Carregant

Si us plau, esperi


001_25000055
Serveis de composició gràfica, de maquetació i d'adaptació d'originals i altres elements de comunicació per a la difusió i divulgació de l'activitat del Departament de Comunicació de la Gerència de Mobilitat, Infraestructures i Serveis Urbans i de la Gerència d'Urbanisme i Habitatge (d'ara en endavant Gerències de MISUUH), amb mesures de contractació pública sostenible

Serveis de composició gràfica, de maquetació i d'adaptació d'originals i altres elements de comunicació per a la difusió i divulgació de l'activitat del Departament de Comunicació de les Gerències de MISUUH.


Import sense IVA
61.323,45 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
22/de maig/2025 17:10 - 08/de juny/2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 141.043,94 EUR
codi CPV
79822500-7 Serveis de disseny gràfic 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica
    • [BIMSA]. Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta econòmica i criteris automàtics
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • 56. Criteri genèric objectiu SI/NO

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Documento adicional a publicar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, En relació amb els criteris de valoració, voldríem formular una consulta sobre el Criteri 3. Formació addicional en disseny gràfic. Segons s¿indica en el plec, només es valoraran les titulacions i certificats emesos amb posterioritat a 2015, la qual cosa pot resultar un criteri discriminatori per a professionals amb una llarga trajectòria i experiència en el sector, que hagin obtingut les seves titulacions amb anterioritat a aquesta data. En aquest sentit, voldríem saber si: 1. Aquesta limitació temporal és una errada o s¿ha establert per algun motiu justificat i, per tant, es tracta realment d¿un requisit excloent? 2. Es contempla la possibilitat d¿admetre i valorar titulacions anteriors al 2015, especialment si són pertinents i directament relacionades amb l¿objecte del contracte? Agrairia molt poder rebre aclariment sobre aquest punt, atesa la importància d¿aquest criteri per a l¿elaboració de l¿oferta. Moltes gràcies per endavant per l¿atenció i la vostra resposta.
Publicada

28/de maig/2025

contestada

29/de maig/2025

Bon dia, En relació amb la vostra consulta sobre el Criteri 3. Formació addicional en disseny gràfic, us informem que tal com s'indica a l'informe justificatiu i al PCAP, només es valoraran a efectes de puntuació aquells títols, diplomes o certificats emesos amb posterioritat a 2015. Hem fixat l'any 2015 com a referència per donar valor a la formació recent i contínua del personal, tenint en compte que el sector del disseny gràfic canvia ràpidament i requereix estar al dia tant en eines com en tendències. I d'altra banda, remarcar que aquest criteri no és en cap cas excloent, sinó que es tracta d'un criteri de valoració automàtica, i per tant, les persones que tinguin formació anterior al 2015 poden ser perfectament proposades per formar part de l'equip. Per contra, l'experiència professional del personal proposat (criteri 2), no es té en compte cap any concret, perquè es valora la trajectòria professional, sigui de quan sigui, perquè es tracta d'experiència i no pas de formació o actualització.
Bona tarda, Estem tenint problemes per a descarregar els arxius Annex1_Neteja.zip i Annex1_Vandalisme.zip. Després de diversos intents ens acaba donant el missatge En aquests moments la seva petició no pot ser atesa. Disculpi els molèsties. Moltes gràcies.
Publicada

28/de maig/2025

contestada

29/de maig/2025

Bon dia, Acabem de fer una prova recent i hem pogut descarregar correctament els arxius zip des del perfil de contractant, per tant, entenem que el servei funciona amb normalitat. Us recomanem que ho proveu més tard, o que proveu d'accedir-hi des d'un altre navegador.
Bon dia, A la pàgina 14 del Plec de clàusules administratives particulars, indiqueu les propostes creatives que es valoraran. Respecte a aquestes, tenim el dubte de les seves dimensions, ja que ens indiqueu que consultem el següent enllaç, però aquest no funciona:https://ajuntament.barcelona.cat/normativagrafica/CAPITOLS/CAP5_7.pdf. El nostre dubte és quines dimensions té el tríptic, i quin tipus de plegament s¿utilitza, si és en acordió o envoltant. I l¿altre és quines són les dimensions de la publicació, ja que no s¿indica si és en A4 o el format concret. També volem saber si hi ha qualque contingut de text específic per la publicació i el tríptic, ja que no ve indicat. Gràcies.
Publicada

29/de maig/2025

contestada

29/de maig/2025

1. A la pàgina 14 del Plec de clàusules administratives particulars, indiqueu les propostes creatives que es valoraran. Respecte a aquestes, tenim el dubte de les seves dimensions, ja que ens indiqueu que consultem el següent enllaç, però aquest no funciona: https://ajuntament.barcelona.cat/normativagrafica/CAPITOLS/CAP5_7.pdf Tal com s'estableix a la pàg. 9 de l'Informe Justificatiu i a la pàg.13 del PCAP, "Els licitadors hauran de presentar una memòria descriptiva de la proposta creativa, preferentment d'un màxim de 2 pàgines a una cara (format DIN-A4 amb lletra Arial 11, espai 1,15 marges normals). No computaran en l'extensió les portades, separadors, índex ni similars. Les propostes que superin l'extensió màxima no seran valorades a partir la pàgina que superi l'extensió establerta". Pel que fa a l'enllaç [https://ajuntament.barcelona.cat/normativagrafica/CAPITOLS/CAP5_7.pdf] , actualment no és accessible, ja que és un enllaç que ha deixat d'estar operatiu a causa d'un canvi recent en l'estructura de la pàgina web municipal de normativa gràfica. La normativa gràfica de l'Ajuntament de Barcelona la trobareu al següent enllaç, que ja s'ha indicat correctament en la resta de la documentació de la licitació, tant al Plec de Prescripcions Tècniques com a l'Informe justificatiu, com al PCAP: http://ajuntament.barcelona.cat/normativagrafica/ 2. El nostre dubte és quines dimensions té el tríptic, i quin tipus de plegament s'utilitza, si és en acordió o envoltant. Tal com s'estableix a la pàg. 10 de l'Informe Justificatiu i a la pàg.13 del PCAP " Cal presentar el disseny d'un tríptic i la seva versió accessible, complint amb els criteris d'accessibilitat". Per tant, el format i el tipus de plegament (acordió, envoltant o altre) queden oberts, però han d'ajustar-se als criteris d'accessibilitat i llegibilitat i a la normativa gràfica de l'Ajuntament: http://ajuntament.barcelona.cat/normativagrafica/ 3. I l'altre és quines són les dimensions de la publicació, ja que no s'indica si és en A4 o el format concret. Tal com s'estableix a la pàg. 10 de l'Informe Justificatiu i a la pàg.13 del PCAP, "La publicació ha d'incloure: portada, contraportada, índex, separata i dues dobles pàgines amb text, imatge i gràfica, seguint la línia gràfica de les publicacions internes de l'Ajuntament". El format més coherent amb les pràctiques habituals de l'Ajuntament és l'A4. 4. També volem saber si hi ha qualque contingut de text específic per la publicació i el tríptic, ja que no ve indicat. No hi ha textos predefinits, podeu elaborar el contingut a partir de la informació proporcionada als annexos i adaptar-lo a la peça i al públic objectiu.
Bon dia, A la pàgina 13 del PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS, indiqueu que "La proposta ha de versar sobre un producte de la campanya 'Pla Endreça' (En els annexes 1 i 2 trobareu la informació per elaborar els materials).", però l'annex 1 és el "MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE COMPLEMENTÀRIA AL DEUC" i el 2 és el "OFERTA ECONÒMICA i DE CRITERIS D'ADJUDICACIÓ AUTOMÀTICS", ens podeu indicar on és la informació sobre la campanya "Pla endreça"? A més el link de la normativa (https://ajuntament.barcelona.cat/normativagrafica/CAPITOLS/CAP5_7.pdf) porta a una Pàgina no disponible. Moltes gràcies.
Publicada

23/de maig/2025

contestada

26/de maig/2025

En relació amb la vostra consulta sobre els annexos de l'expedient 01_25000055, us informem que en la pàgina 13 del PCAP, on s'indica que "la proposta ha de versar sobre un producte de la campanya 'Pla Endreça' (En els annexes 1 i 2 trobareu la informació per elaborar els materials)", aquests annexos fa referència als documents que consten penjats al perfil de contractant a la pestanya és "Documents addicionals a publicar", amb els noms següents: · Annex1_Neteja.zip · Annex2_Neteja.zip · Annex1_Vandalisme.zip · Annex2_Vandalisme.zip Aquests són els materials que s'han posat a disposició per elaborar la proposta creativa, i que podeu escollir una de les línies (neteja o vandalisme). Així mateix, aquesta informació queda també degudament recollida a l'Informe justificatiu de la contractació, on s'explica clarament la finalitat i el contingut dels annexos a utilitzar. Pel que fa a l'enllaç [https://ajuntament.barcelona.cat/normativagrafica/CAPITOLS/CAP5_7.pdf] , actualment no és accessible, ja que és un enllaç que ha deixat d'estar operatiu a causa d'un canvi recent en l'estructura de la pàgina web municipal de normativa gràfica. La normativa gràfica de l'Ajuntament de Barcelona la trobareu al següent enllaç, que ja s'ha indicat correctament en la resta de la documentació de la licitació, tant al Plec de Prescripcions Tècniques com a l'Informe justificatiu, com al PCAP: http://ajuntament.barcelona.cat/normativagrafica/