Carregant

Si us plau, esperi


001_25003320
Servei "Nou Barris CONVIU"

Servei "Nou Barris CONVIU", amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
251.993,12 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
25/d’oct./2025 00:01 - 11/de nov./2025 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 748.207,01 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex 1 DEUC
    • Annex 2 Declaració responsable complementària DEUC
    • Annex 3 Declaració responsable constitució en UTE
    • Annex 4 Declaració responsable d'empreses mateix grup empresarial
    • Annex 5 Autorització
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Projecte tècnic
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Per la formació en gènere
    • Per la formació en intercultural
    • Per la millora en el temps de lliurament de la planificació anual
    • Per substitució del personal per a la cobertura de baixes i permisos
    • Preu ofert

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe de necessitats.pdf

Descarregar

Plec tècnic

Plec tècnic.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència d'aprovació.pdf

Descarregar

Plec administratiu

Plec clàusules administratives particulars

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resposta pregunta

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_25003320: Sobre C

17 de novembre 2025 14:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Voldríem saber si el personal a subrogar compleix amb les titulacions i experiència requerits en la solvència tècnica? Gràcies.
Publicada

28/d’oct./2025

contestada

30/d’oct./2025

L'Administració no disposa d'aquesta informació. Segons estableix l'article 130.1 de la LCSP, en el moment de la licitació es facilita la informació, proporcionada per l'empresa que està efectuant la prestació objecte del contracte, sobre les condicions dels treballadors susceptibles de subrogació que sigui necessària. No cal disposar d'aquest personal per tenir la solvència tècnica. En el cas d'un nou adjudicatari, aquest s'haurà de posar en contacte amb l'empresa sortint.
Bon dia, Referent a la pregunta de la Confederació del Tercer Sector Social, en la vostra resposta del dia 7, no hi ha el document adjunt. Us agrairiem que el tornessiu a publicar o enviar Gràcies.
Publicada

10/de nov./2025

contestada

10/de nov./2025

Bon dia, El document el trobareu, juntament amb la documentació de la licitació, com a "Documents addicionals a publicar", Resposta pregunta. Salutacions,
Benvolguts/des, Des de La Confederació del Tercer Sector Social de Catalunya els adrecem aquesta consideració en relació amb la convocatòria publicada el dia 24 d¿octubre, relativa a la licitació del programa Servei Nou Barris CONVIU de l¿Ajuntament de Barcelona ¿ Districte de Nou Barris, ja que després de revisar els plecs, hem detectat un error en el Conveni Col·lectiu emprat per al càlcul econòmic. Concretament, s¿ha utilitzat el Conveni del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya, quan hauria d¿haver-se aplicat el Conveni d¿acció social, ja que és aquest el que, dins del seu àmbit funcional, regula els serveis de mediació i resolució de conflictes comunitaris, interculturals i/o familiars. Aquest error comporta que el pressupost de licitació no reflecteixi un preu de mercat real, vulnerant així l¿article 100.2 de la LCSP i l¿article 3.1.b de l¿Estatut dels Treballadors, i suposant un vici de nul·litat dels plecs. Cal recordar que l¿aplicació del conveni col·lectiu de referència del sector en el càlcul econòmic no és un mer formalisme, sinó una garantia que el pressupost sigui realista i ajustat als preus de mercat, tal com estableix la LCSP, i que els licitadors puguin competir en igualtat de condicions. Per tot això, sol·licitem que es modifiqui la licitació en els termes indicats. Cordialment, La Confederació
Publicada

05/de nov./2025

contestada

07/de nov./2025

Benvolguts/des, S'adjunta document amb la resposta a la pregunta formulada. Salutacions,