Cargando

Por favor, espere


001/21002997
servei de mudances i transport de materials, documentació i mobiliari (intern i extern), entre diferents edificis del sector d'Ecologia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona (2021-2023), amb mesures de contractació pública sostenible


Importe de licitación (sin impuestos)
110.395,33 EUR
Estado
Formalizado
Periodo de solicitudes
15/oct/2021 15:30 - 02/nov/2021 23:59

Tipo de Contrato Tipo de Procedimiento SARA Valor estimado sin impuestos Código CPV
Servicios
Abierto
No 188.400,88 EUR
Código CPV
63100000-0 Servicios de carga, descarga y almacenamiento



Forma de presentación

Estructura de la oferta

  • Sobre de cláusulas administrativas
    • Declaración responsable de cumplimiento de requisitos previos
  • Sobre de condiciones técnicas y económicas
    • Criterio genèric només documents

Documentos y enlaces publicados del expediente

Documento
Documentos adicionales a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Informe justificatiu de criteris

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Decret Autorització

Descargar

Pliego administrativo

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descargar

Pliego técnico

Plec de prescripcions tècniques

Descargar

Mesas de apertura de la licitación.

001/21002997: BC

11 noviembre 2021 13:00

Finalizada

Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
- Veig que el plec indica que els salaris s¿han d¿efectuar en aplicación del conveni indicat al plec i amb els sous indicats al plec, i que la oferta económica a presentar indicar que la mateixa s¿ha fer respecta a un percertatnge de rebaixa sobre els preus màxims indicats, no osbtant, hi han alguns ítems que conformen la oferta, que presenten el mateix preu màxim que el preu de pagament al treballador, amb el qual si presentem una % de rebaixa sobre els preus, entrenem en pèrdua directa. Ens podrien fer aclariment?
Enviada

20/oct/2021

Contestada

21/oct/2021

Vostè haurà d'oferir un % de baixa que s'aplicarà d'igual manera a tots els preus unitaris, però quan desglossi la seva oferta en el quadre de costos directes i indirectes, la partida de salaris no podrà ser inferior a la indicada en el PCAP. Hi ha altres partides com la despesa general, els mitjans auxiliars, el benefici, etc.
Al punt 4.2 Requeriments generals dels serveis indica: Desmuntatge i muntatge de mobiliari i de tot tipus de materials que es requereixi, incloent-hi el trasllat de caixes fortes. Tenint en compte que el servei de trasllat de caixes Fortes necessiten d¿una operativa diferent i els costos no son els mateixos, ens podrien indicar quantes actuacions es tenen previstes i radi d¿acció?
Enviada

22/oct/2021

Contestada

28/oct/2021

Només tenim una caixa forta al sector. Màxim pot ser una vegada a l'any (ens els darrers anys, no s'ha efectuat cap moviment). Si fos necessària alguna actuació es preveu que el radi d'acció fos en l'àmbit de la ciutat –on tenim els edificis.
Al punt 4.2 Requeriments generals dels serveis indica: - En cas de ser necessari provisió anticipada de caixes i material d¿embalatge en quantitats suficients per al condicionament de pertinences Ens podrien indicar amb quina antelació, tipus i quantitat per tipus hem de tenir en compte a fi i efecte de poder calcular el cost?
Enviada

22/oct/2021

Contestada

28/oct/2021

En general, i segons l'experiència dels darrers anys, la demanda és amb 3 dies d'anticipació de la necessitat d'entrega, i són caixes d'uns 50 x30 cm (o similars), desmuntades, i que es puguin transportar bé. Certament, en algun cas, es demanen més caixes per acabar el buidatge de mobles , quan es detecta que no són suficients, o per urgència en un trasllat, i això es pot demanar amb un dia d'antelació (és a dir, per al dia següent)
Al punt 4.2 Requeriments generals dels serveis indica: Així mateix, l¿empresa haurà de disposar els mitjans suficients per a garantir l¿adequat trasllat i tractament d¿obres d¿art, escultures, pintures, gravats, fotografies i bens d¿interès cultural, tot i que es faci en comptades ocasions. Tenint en compte que el servei de trasllat i tractament d¿obres d¿art necessiten d¿una operativa diferent i els costos no son els mateixos, ens podrien indicar quantes actuacions es tenen previstes i radi d¿acció?
Enviada

22/oct/2021

Contestada

28/oct/2021

El sector disposa sobretot de material tipus maquetes, fotografies i aquarel·les, que no tenen perquè tenir una operativa diferent a cert tipus de mobiliari, que també requereix cura. En tot cas, si cal alguna cosa més delicada, alguna pintura especial, o una escultura del Departament de Patrimoni –que té la seva pròpia contracta- seria màxim un moviment a l'any i en el radi d'acció de l'Ajuntament