Carregant

Si us plau, esperi


001/24001078
Acord marc serveis especialitzats en acció comunitària

Serveis especialitzats de consultoria, recerca i formació en l¿àmbit de l¿acció comunitària, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
1.339.488,95 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
13/d’oct./2025 18:00 - 29/d’oct./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
2.044.884,74 EUR
Nº lots 3


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Autorització per consultar les dades a l'AEAT i TGSS
    • Declaració d'adscripció de mitjans
    • Declaració d'empreses que pertanyen al mateix grup empresarial
    • Declaració de constitució en UTE
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Lot 1: Consultoria per projectes i processos comunitaris
      • 01. Memòria tècnica sobre determinats aspectes del procés d'elaboració
      • 02. Proposta de sistema d'avaluació de la implementació del pla estratègic
    • Lot 2: Recerca en l¿àmbit de l¿acció comunitària
      • 01. Pla de treball i cronograma
      • 02. Proposta metodològica d¿estudi
    • Lot 3: Formació en l¿àmbit de l¿acció comunitària
      • 01. Proposta d¿una acció formativa
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Lot 1: Consultoria per projectes i processos comunitaris
      • 1. Termini de lliurament del pla de treball
      • Realització d'una presentació-exposició addicional en cada contracte basat
    • Lot 2: Recerca en l¿àmbit de l¿acció comunitària
      • 1. Termini de lliurament del pla de treball
      • Realització d'una presentació-exposició addicional en cada contracte basat
    • Lot 3: Formació en l¿àmbit de l¿acció comunitària
      • 1.1. Termini de lliurament de la proposta de programa
      • 1.2. Termini de lliurament de l'informe global sobre el desenvolupament de l'acció formativa
      • 2. Aportació d'un sistema de gestió d'aprenentatge o plataforma de formació LMS

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
79411000-8 Serveis generals de consultoria en gestió 

1 Consultoria per projectes i processos comunitaris 616.403,07 Avaluació
79411000-8 Serveis generals de consultoria en gestió 

2 Recerca en l¿àmbit de l¿acció comunitària 655.225,88 Avaluació
79411000-8 Serveis generals de consultoria en gestió 

3 Formació en l¿àmbit de l¿acció comunitària 67.860,00 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Informes jurídics

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

Anunci previ DOUE i DEU

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

Informes de necessitat

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Plec administratiu

Decret aprovació

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
EN RELACIÓ AL LOT 3 Diu que la proposta que es formuli haurà de tenir una extensió màxima de 8 pàgines , lletra Arial 11 i interlineat d¿1,5, a excepció de l¿annex. No es valorarà el contingut que superi el límit de pàgines. I la pregunta és: això significa que l annex pot estar fora de les 8 pàgines? I que per tant l annex serà valorat si està a partir de la pàgina 9? Gràcies
Publicada

26/d’oct./2025

contestada

28/d’oct./2025

Tal com indica el PCAP, la memòria amb la proposta d'acció formativa haurà de tenir una extensió màxima de 8 pàgines, a excepció de l'annex. Per tant, en el recompte de pàgines de la memòria no es tindran en compte les pàgines que formin part de l'annex.
En relació al LOT 3 Si no formem part de cap grup d empreses i tampoc farem una UTE hem de pujar un document que digui que no en formem part i que no ho farem? És un document obligatori, per això fem la pregunta En la declaració d adscripcions de mitjans hem de pujar la informació referida a la solvència economica i financera i a la solvència tècnica? Amb les dades del volum de negoci i de l equip tècnic adscrit? Gràcies
Publicada

25/d’oct./2025

contestada

28/d’oct./2025

D'acord amb la clàusula 8 del plec de condicions administratives particulars, "les licitadores que assenyalin al DEUC que, de resultar adjudicatàries, es constituiran en UTE, han d'aportar un document amb el compromís de constituir-se formalment en UTE en cas de resultar adjudicatàries del contracte". Si no assenyaleu aquest apartat al DEUC, no cal el document. Si el programa us obliga a introduir-ne un, podeu aportar el document en blanc o un document on indiqueu que no us constituireu en UTE. La Declaració responsable d'adscripció de mitjans personals i/o materials ha de fer referència a la solvència tècnica i professional de què es disposa en relació al lot al qual vulgueu optar, indicant que es disposen dels mitjans personals i/o materials suficients per a la correcta execució de la prestació.
en el lot 2 especifica que cal entrar oferta econòmica al sobre C. Iindica que el model és a annex 2 però no és cert. A la plataforma tampoc demana pujar oferta econòmica. Hi ha una evident contradicció. Quin és el criteri?
Publicada

29/d’oct./2025

contestada

29/d’oct./2025

al sobre C caldrà incloure el document que trobareu al PCAP titulat "annex 2" (criteris d'adjudicació automàtics)