Carregant

Si us plau, esperi


001_24004526
Contracte per al Manteniment i Reparació de les Instal·lacions i els Sistemes de Regulació del Trànsit a la ciutat de Barcelona durant el període 2025 - 2027, amb mesures de contractació pública sostenible.

Manteniment i Reparació de les Instal·lacions i els Sistemes de Regulació del Trànsit a la Ciutat de Barcelona durant el període 2025-2027 amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
13.850.063,44 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
21/de març/2025 12:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
31.855.145,93 EUR
Nº lots 2


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaracions responsables
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Documentació justificativa dels criteris d'adjudicació avaluables en base a judicis de valor
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Documentació justificativa dels criteris d'adjudicació avaluables de forma automàtica

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
50232000-0 Serveis de manteniment d'instal·lacions d'enllumenat públic i semàfors 

1 L01 Zona Llobregat 7.767.995,76 Avaluació
50232000-0 Serveis de manteniment d'instal·lacions d'enllumenat públic i semàfors 

2 L02 Zona Besòs 6.082.067,68 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_0201-Annex_1_Normativa_v5.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_0207-Annex_7_Especificacions v4.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_0209-Annex_9_Pressupost v6.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_0203-Annex_3_Informes v5.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_0204-Annex_4_ESS v6.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_0202-Annex_2_Xarxa_basica v4.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_0205-Annex_5_Inventari v4.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_0208-Annex_8_Preus v4.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_0210-Annex_10_Declaracio Costos laborals v5.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_0206-Annex_6_Preventiu v4.pdf

Descarregar

Plec tècnic

Plec Tècnic

Descarregar

Plec administratiu

PCAP regulació del trànsit revisat definitiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència d'aprovació.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe aclariments errors materials

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bona tarda, podrien publicar l¿Annex 5 del PPT, relatiu a l¿inventari, en format Excel? Moltes gràcies
Publicada

26/de març/2025

contestada

03/d’abr./2025

No. No es disposa d'aquesta informació en aquest format
A l¿apartat 1.a de pàgina 18 del PCAP s¿indica que aquest criteri es puntuarà segons el següent: Dins aquest marc, els licitadors podran identificar fins a un màxim de quatre operacions del programa de manteniment exposant els riscos associats al desenvolupament del manteniment preventiu, de classificar aquests riscos segons el seu grau de criticitat i relacionar les possibles avaries o incidències associades, proposant les estratègies o mesures a implementar per minimitzar-los. Tanmateix a l¿apartat 1.c Detecció de riscos i probabilitats d¿avaries de manteniment preventiu... s¿indica: Per fer-ho identificarà, de les 4 operacions del programa de manteniment que consideri prioritàries i més adients, els riscos associats al desenvolupament del manteniment preventiu (programació, freqüències, correccions, tecnològics, obsolescències, normatius..). Una vegada identificats i exposats aquests riscos, s¿hauran de classificar per grau de criticitat i caldrà que es relacioni quines avaries o incidències van associades als mateixos. Finalment, haurà de proposar les estratègies o mesures a implementar al seu càrrec per minimitzar aquests riscos. Aparentment el criteri de puntuació per al criteri 1.a no correspon amb l¿objectiu del criteri, tanmateix l¿objectiu del criteri 1.c sembla correspondre amb el criteri de puntuació per al criteri 1.a. ¿Poden aclarir-ho?
Publicada

31/de març/2025

contestada

09/d’abr./2025

El subcapítol a) inclòs a la pàgina 18 del PCAP, està enunciat correctament, tant el títol, la seva descripció i l'assignació global de punts pel criteri (6 punts). Per a la seva millor compressió es puntuarà d'acord al següent criteri. "Com es puntuarà: Cada proposta de descripció de la metodologia i l'organització del servei emesa pels licitadors es qualificarà en funció dels paràmetres exposats, i la puntuació final dependrà del nombre d'aspectes descriptius que inclogui. Així, a l'hora de puntuar-ho, una proposta que compleixi amb tots es aspectes descriptius de tots els paràmetres de valoració establerts, obtindrà la puntuació màxima de 6 punts, i així proporcionalment, d'acord amb la taula següent:" Es valoren els items: "adequat a l'objecte del contracte", "funcional", "eficient" en funció de si es valoren en: "alt" amb 2 punts per cada ítem, "Mig" amb 1 punt per cada ítem, "Insuficient/ineficient" amb 0 punts per cada ítem. El text corresponent al criteri 1.c està formulat correctament al PCAP.
Bona tarda, Al plec, dins del criteri 1 2. Per la millora del Programa de Manteniment Correctiu proposat al PPT, fins a 18 punts, subcapítol a. Descripció de la metodologia i organització del servei de manteniment correctiu a realitzar (fins a 6 punts), s¿inclou la següent descripció de com es puntuarà l¿oferta: ¿Com es puntuarà: Dins aquest marc, els licitadors podran identificar fins a un màxim de quatre operacions del programa de manteniment exposant els riscos associats al desenvolupament del manteniment correctius, de classificar aquests riscos segons el seu grau de criticitat i relacionar les possibles avaries o incidències associades, proposant les estratègies o mesures a implementar per minimitzar-los.¿ Sembla que la descripció sol·licitada és semblant a la del subcapítol c. Detecció de riscos i probabilitats d¿avaries de manteniment correctiu i proposició d¿estratègies o mesures per minimitzar els riscos (fins a 6 punts), atès que parla de detecció de riscos i identificar quatre operacions. Entenem que, ates que al capítol s¿ha de descriure la metodologia per realitzar el servei de manteniment i reparació , es tracta d¿un error a la descripció, atès que el com es puntuarà no té relació amb el que s¿esposa que s¿ha de descriure al capítol. Es prega confirmació o aclariment.
Publicada

03/d’abr./2025

contestada

09/d’abr./2025

El subcapítol a) inclòs a la pàgina 22 del PCAP, està enunciat correctament, tant el títol, la seva descripció i l'assignació global de punts pel criteri (6 punts). Per a la seva millor compressió es puntuarà d'acord al següent criteri. Com es puntuarà: Cada proposta de descripció de la metodologia i l'organització del servei emesa pels licitadors es qualificarà en funció dels paràmetres exposats, i la puntuació final dependrà del nombre d'aspectes descriptius que inclogui. Així, a l'hora de puntuar-ho, una proposta que compleixi amb tots es aspectes descriptius de tots els paràmetres de valoració establerts, obtindrà la puntuació màxima de 6 punts, i així proporcionalment, d'acord amb la taula següent: Es valoren els items: "adequat a l'objecte del contracte", "funcional", "eficient" en funció de si es valoren en: "alt" amb 2 punts per cada ítem, "Mig" amb 1 punt per cada ítem, "Insuficient/ineficient" amb 0 punts per cada ítem. El text corresponent al criteri 2.c està correctament formulat al PCAP
En referencia al diferencial econòmic del contracte entre l¿import del preu licitació i l¿import ofert pel adjudicatari. Poden confirmar que aquest es reinvertirà al contracte incrementant la partida d¿actuacions programades amb l¿aplicació de la baixa oferta per l¿adjudicatari als preus unitaris del contracte?
Publicada

07/d’abr./2025

contestada

09/d’abr./2025

L'import de Licitació és l'import límit que està a disposició del Contracte. Les ofertes no inclouen un import d'oferta, les ofertes inclouen una baixa sobre els preus de licitació, que en el cas de l'adjudicatari, serà la que s'aplicarà en els termes descrits al Plec.
A l apartat B) SOLVÈNCIA TÈCNICA O PROFESIONAL s indica: Aquest responsable del contracte (interlocutor) haurà d acreditar l experiència següent: experiència professional acreditada superior a 10 anys, i de 2 anys en les funcions similars a les del present contracte, de responsable de contracte de manteniment de semàfors en poblacions de mes 100.000 habitants o mes de 100 reguladors semafòrics (per regulador semafòric s¿entén l¿equip electrònic que gestiona de manera conjunta el funcionament d¿un determinat nombre de grups semafòrics). A l¿apartat de criteris automàtics relatiu a l¿experiència del responsable de contracte s¿indica: Barcelona té més de 1.800 reguladors, i cada mantenidor n¿haurà de mantenir entre 850-950, per tant, és una millora important per l¿execució del contracte que el responsable del contracte tingui experiència en gestionar simultàniament les avaries d¿un nombre considerable de reguladors, ja que s¿haurà d¿enfrontar a un nombre molt important d¿avisos d¿avaries o d¿actuacions, més de 12.000 a l¿any, i haurà de prendre decisions encertades ràpidament, prioritzant les més rellevants, gestionant els equips de que disposi, proposant resolucions provisionals o definitives segons la tipologia. Entenem que el terme regulador és referit a reguladors centralitzats, ja que es el cas dels reguladors a mantenir en aquest contracte. Preguem confirmació d¿aquest fet.
Publicada

31/de març/2025

contestada

09/d’abr./2025

"El terme regulador és genèric, i es refereix a un regulador semafòric, tant si està centralitzat o no. En aquest contracte caldrà mantenir reguladors centralitzats i no centralitzats."
A l¿apartat 2.a de la pàgina 22 del PCAP s¿indica que aquest criteri es puntuarà segons el següent: Dins aquest marc, els licitadors podran identificar fins a un màxim de quatre operacions del programa de manteniment exposant els riscos associats al desenvolupament del manteniment preventiu, de classificar aquests riscos segons el seu grau de criticitat i relacionar les possibles avaries o incidències associades, proposant les estratègies o mesures a implementar per minimitzar-los. Tanmateix a l¿apartat 2.c Detecció de riscos i probabilitats d¿avaries de manteniment preventiu... s¿indica: Per fer-ho identificarà, de les 4 operacions del programa de manteniment que consideri prioritàries i més adients, els riscos associats al desenvolupament del manteniment correctiu (programació, freqüències, correccions, tecnològics, obsolescències, normatius..). Una vegada identificats i exposats aquests riscos, s¿hauran de classificar per grau de criticitat i caldrà que es relacioni quines avaries o incidències van associades als mateixos. Finalment, haurà de proposar les estratègies o mesures a implementar al seu càrrec per minimitzar aquests riscos. Aparentment el criteri de puntuació per al criteri 2.a no correspon amb l¿objectiu del criteri, tanmateix l¿objectiu del criteri 2.c sembla correspondre amb el criteri de puntuació per al criteri 2.a. ¿Poden aclarir-ho?
Publicada

31/de març/2025

contestada

09/d’abr./2025

El subcapítol a) inclòs a la pàgina 22 del PCAP, està enunciat correctament, tant el títol, la seva descripció i l'assignació global de punts pel criteri (6 punts). Per a la seva millor compressió es puntuarà d'acord al següent criteri. Com es puntuarà: Cada proposta de descripció de la metodologia i l'organització del servei emesa pels licitadors es qualificarà en funció dels paràmetres exposats, i la puntuació final dependrà del nombre d'aspectes descriptius que inclogui. Així, a l'hora de puntuar-ho, una proposta que compleixi amb tots es aspectes descriptius de tots els paràmetres de valoració establerts, obtindrà la puntuació màxima de 6 punts, i així proporcionalment, d'acord amb la taula següent: Es valoren els items: "adequat a l'objecte del contracte", "funcional", "eficient" en funció de si es valoren en: "alt" amb 2 punts per cada ítem, "Mig" amb 1 punt per cada ítem, "Insuficient/ineficient" amb 0 punts per cada ítem. El text corresponent al criteri 2.c està correctament formulat al PCAP.
Al plec, dins del criteri 1. Per la millora del Programa de Manteniment Preventiu proposat al PPT, fins a 18 punts., subcapítol a. Descripció de la metodologia i organització del servei de manteniment preventiu a realitzar (fins a 6 punts)., s¿inclou la següent descripció de com es puntuarà l¿oferta: ¿Com es puntuarà: Dins aquest marc, els licitadors podran identificar fins a un màxim de quatre operacions del programa de manteniment exposant els riscos associats al desenvolupament del manteniment preventiu, de classificar aquests riscos segons el seu grau de criticitat i relacionar les possibles avaries o incidències associades, proposant les estratègies o mesures a implementar per minimitzar-los. Sembla que la descripció sol·licitada és semblant a la del subcapítol c. Detecció de riscos i probabilitats d¿avaries de manteniment preventiu i proposició d¿estratègies o mesures per minimitzar els riscos (fins a 6 punts), atès que parla de detecció de riscos i identificar quatre operacions. Entenem que, ates que al capítol s¿ha de descriure la metodologia per realitzar el servei de manteniment i reparació , es tracta d¿un error a la descripció, atès que el com es puntuarà no té relació amb el que s¿esposa que s¿ha de descriure al capítol. Es prega confirmació o aclariment.
Publicada

03/d’abr./2025

contestada

09/d’abr./2025

El subcapítol a) està correctament enunciat, i per a la seva millor compressió es puntuarà d'acord al següent criteri. Com es puntuarà: Cada proposta de descripció de la metodologia i l'organització del servei emesa pels licitadors es qualificarà en funció dels paràmetres exposats, i la puntuació final dependrà del nombre d'aspectes descriptius que inclogui. Així, a l'hora de puntuar-ho, una proposta que compleixi amb tots es aspectes descriptius de tots els paràmetres de valoració establerts, obtindrà la puntuació màxima de 6 punts, i així proporcionalment, d'acord amb la taula següent: Es valoren els items: "adequat a l'objecte del contracte", "funcional", "eficient" en funció de si es valoren en: "alt" amb 2 punts per cada ítem, "Mig" amb 1 punt per cada ítem, "Insuficient/ineficient" amb 0 punts per cada ítem.