Carregant

Si us plau, esperi


001/22000610
Control d'accés i manteniment pel bon funcionament dels urinaris públics en el districte de Ciutat Vella, reservada la participació a Centres Especials de Treball d'Iniciativa Social i Empreses d'Inserció.

Serveis operatius pel control d¿accés i manteniment pel bon funcionament dels urinaris públics del Districte de Ciutat Vella.


Import sense IVA
262.264,65 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
09/de juny/2022 08:00 - 27/de juny/2022 09:30

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
262.264,65 EUR
codi CPV
98341130-5 Serveis de consergeria 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 1. DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • 2. Declaració responsable, segons model adjunt de l'annex 1.
    • 3. Declaració responsable, segons model adjunt de l'annex 1b.
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Criteris d'adjudicació avaluables mitjançant judici de valor.
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1. Oferta econòmica sobre el pressupost de licitació.
    • 2. Sostenibilitat del paper higiènic.
    • 3. Increment d'una neteja diària intermèdia, juliol i agost, als urinaris de la Pl. del Teatre.
    • 4.Sistema de dosificació centralitzat dels productes de neteja utilitzats en la neteja dels urinaris
    • 5.Compromis de l'empresa licitadora a que el vestuari compleix la limitació de substàncies químiques

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Model Annex 1b

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Model Annex 3

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Model Annex 1

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/22000610: Sobre C

30 de juny 2022 12:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Esta previst fer visita a les instal·lacions del servei a licitar?
Publicada

15/de juny/2022

contestada

17/de juny/2022

Les instal·lacions es troben obertes al públic en els següents horaris: - Per Pl. del Teatre, sota del monument a Pitarra: - De 1 de maig fins 31 d'octubre: De dilluns a divendres: des de les 00:00 h fins a les 06:00 del matí i de les 14:00h fins a les 24:00 hores. Dissabtes , diumenges i festius: des de les 00:00h fins a les 24:00 hores - Per la plaça dels Àngels, edifici contrafort - De 1 de gener fins 31 de desembre: De dilluns a divendres: des de les 12:00 h fins a les 24:00 hores. Dissabtes , diumenges i festius: de de les 00:00 fins a les 06:00 del matí i de les 12:00 h fins a les 24:00 hores
Bon dia, en relació al contracte de serveis operatius pel control i manteniment pel bon funcionament del bon funcionament dels urinaris públics del Districte de Ciutat vella, tenim qüestions a resoldre en relació al document de subrogació aportat per l¿empresa que porta el servei: Els treballadors M.B., X.C. i J.H., estan per sota del salari mínim interprofessional (SMI) estant al 100% de la jornada laboral que es permet per conveni. Dins del XV Convenio colectivo general de centros y servicios de atención a personas con discapacidad (codi: 99000985011981) no existeix la categoria de treball ¿operari¿. Quina categoria tenen els treballadors? Depenent d¿això es calculen els salaris. Segons l¿article 130 de la llei de contractació s¿ha d¿indicar: el conveni col·lectiu aplicable i els detalls de categoria, tipus de contracte, jornada, data d¿antiguitat, venciment del contracte, salari brut anual de cada treballador, així com tots els pactes en vigor aplicables als treballadors als quals afecti la subrogació.¿. Falten dades al document de subrogació. Si us plau, preguem ens traslladin aquestes qüestions per a poder fer un càlcul ajustat als serveis demanats. Restem a l¿espera de contestació Cordialment
Publicada

16/de juny/2022

contestada

17/de juny/2022

La classificació professional Grup IV correspon al grup professional d'operari/auxiliar, d'acord amb el XVè Conveni col·lectiu general de centres i serveis d'atenció a persones amb discapacitat, amb codi número 99000985011981 (Butlletí Oficial de l'Estat núm. 159, de 04.07.2019)
Hola buenos días, En relación al presente expediente tenemos la siguiente consulta: Para realizar una buena oferta, necesitaría saber si el contrato de los trabajadores que aparecen en el cuadro de subrogación tienen bonificación de la seguridad social. En el caso de no ser así ¿podrían detallarlo? Muchas gracias y saludos,
Publicada

09/de juny/2022

contestada

10/de juny/2022

A l'Annex 5 del Plec de Clàusules Administratives Particulars, disposa de tota la informació relativa als contractes del personal . A la columna "CONTRACTE" disposa del codi de contracte del personal a subrogar, amb el qual podrà conèixer tota la informació relativa al tipus de contracte de cada treballador.