Carregant

Si us plau, esperi


001_25002509
Dinamització socioeducativa, mitjançant l'esport i la gestió de la convivència de les Pistes Esportives municipals Antoni Gelabert, amb mesures de contractació pública sostenible

Dinamització socioeducativa mitjançant l'esport i la gestió de la convivència de les pistes esportives municipals Antoni Gelabert, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
210.514,29 EUR
Estat
Desert
Periode de sol·licituds
01/d’ag./2025 00:01 - 15/de set./2025 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 421.392,40 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex 1 DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • Annex 2 Declaració responsable complementària al DEUC
    • Annex 3 Declaració responsable constitució en UTE
    • Annex 4 Declaració responsable empreses mateix grup empresarial
    • Annex 5 Autorització
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Projectes tècnic
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Per la millora en la programació d'un cicle de 4 dies, mínim 4 h al dia vacances escol setmana santa
    • Per la millora en la programació d'un cicle de 4 dies, mínim 4 h al dia vacances escolars Nadal
    • Per la millora en la programació d'un cicle de 8 dies, mínim 2 h al dia mes juliol
    • Per la substitució del personal per baixes i permisos
    • Preu oferta

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Annex 2 Declaració responsable complementària DEUC

Descarregar

Plec tècnic

PTT Pistes Antoni Gelabert.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

IN Pistes Antoni Gelabert.pdf

Descarregar

Plec administratiu

PCAP Pistes i Annexes.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 Declaració responsable constitució UTE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4 Declaració responsable mateix grup empresarial

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6 Model oferta econòmica

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_25002509: Sobre C

23 de setembre 2025 14:00

Pendent

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
En la clàusula 6 del Plec de Prescripcions tècniques (PTT) es fixa l'horari mínim d'obertura de la instal·lació. Així mateix, en la clàusula 7 del PPT (pàg.7) es recullen els horaris ordinaris dels 2 monitors/es esportius, fixant respectivament unes jornades setmanals de 30 i 15 hores, incloent caps de setmana i estiu. Per últim, en la pàgina 8 del PTT, es recull que l'empresa adjudicatària haurà de garantir la prestació del servei sempre amb un mínim de dues persones en horari de tardes i caps de setmana. Aquest requeriment no és possible complir-lo, en caps de setmana i estiu, amb els horaris mínims i les jornades setmanals establertes pels dos monitors/es, ni tampoc si es vol complir amb el màxim de 225 dies de treball anual per professional, que fixa el conveni d'aplicació (art. 26 del conveni núm. 79001905012002). -Entenem, doncs, que hi ha una contradicció entre totes dues exigències i que les jornades setmanals i horaris que s'han de complir pels monitors/es són els recollits en la pàgina 7, tot i que això suposi, no tenir 2 monitors/es a la instal·lació els caps de setmana i estiu? -En cas contrari, s'ha dotat pressupostàriament un tercer monitor/a per garantir l'exigència de dues persones, de la pàgina 8 del PPT, en caps de setmana i estiu?
Publicada

03/de set./2025

Bon dia, Segons la clàusula 7 del PPT, el personal mínim serà de: - 1 Director/a de la instal·lació, amb una jornada laboral de 35 hores setmanals - 2 Monitors/es esportius o 1 a 30 Hores (a l'anterior contracte tenia 27) o 1 a 15 hores ( l'anterior contracte tenia 13) - - Talleristes esportius especialitzats I l'horari mínim d'obertura de la instal·lació és de 34,5 hores setmanals, segons la clàusula 6 del PPT. L'empresa adjudicatària haurà de garantir la prestació del servei sempre amb un mínim de dues persones en horari de tardes i caps de setmana; garantint el descans dels/es treballadors/es i la realització del període vacacional, a tal efecte haurà de presentar una proposta d'organització en el seu projecte. Com es pot veure, no s'especifica quin perfil professional. Si és important que hagin dues persones per la tipologia del servei. D'altra banda, a la partida de personal, s'ha calculat el pressupost necessari i s'inclou una partida d'altres costos de personal per a poder fer front a qualsevol incidència.