Carregant

Si us plau, esperi


001_25002691
Servei de manteniment i de suport informàtic de les aules d¿informàtica i dels equips de gestió de diferents equipaments municipals del Districte de Sant Martí amb mesures de contractació pública sostenible.

L¿objecte d¿aquest contracte consisteix en la contractació del servei de manteniment i de suport informàtic de les aules d¿informàtica i dels equips de gestió de diferents equipaments municipals del Districte de Sant Martí amb mesures de cont


Import sense IVA
79.500,00 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
25/de set./2025 12:51 - 10/d’oct./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 174.900,00 EUR
codi CPV
50300000-8 Serveis de reparació, manteniment i serveis associats relacionats amb ordinadors personals, equip d'oficina, telecomunicacions i equip audiovisual 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable complementària al DEUC
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Proposta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Oferta econòmica
    • Proposta de reunions internes de coordinació
    • Temps de substitució d'ordinador i/o pantalla

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Decret aprovació

Descarregar

Plec administratiu

Plec administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Descarregar

Plec tècnic

Plec tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 Declaració responsable complementària al DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2 Model d'oferta econòmica

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_25002691: Sobre C

6 de novembre 2025 11:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bona tarda, Els costos de les peces se han de asumir per part del adjudicatari? Moltes gracies
Publicada

07/d’oct./2025

contestada

08/d’oct./2025

Bon dia, El cost del material auxiliar, serà assumit per l'Ajuntament, com s'indica a la clàusula 10 del Plec de condicions tècniques, on s'especifica el procediment: 10. PROCEDIMENT DE SUBMINISTRAMENT DE MATERIAL AUXILIAR 10.1 Procediment general a) El tècnic de l'empresa externa de serveis que atén la incidència, detecta que la seva solució passa per la substitució del component avariat de l'equip en el que s'ha produït la incidència, o bé per la disposició de petit material nou. b) Es comunica aquest fet al responsable del contracte de l'Ajuntament, amb indicació de la quantitat i cost del material, que està inclòs en el vigent contracte, així com del termini en que es farà efectiu el subministrament. c) El responsable del contracte de l'Ajuntament aprova el subministrament i ho comunica a l'empresa adjudicatària per tal que procedeixi a la seva instal·lació. Cordialment,