte d'una qualificació superior a l'existent al contracte en vigor, seguint els perfils professionals del Conveni col·lectiu del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya. El nou contracte, d'acord amb el conveni, obliga a la contractació del personal a subrogar, encara que, si aquest personal té la formació i/o titulació requerida al Plec Tècnic, pot ser contractat amb la categoria estipulada a aquest PT, atès que s'ha pressupostat el cost salarial del Tècnic/a nivell A. Tot i que al quadre de subrogació i consten 30h/setmana, s'ha dotat pressupostàriament al nou contracte per què les funcions d'informador/a tinguin una jornada setmanal de 55 h/setmana, amb una distribució de 2 persones: una d'elles a 35h i una altra a 20h. Atentament,