Carregant

Si us plau, esperi


001/22000555
Gestió servei infància-ludoteques

Gestió dels serveis d¿infància-ludoteques del Districte de Sants- Montjuïc amb objectius d¿eficiència social


Import sense IVA
1.362.170,91 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
05/de maig/2022 08:00 - 19/de maig/2022 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
1.840.921,10 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC i resta de documentació administrativa segons clàusula 8 PCAP.
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Projecte tècnic
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1. Pel preu ofertat
    • 2.1. Per la millora sobre la proposta d'activitats de dinamització comunitària
    • 2.2. Per la millora sobre la proposta d'activitats de dinamització pròpies
    • 2.3 Per la millora de la proposta mínima del pla de formació continuada
    • 2.4. Per la proposta de creació d'un servei d'acollida matinal durant el servei de casal d'estiu

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

DEUC xml

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex-1.1 Quadre del personal susceptible de subrogació OLZINELLES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex-1.2 Quadre del personal susceptible de subrogació POBLE-SEC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex-1.3 Quadre del personal susceptible de subrogació CASA DELS COLORS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex-2 Inventari ludoteca OLZINELLES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex-4 Inventari ludoteca CASA DELS COLORS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex-5 Preus públics 2022 ludoteques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència Autorització

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/22000555: Sobre C

22 de juny 2022 13:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Buenos días, En relación a la licitación 001/22000555, nos gustaría saber como han calculado la distribución presupuestaria para el año 2022, ya que la proporción del presupuesto en el Plec Administrativo es menor a 3 meses, siendo la posible fecha de inicio el 1 de octubre de 2022.
Publicada

05/de maig/2022

contestada

05/de maig/2022

Buenas tardes, Para conocer la composición del presupuesto de cada año debe consultar el informe de necesidades, donde aparece el desglose por años y por conceptos. Gracias.
Bon dia, Seria possible programar una visita a les instal·lacions per tal de conèixer-les millor? Gràcies!
Publicada

10/de maig/2022

contestada

13/de maig/2022

Bona tarda, Les ludoteques objecte d'aquest contracte es podran visitar el proper dilluns 16 de maig, seguint el següent horari: - Ludoteca Olzinelles 9h a 10 h - Ludoteca Poble-sec 10h a 11 h - Ludoteca Casa dels Colors 11h a 12 h Qualsevol empresa interessada en la visita ha de comunicar-ho per correu electrònic (lperezp@bcn.cat; mguirao@bcn.cat), indicant la persona que assistirà a la mateixa. Es prega que només assisteixi un representant per empresa. Gràcies
Bon dia A la plantilla del personal a subrogar, no s¿ indiquen el personal que cobreix las 600 hores anuals de monitor per a infants amb necessitats especials. ¿Seran noves contractacions?. Gràcies
Publicada

09/de maig/2022

contestada

10/de maig/2022

Bon dia, La figura de monitor/a de suport específic no està inclosa dintre dels quadres de subrogació. Tal com indica la clàusula 9.6 del PPT la contractació d'aquest monitor/a es farà d'acord amb les necessitats que es donin durant la vigència del contracte. Es tracta d'un concepte variable del pressupost que es facturarà quan s'hagi requerit i aprovat el suport al servei. Gràcies.