Carregant

Si us plau, esperi


001_25003322
CONTRACTACIÓ DELS SERVEIS PER A L'AVALUACIÓ DE 251 ENTORNS ESCOLARS DES DE LA PERSPECTIVA DE LA SEGURETAT VIÀRIA I DE LA CONFORTABILITAT I PROPOSTA DE MILLORES PUNTUALS PER A L'ARQUITECTE EN CAP AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE (2026) I AMB 3 LOTS

CONTRACTACIÓ DELS SERVEIS PER A UN ESTUDI DELS ENTORNS EDUCATIUS AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE (2026), AMB 3 LOTS


Import sense IVA
132.398,92 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
13/de gen./2026 15:16 - 03/de febr./2026 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert simplificat
No 139.018,86 EUR
Nº lots 3


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre administ y criteris subjectius
    • 09. Pla de treball, organització i mitjans
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Sobre de criteris objectius
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • 60. Criteri genèric només documents

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
71240000-2 Serveis d'arquitectura, enginyeria i planificació 

1 LOT 1. Avaluació de 82 entorns escolars als DISTRICTES 1-9-10 DISTRICTES 1-9-10, 82 CENTRES EDUCATIUS. 43.253,83 Avaluació
71240000-2 Serveis d'arquitectura, enginyeria i planificació 

2 LOT 2. Avaluació de 82 entorns escolars als DISTRICTES 2-3-6-8 DISTRICTES 2-3-6-8, 82 CENTRES EDUCATIUS 43.253,83 Avaluació
71240000-2 Serveis d'arquitectura, enginyeria i planificació 

3 LOT 3. Avaluació de 87 entorns escolars als DISTRICTES 4-5-7 DISTRICTES 4-5-7, 87 CENTRES EDUCATIUS 45.891,26 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe_necessitat_AUDITORIA_v8.pdf

Descarregar

Plec tècnic

PTT_AUDITORIA_v8.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex_llistats_Centres_Lots.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Plec administratiu

001_25003322_PCAP_30.12.pdf

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Un perfil subcontractat pot aportar part de la solvència requerida sense necessitat de constituir una UTE?
Publicada

16/de gen./2026

contestada

21/de gen./2026

L'acreditació de la solvència mitjançant medis externs a l'empresa es farà sempre d'acord amb l'article 75 de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic. Aquesta acreditació només serà requerida en el cas de resultar adjudicatari del contracte.
En relació a l¿experiència mínima requerida (clàulua 6 PTT), 1 projecte camins escolars és equiparable a un projecte de millora d¿entorn escolar en el que es millora la seguretat vial de l¿espai?
Publicada

26/de gen./2026

contestada

27/de gen./2026

En el cas del 1r perfil "Tècnic Superior equivalent" la millora d'un entorn escolar, transformació d'espai públic, no es considera equivalent a la redacció de plans de camins escolars o plans de seguretat viària. En el cas, del 2n perfil "Arquitecte tècnic o Tècnic mig equivalent", es demana menys experiència i, per tant, 1 projecte on es millora un entorns escolar sí és equivalent a haver participat en la redacció de plans de camins escolars.
1. Com es presenta la solvència mínima? Lacreditació de lexperiència mínima (declaració, cbe, fitxes) en quin sobre sha dincloure? 2. Pàgina 11 PCAP: què ha dincloure exactament la 7) Declaració responsable amb el/s lot/s al/s que es presenta oferta o oferta integradora? 3. Pàgina 21 PCAP: respecte a Aportar declaracions responsables signades dels integrants de lequip que han participat en cada projecte presentat. quina informació ha dincloure aquesta declaració responsable?
Publicada

30/de gen./2026

contestada

02/de febr./2026

1.- En l'annex 1 es declara responsablement que s'acompleix la solvència. Només en cas de resultar adjudicatari, posteriorment se li requerirà l'acreditació d'aquesta solvència segons la clàusula 13 del Plec Administratiu. 2.- Aquest és l'annex 1 3.- Al final de la pàgina 20 hi ha un quadre que descriu tot allò què es valorarà i, per tant, les declaracions responsables han de contenir, com a mínim, la informació necessària per aquesta valoració.
1. En referència als requisits mínims de la mínima experiència requerida diu: (...) haver desenvolupat un mínim de 1 projecte de camins escolars (...). Un projecte dauditoria de Protegim les Escoles duna edició anterior, on sanalitzava i es feien propostes en els entorns i camins darribada als diversos centres compleix aquest requisit? En cas negatiu, una urbanització temporal en un recinte escolar amb accés a dues escoles per a millorar la seguretat dels infants compliria per demostrar aquesta experiència mínima requerida? 2. Sobre la experiència: (...) auditories o avaluacions executives despais públics de més de 10 àmbits. Què enteneu per àmbits? Àmbits dactuació de diferents espais urbans en un mateix projecte? 3. En referència a lexperiència específica en seguretat viària: (...) un mínim de 3 projectes de camins escolars en municipis majors de 10.000 habitants. Lexperiència en diverses intervencions a tot Barcelona del Protegim les escoles duna edició anterior, compliria?
Publicada

26/de gen./2026

contestada

30/de gen./2026

1.Una auditoria de Protegim les escoles sí es pot assimilar a la redacció d'estudis de camins escolars. Les intervencions dins d'escoles o equipaments no es poden assimilar a projectes d'espai públic ni de seguretat viària. 2.Un àmbit és l'espai públic en un entorn escolar, on hi ha els accessos a un o més centres educatius, on els moviments a nivell de circulació de vehicles i de vianants s'han d'estudiar conjuntament perquè estan interrelacionats. Normalment és un àmbit per centre educatiu, excepte quan dos escoles comparteixen edifici (bressol i infantil i primària per exemple) o hi ha dos centres educatius en un mateix tram de carrer o cruïlla. Es poden estudiar diferents àmbits en un mateix projecte o estudi. 3.L'experiència en la redacció de projectes de Protegim les escoles sí es podria assimilar a la redacció de projectes de camins escolars.
EN REFERÈNCIA A EXPERIÈNCIA I CONEIXEMENTS/FORMACIÓ ESPECÍFICA EN SEGURETAT VIÀRIA: 1. PLANS LOCALS DE MOBILITAT QUE INCORPOREN LA SEGURETAT VIÀRIA DE MANERA TRANSVERSAL, SERVIRIEN PER JUSTIFICAR AQUESTA EXPERIÈNCIA? 2. LA REALITZACIÓ D¿UN MÀSTER AMB UN MÒDUL DE MOBILITAT SOSTENIBLE QUE TREBALLA LA SEGURETAT VIÀRIA, PODRIA CONTAR PER JUSTIFICAR LA FORMACIÓ REQUERIDA?
Publicada

28/de gen./2026

contestada

30/de gen./2026

1- Els Plans de Mobilitat no es poden equiparar als Plans Locals de Seguretat, excepte que hi hagi un apartat o annex específic a aquesta matèria. 2- Formació en Seguretat Viària: es pot acceptar un Màster en Mobilitat Sostenible si es poden justificar que s'han dedicat 10 h mínim a temes de seguretat viària. Si no es pot justificar no es podrà acceptar.
EN REFERÈNCIA A EXPERIÈNCIA I CONEIXEMENTS/FORMACIÓ ESPECÍFICA EN SEGURETAT VIÀRIA: 1. PLANS LOCALS DE MOBILITAT QUE INCORPOREN LA SEGURETAT VIÀRIA DE MANERA TRANSVERSAL, SERVIRIEN PER JUSTIFICAR AQUESTA EXPERIÈNCIA? 2. LA REALITZACIÓ D¿UN MÀSTER AMB UN MÒDUL DE MOBILITAT SOSTENIBLE QUE TREBALLA LA SEGURETAT VIÀRIA, PODRIA CONTAR PER JUSTIFICAR LA FORMACIÓ REQUERIDA?
Publicada

02/de febr./2026

contestada

02/de febr./2026

1- Els Plans de Mobilitat no es poden equiparar als Plans Locals de Seguretat, excepte que hi hagi un apartat o annex específic a aquesta matèria. 2- Formació en Seguretat Viària: es pot acceptar un Màster en Mobilitat Sostenible si es poden justificar que s'han dedicat 10 h mínim a temes de seguretat viària. Si no es pot justificar no es podrà acceptar.
1. Ens podríeu confirmar si lequip ha d¿estar format necessàriament per un/a tècnic/a superior i un/a tècnic/a mitjà/ana, o si podria ser un equip format per dos/dues tècnics/ques superiors? En aquest sentit, la persona que cobreix la funció de tècnic/a pot tenir una formació d¿arquitecte, enginyer/a o tècnic/a superior equivalent? 2. Pàgina 8 - PCAP: Ens podríeu confirmar si la solvència econòmica i financera es pot justificar mitjançant projectes executats sota el CPV 712 ¿ Serveis darquitectura i serveis connexos, i si la solvència tècnica es justifica mitjançant el CPV específic 71240000-2 ¿ Serveis d¿arquitectura, enginyeria i planificació? 3. Pàgina 22 - PCAP: A quins títols us referiu exactament per acreditar lexperiència puntuable? El plec estableix el següent: Aclariment respecte a lacreditació de lexperiència puntuable: Lexperiència, títols , plànols que sacreditin per a puntuar en aquest apartat no podrà ser coincident a aquells que serveixin per complir els requisits mínims que exigeix el Plec Tècnic del contracte en la seva Clàusula 6.2. Ha de ser experiència addicional (Ja siguin títols, plànols...) a aquests mínims establerts dels que, complementàriament, es sol·licitarà la seva corresponent acreditació.
Publicada

21/de gen./2026

contestada

22/de gen./2026

1. Els perfils professionals que es demanen són formació i experiència mínima, s'accepten perfils amb major formació. Per tant sí, es poden presentar perfils de dos tècnics superiors. 2. La solvència econòmica i financera es refereix al volum anual de negoci sense cap restricció de CPV. Respecte a la solvència tècnica o professional, el mateix redactat de la clàusula 7.B) del Plec Administratiu especifica " la igualtat entre els tres primers dígits dels respectius codis CPV". 3. Es presenten uns projectes per justificar la solvència mínima per presentar-se a l'oferta. Per guanyar els punts dels criteris objectius cal presentar més projectes que donin resposta a aquest requeriment concret.
No es poden descarregar tots els annexos en format editable?
Publicada

30/de gen./2026

contestada

02/de febr./2026

NO
Bon dia, En relació al Criteri Automàtic num.3 ¿ Experiència en seguretat viària Es podrien computar, a efectes d¿aquest criteri, Plans Locals de Seguretat Ciutadana municipals (+10.000 hab.) que inclouen específicament diagnosi, anàlisi i pla d¿accions en seguretat viària urbana, com a equivalents als Plans Locals de Seguretat Viària? Gràcies.
Publicada

20/de gen./2026

contestada

21/de gen./2026

"Els Plans Locals de Seguretat Ciutadana no es poden assimilar als Plans Locals de seguretat Viària. Tot i que els Plans Locals de Seguretat Ciutadana desenvolupen apartats amb previsions generals de riscs, actuacions i mitjans, inclosos els de seguretat viària, no es fan amb la magnitud i incidència d'un pla específic local de Seguretat Viària en el que fa referència a aquesta temàtica específica. Tracten més temes que afecten la convivència ciutadana i la seguretat de les persones i els béns. Els Plans Locals de seguretat Viària són estudis tècnics específics on es realitza una diagnosi i prognosi de la seguretat viària del municipi, estudiant com millorar la seguretat viària del municipi per disminuir la sinistralitat viària des d'una perspectiva de la mobilitat, les infraestructures viàries, els usuaris i els diferents tipus de vehicles. L'objectiu principal és prevenir sinistres i proposar solucions a una problemàtica urgent o en un àmbit concret dins de la zona urbana així com promoure una mobilitat més segura i al mateix temps sostenible."