Carregant

Si us plau, esperi


001_22001163
Subministrament d'ordinadors personals, tipus conjunt ordinador i pantalla acoblades en una sola unitat (cte. 20224150).

subministrament d¿ordinadors personals, tipus conjunt ordinador i pantalla acoblades en una sola unitat, d¿acord amb el plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible per l¿Ajuntament de Barcelona, Gerència de


Import sense IVA
82.644,63 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
29/d’abr./2022 - 16/de maig/2022 13:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Subministraments
Obert simplificat
No 82.644,63 EUR
codi CPV
30213300-8 Ordinadors de taula 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • Documentació administrativa
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • Oferta econòmica

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta II i informe annex

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta I

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_22001163: BC

2 de juny 2022 09:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Creiem que l Annex2 dels documents -Annexos en Word- es parla de servei de manteniment preventiu i reparació d'avaries, danys o sinistres de les embarcacions de la Guàrdia Urbana de Barcelona ens confirmeu que a l¿annex 2 cal presentar es el plec de Clàusules administratives i no aquest. Ens ho podeu validar?. Ens clarifiqueu quines són els tasques hi han pel desplegament 1) o 2),
Publicada

11/de maig/2022

contestada

13/de maig/2022

Comentar que per error els annexos que es van publicar en word corresponen a un altre contracte. Els correctes s'han annexat ja a la PSCP De totes maneres, en el PCAP signat i aprovat els annexos són correctes. En relació a les consultes que feu sobre la prestació del servei i en relació a aspectes tècnics del PPT, s'ha publicat uns diligècnia a la PSCP per donar resposta, que diu el seguent: Pregunta: 1) Necessitem saber quines són els tasques detallades per al desplegament 1) i 2),  Maquetació/Lliurament  Maquetació/Lliurament i Instal·lació/migració dels serveis ( quants GB son per equip) 2) La facturació es realitzarà una vegada l equip estigui disponible a la ubicació final i s hagi signat l acta de recepció del mateix i de la seva instal·lació . Si un equip es lliura sense incloure els serveis d'instal·lació , aquest no es facturarà Resposta: 1) Les tasques són: - Instal.lació del soft amb la imatge corporativa (NEMIC) de l'Ajuntament de Barcelona. El soft que heu d'instal.lar us el proporcionarà l'IMI - Enganxar l'etiqueta de l'inventari que us proporcionarem i lliurar finalment un excel que relacioni el número de l'etiqueta amb el número de sèrie de cada ordinador - No es farà finalment la substitució d'equips antics, per tant NO hi haurà migració de serveis d'un pc antic a cap dels que subministreu ni hi haurà per la vostre part retirada de cap material . 2) Facturació: Per poder facturar els equips : - S'han d'haver rebut en un dels dos llocs únics de lliurament indicats en la licitació - S'han d'haver realitzat les tasques indicades en el punt 1 d'aquest mail.