Carregant

Si us plau, esperi


001/22002674
Gestió de la xarxa d'equipaments de lleure infantil del Districte de Nou Barris, 2023-2025, amb mesures de contractació pública sostenible (3 lots)

Gestió de la xarxa d'equipaments de lleure infantil del Districte de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
1.570.983,22 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
03/de gen./2023 00:01 - 23/de gen./2023 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
3.214.449,46 EUR
Nº lots 3


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex 1 DEUC
    • Annex 2 Declaració UTE
    • Annex 3 Declaració Paradisos fiscals
    • Annex 4 Declaració Drets Humans
    • Annex 5 Autorització
    • Annex 6 Empreses estrangeres
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Desenvolupament de Serveis Complementaris Espais de Petita Infància 0-3
    • Desenvolupament de Serveis Complementaris Projecte 12-16
    • Desenvolupament de Serveis de Casals Estiu, Nadal i Pasqua
    • Desenvolupament del catàleg de serveis a les Ludoteques
    • Desenvolupament del catàleg de serveis als Casals Infantils
    • Marc conceptual
    • Marc d'intervenció
    • Organització interna
    • Pla de comunicció i projecció externa de l'equipament
    • Sistemes d'avaluació, control i seguiment
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Increment d'activitats de dinamització comunitària de producció pròpia per lot
    • Increment de l'horari d'obertura dels equipaments
    • Increment del nombre d'activitats de dinamització comunitària de col·laboració
    • Oferta econòmica
    • Substitució del personal per baixes i permisos

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 

1 Gestió de la xarxa d'equipaments de lleure infantil del Districte de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible, lot 1: Casal Infantil Ciutat Meridiana, Casal Infantil Vallbona i Casal Infantil Trinitat Nova CI C.Meridiana, CI Vallbona i CI T. Nova 502.818,04 Desert
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 

2 Gestió de la xarxa d'equipaments de lleure infantil del Districte de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible, lot 2: .Casal Infantil Les Roquetes, Casal Infantil Canyelles, Ludoteca La Guineu, pati de l'escola Prosperitat CI Les Roquetes, Ludo.Guineu, Pati Esc. Pros, CICa 554.033,33 Adjudicat
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 

3 Gestió de la xarxa d'equipaments de lleure infantil del Districte de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible, lot 3: Casal Infantil El Turó, Casal Infantil Vilapicina i Ludoteca Sóller CI Turó, CI Vilapician i Ludoteca Soller 514.131,85 Adjudicat

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Annex 7 Model oferta econòmica lot 2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7 Model oferta econòmica lot 3

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2 Model declaració UTE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 Model Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7 Model oferta econòmica lot 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6 Model declaració responsable per empreses estrangeres

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Nota informativa error transcripció

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Avís desistiment Lot 1 i ampliació termini presentació ofertes Lot 2 i 3

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 Model declaració paradisos fiscals

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4 Model declaració Drets Humans

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència desistiment lot 1

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/22002674: Sobre C

13 de febrer 2023 12:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Si s ha desestimat el lot 1, perquè encara segueix actiu a la plataforma de pixelware, a l arxiu de presentació de l oferta. Només s evidencia com actualitzat la data i l hora de límit de presentació
Publicada

17/de gen./2023

contestada

19/de gen./2023

El Porta del contractació no permet anul·lar el lot 1, atès que forma part d'un únic contracte, i per això hi ha un avís publicat tant a la Plataforma de la Generalitat com en aquest mateix portal, on s'indica que s'han iniciat els tràmits per a desistir del LOT 1 de la present licitació i s'ha procedit a suspendre el termini de presentació d'ofertes del LOT 1, per tal d'avisar a les empreses licitadores abans de presentar l'oferta de l'esmentat LOT 1.
Entenen que en les imatges i taules del document no aplica al format d escriptura de la mida del la lletra Arial 12 i interlineat d 1,15 i marges autojustificats?
Publicada

30/de gen./2023

contestada

31/de gen./2023

Benvolguts/des, el plec tècnic i el PCAP no fan distinció entre text redactat o altres tipologies de text, per tant, la mida Arial 12 i interlineat 1,5 i marges autojustificats, aplica a qualsevol text. Salutacions
1) MONITOR DE SUPORT: El importe presupuestado en el Plec Administrativo del Monitor de suport 20h/set correspondiente a un año entero 2024, no se ajusta a las tablas salariales del Conveni col·lectiu del sector de lleure educatiu i sociocultural de Catalunya, publicat en data 10.07.2015 (codi de conveni núm. 79002295012003). Ya qué si consideramos el salario de septiembre de 2022 + la seguirdad a partir de enero de 2023 (la cual se incrementa en 0,5 - pasando de 31,4% a 31,9%). El coste anual por 37,5h/set según convenio es de 21.456,81, es decir, si se realiza el cálculo a 20h/set el importe sería de 11.443,63€. En este cálculo no estamos cosiderando el incrementto salarial fijado según convenio a partir de sep23 ní sep24. Lo que indica que existe una déficit presupuestario de -4.801,12 € para poder cubrir el monitor de suport durante todo un año (12 meses). El importe presupuestado del PLEC sólo garantizaría la prestación del monitor de suport de 20h/set por un tiempo máximo de 6,97 meses , sin considerar los incremtos salariales según convenio para sep23 y sep24. Pueden indicarnos el periodo exacto de prestación del servicio del monitor de suport de 20h/set si se da la condición de necesidad del mismo. 2) PRESSUPOST DE PERSONAL En relación al presuesto del coste del personal, a que se debe la diferencia entre el lot 1 respecto a los lotes 2 - 3, partiendo de la premisa que todo el personal se rige por el mismo convenio y categoria, es decir, todos los trabajadores perciben el mismo salario. Pero, los importes totales para el lote 1 es menor respecto a los lotes 2-3. 3) CUADRO DE SUBROGACIÓN En relación a los cuadros de subrogacion de los lotes 2 - 3, a que se refiere la columna de las despesas indirectas que formarían parte del coste total del personal Gracias
Publicada

05/de gen./2023

contestada

17/de gen./2023

La bossa d'hores de monitors de suport per a infants amb NEE és un import a tant alçat suficient per a l'execució de la prestació, en el cas que sigui necessari. Respecte a les qüestions 2 i 3, els càlculs s'han efectuat d'acord amb els quadres de subrogació que han facilitat les empreses que han executat el contracte anterior."
Respecte a la despesa anual del pressupost destinat a la partida d activitats existeix un mínim o topall a tenir en compte a l hora de presentar l oferta econòmica?
Publicada

19/de gen./2023

contestada

19/de gen./2023

L'import màxim és el detallat en el costos del plec de clàusules administratives particulars. Les empreses licitadores hauran de presentar l'oferta amb la baixa que considerin, sempre que es doni compliment mínim a l'establert al plec de prescripcions tècniques i a les millores proposades, si s'escau.
1.- Per la redacció del projecte tècnic hi ha un apartat titulat: Desenvolupament del catàleg de serveis a les Ludoteques, referit a la clàusula 5.2.1 del Plec Tècnic, es valorarà la proposició que realitzi una proposta més detallada de les diferents activitats que s¿han de realitzar, fins a 4 punts. Aquest punt aplica al Lot 1 que no gestiona cap Ludoteca? La puntuació total del projecte tècnic són 40 punts. Entenent que aquest apartat no té sentit desenvolupar-lo al lot 1 ja que no existeix cap ludoteca al Lot com queda la distribució de la puntuació? Serà sobre 36 punts enlloc dels 40 que val el projecte Tècnic?
Publicada

11/de gen./2023

contestada

17/de gen./2023

Bon dia, s'ha detectat un error de caràcter no esmenable a l'informe de necessitat, al PTEC i al PCAP de la licitació 001/22002674 LOT 1 amb objecte Casal Infantil Ciutat Meridiana, Casal Infantil Vallbona i Casal Infantil Trinitat Nova, motiu pel qual s'han iniciat els tràmits per a desistir del LOT 1 de la present licitació i s'ha procedit a suspendre el termini de presentació d'ofertes del LOT 1. Salutacions
PERSONAL: Lote II: - Les dues persones que estan en excedència, és per cura o voluntària - En el cas que sigui per cura qui està substituint a qui Lote III: - Hi ha tres persones en excedència, però només hi ha dues persones amb contracte d interinitat - L altre excedència és per cura. Quina persona la está substituint
Publicada

11/de gen./2023

contestada

17/de gen./2023

Bon dia, A continuació exposem la resposta. LOT 2: cap de les dues persones en excedència és per cura de fill . Hores d'ara les dues persones en excedència han renunciat ja a la seva plaça. LOT 3: Una de la persones en excedència (amb categoria coordinador de projectes) ja està incorporada des del setembre per tant ja no té substitut. Una altra de les persones és una excedència voluntària i l'altre per cura. La persona en excedència per cura fins 2024 i està substituïda per una persona companya dels propi equip (que ja era indefinida) L'altra persona en excedència voluntària està substituïda per una persona companya dels propi equip (que ja era indefinida), i per tant, no hi hauria obligatorietat d'incorporar-la. Salutacions,