Carregant

Si us plau, esperi


001_25001276
Servei d'implementació del Protocol "No Callem"

Servei d'implementació del Protocol ¿No Callem¿ en els espais d'oci nocturn adherits mitjançant un acord de col·laboració, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
97.682,55 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
03/de juny/2025 00:01 - 17/de juny/2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 390.730,20 EUR
codi CPV
85310000-5 Serveis d'assistència social 

85312300-2 Serveis d'orientació i assessorament 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 1. DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • 2. Declaració responsable complementària al DEUC (Annex 1)
    • 3. Declaració responsable constitució en UTE i/o altres declaracions
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1. Oferta econòmica i resta de criteris automàtics (Annex 4)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Memòria justificativa

Descarregar

Plec administratiu

PCAP

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annexos en format editable

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Declaració responsable - DEUC

Descarregar

Plec tècnic

PPT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret autorització

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_25001276: Sobre C

27 de juny 2025 12:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
A l annex 4 en l apartat 1 s especifica que no es pot modificar l import del preu hora de treball tècnic. Si aquest apartat es on ha de constar l oferta econòmica de l entitat licitadora, no acabem d entendre que aquest import no sigui modificable, segons la nostra oferta, però si que ho siguin la resta de criteris evaluables de l oferta econòmica: l oferta del preu alçat, preu total sense iva, l iva i el preu final amb iva. Llavors de quina forma i sota quin criteri procedim a omplir aquest primer quadre de l apartat 1. Copiem les xifres del pressupost base de licitació a la resta d apartats? O be no modifiquem el preu hora de treball tècnic però si la resta entenent que el càlcul es realitzarà a posteriori?
Publicada

16/de juny/2025

contestada

17/de juny/2025

D'acord amb la clàusula 2 del PCAP, el sistema de determinació del pressupost és mixt. Una part del pressupost es determina a preu alçat i una altra es determina en funció dels preus unitaris. L'Ajuntament no està obligat a exhaurir la part de la despesa calculada en preus unitaris en el cas que les unitats executades siguin inferiors a les unitats previstes en el projecte, pel la qual cosa, l'Ajuntament no resta obligat a exhaurir l'import adjudicat, sinó que ho farà en funció dels preus unitaris previstos en el projecte i realment executats, d'acord amb la disposició addicional 33a de la LCSP i al preu d'adjudicació del preu unitari. Així, respecte al model d'oferta econòmica i de criteris d'adjudicació automàtics (annex 4 del PCAP): A l'apartat 1.1 de l'oferta econòmica heu de fer la proposta d'oferta respecte del preu del contracte a tant alçat indicat a la clàusula 2.1.1 del PCAP, és a dir, respecte del 60.154,38 ¿ (IVA exclòs). A l'apartat 1.2 de l'oferta econòmica heu de fer la proposta de baixa lineal del preu unitari màxim de l'element preu/hora de treball tècnic indicat a la clàusula 2.1.2 del PCAP, és a dir, el percentatge sobre els 36,47¿ (IVA exclòs). L'apartat 1 de l'oferta econòmica és un quadre resum on haureu d'indicar la proposta d'oferta respecte del preu del contracte a tant alçat i sumar-li els 37.527,63 ¿ (IVA exclòs) corresponents a la partida reservada per als preus unitaris, a continuació calcular el 10% de la suma dels dos imports i finalment donar el total de l'oferta IVA inclòs.