Carregant

Si us plau, esperi


001/23000773
Contracte de serveis per la realització de les actuacions necessàries per l'elaboració de la proposta d'informe en el permñis de reagrupament familiar.

L'objecte del contracte consisteix en la prestació del servei per a l'elaboració de les propostes d'Informes d'Adequació d'Habitatge per a la reagrupació familiar i per a la renovació de les autoritzacions de residencia en virtut de la reagrupació, de l'Ajuntament de Barcelona amb mesures de contractació publica sostenible.


Import sense IVA
235.214,40 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
07/de març/2023 - 05/d’abr./2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
499.989,80 EUR
codi CPV
79420000-4 Serveis relacionats amb la gestió 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració de l'empresa licitadora
    • Declaració responsable Annex II PCAP. Drets Humans
    • Declaració responsable manifestant alternativament Annex 1 PCAP
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Millora en la gestió de les cites per a l'atenció presencial
    • Proposta quadre de comandament i avaluació
    • Proposta tecnica d'un protocol per a l'acollida dels nous professionals
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Contractació Indefinida
    • Millora en el temps de lliurament de l'informe de l'enquesta
    • Millora en el temps de lliurament de la memòria anual del serveii
    • Per hores de formació del personal del servei
    • Preu Ofertat

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

DEUC xml

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX III Memoria Informes Adequació Habitatge 2021

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX II INVENTARI

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex I. Quadre subrogació personal

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoació Expedient

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe Jurídic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe estabilitat pressupostària

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de fiscalització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diari Oficial Unió Europea

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Contracte signat

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/23000773: Sobre C

3 de maig 2023 10:00

Finalitzada

Document Data de publicació
Acta Mesa 3/05/2023 Publicat el 03/de maig/2023

Descarregar

Diligència de Secretària Delegada 23/05/23 Publicat el 23/de maig/2023

Descarregar

Acta proposta adjudicació 17/05/23 Publicat el 17/de maig/2023

Descarregar

Informe valoració d'ofertes Publicat el 23/de maig/2023

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Escric de part de la cooperativa Ètic Hàbitat, interessada en presentar oferta a la licitació referenciada.  Vam presentar dues preguntes a través de la plataforma de contractació gencat, però al passar els dies vam trucar al telèfon indicat als plecs i van dir-nos que no veien cap pregunta. Així que les plantegem per correu: Al PCAP es fa referencia diverses vegades a condicions de personal a subrogar, a la pàgina de gencat no hi ha cap document penjat al respecte. Ara consultant la pàgina de licitacions bcn sí que hem pogut comprovar que hi ha l annex del personal a subrogar. No obstant, hi ha aspectes de la informació del personal a subrogar que no ens queden clares. Figura que algunes persones treballadores tenen una jornada de 40 hores, quan el conveni d acció social limita la jornada a 38,5. Per altra banda, apareixen 6 persones a subrogar a jornada completa, quan els plecs en determinen 5, (i un coordinador/a a 2 hores setmanals que no apareix al quadre de subrogació). Entenem que en virtut de la normativa, només estem obligats a subrogar el personal en les condicions establertes als plecs en relació al número de persones i jornades. (5 persones a jornada completa i la coordinació a 2 hores setmanals)Ho podrien confirmar que és així? Un altre pregunta que voliem plantejar, és sobre l Annex V del PCAP, que opinem que podria ser un error com està plantejat, perquè demana indicar el nombre de dies treballats en contractació indefinida en els últims 36 mesos, però no és un criteri objecte de valoració segons els plecs, ja que el criteri a valorar és el de cobrir les substitucions mitjançant contractació indefinida. Agrairiem l aclariment al respecte. Moltes gràcies
Publicada

22/de març/2023

contestada

31/de març/2023

En referencia al personal a subrogar, hem de comentar-li que hi ha 6 persones, perquè hi ha una persona de les que presta el servei està de baixa maternal i hi ha una persona més substituint-la. Tal com estableix l'article 27 del conveni col.lectiu de treball de Catalunya d'acció social, amb infants, joves, famílies i d'altres en situació de risc, "s'ha de subrogar tots dos en idèntiques condicions". Així, estarien obligats a subrogar el personal establert en el quadre de subrogació. La persona que apareix com a coordinador/a 2 h. setmanals es tracta d'un nou lloc de coordinació del contracte, per tant no apareix en el quadre de subrogació. En referencia al treball de 40 hores setmanals,. En el PCAP es parla de costos salarials calculats a partir d'una plantilla, en aquest sentit s'estableix per fer un càlcul de pressupost; però quan es tracta de referencia del servei s'ha de mirar el PPT que és on està definit. El Plec de clàusules tècniques parla de hores de treball anuals (supervisió d'habitatge) i que s'estima que l'equip mínim serà 2 professionals pel treball de supervisió L'empresa adjudicatària haurà de proporcionar les hores anuals sol·licitades. Per últim en relació al model de l'Annex V cal que presentin la declaració responsable de contractació indefinida de tot el personal nou contractat per suplir les baixes definitives que es puguin produir en qualsevol moment del contractes del personal adscrit al servei per jubilacions o qualsevol altra causa.