Carregant

Si us plau, esperi


001/25C00006
Gestió i explotació de les pistes poliesportives municipals La Pau, La Nau del Clot i La Palmera amb mesures de contractació pública sostenible amb perspectiva de gènere


Import sense IVA
0,00 EUR
Estat
Obert a participació
Periode de sol·licituds
29/de maig/2025 - 12/de juny/2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat Nº lots
Concessió de serveis
Restringit
0,00 EUR
Nº lots 3


Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • Declaració responsable complementària al DEUC
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • Documentació acreditativa de compliment del mínim exigit en quant a solvència econòmica i tècnica
    • Sol·licitud de participació
  • Sobre de condicions tècniques
    • Oferta tècnica, signada
  • Sobre d'ofertes econòmiques
    • Per compra de mobiliari i material esportiu inventariable per sobre mínim 500 € anuals (IVA inclòs)
    • Per la implantació de la totalitat o part de mesures ambientals en la gestió de l¿equipament.
    • Per la millora del cànon
    • Per la millora nombre d¿hores en la formació en igualtat de gènere dels treballadors/es instal·lació
    • Lot 1: Lot 1 Gestió i explotació de la pista poliesportiva municipala La Pau
      • Pel compromís d¿augmentar la promoció esportiva mínima del 20% dels ingressos fins un màxim d¿un 23%
      • Per a la millora de les instal·lacions actuals per sobre d¿un mínim de 1.250 € anuals IVA inclòs
    • Lot 2: Lot 2 Gestió i explotació de la pista poliesportiva municipal La Nau del Clot
      • Pel compromís d¿augmentar la promoció esportiva mínima del 10% dels ingressos fins un màxim d¿un 20%
      • Per a la millora de les instal·lacions actuals per sobre d¿un mínim de 500 € anuals IVA inclòs
    • Lot 3: Lot 3 Gestió i explotació de la pista poliesportiva municipal La Palmera
      • Pel compromís d¿augmentar la promoció esportiva mínima del 10% dels ingressos fins un màxim d¿un 20%
      • Per a la millora de les instal·lacions actuals per sobre d¿un mínim de 1.250 € anuals IVA inclòs

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
92610000-0 Serveis d'explotació d'instal·lacions esportives 

1 Lot 1 Gestió i explotació de la pista poliesportiva municipala La Pau 0,00 Obert a participació
92610000-0 Serveis d'explotació d'instal·lacions esportives 

2 Lot 2 Gestió i explotació de la pista poliesportiva municipal La Nau del Clot 0,00 Obert a participació
92610000-0 Serveis d'explotació d'instal·lacions esportives 

3 Lot 3 Gestió i explotació de la pista poliesportiva municipal La Palmera 0,00 Obert a participació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Annex 2 Inventaris

Descarregar

Plec tècnic

Plec tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 Plànols

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 Previsió ingressos i despeses

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 11 Pla d'usos

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 Sol·licitud de participació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6 a Model declaració responsable complementària DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7.2 Proposicio econòmica Lot 2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 10

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex Protocol Pla o mesures d'igualtat

Descarregar

Plec administratiu

Plec administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència aprovació resolució

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7.3 Proposició econòmica Lot 3

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex Protocol Mesures contra l'assetjament sexual i per raó de sexe

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6b Model declaració UTE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4 Tarifes

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex Protocol Comunicació inclusiva

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7.1 Proposició econòmica Lot 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 8 model fitxa proposició activitats

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex Protocol Clàusules No-discriminació LGTBQIA+

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 9 Obligacions manteniment

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud