Carregant

Si us plau, esperi


001_23000412
LOT 1

Serveis auxiliars de recepció, dels edificis seu de la Gerència de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l¿Ajuntament de Barcelona, situats al carrer València 344, al passeig de Sant Joan 75 de Barcelona (Lot 1) i al carrer Viladomat


Import sense IVA
234.885,00 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
09/de gen./2024 08:40 - 21/de juny/2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
563.666,73 EUR
Nº lots 2


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • Annex 2. Oferta económica.

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
98341130-5 Serveis de consergeria 

1 LOT 1 carrer València 344, al passeig de Sant Joan 75 151.089,12 Avaluació
98341130-5 Serveis de consergeria 

2 LOT 2 carrer Viladomat 127 83.795,88 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

ANUNCI COMPLEMENTARI PSCP

Descarregar

Documents addicionals a publicar

EACAT- Anunci rectificac error material o aritmètic Punt 4.2 PPT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DILIGÈNCIA D'APROVACIÓ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME D'INTERVENCIÓ

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PROVIDÈNCIA D'INCOACIÓ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANUNCI COMPLEMENTARI DOUE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME D'ESTABILITAT PRESSUPOSTÀRIA

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME JURÍDIC

Descarregar

Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANUNCI COMPLEMENTARI PSCP

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANUNCI COMPLEMENTARI PSCP

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ACTA DE LA MESA

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_23000412: BC

14 de juliol 2023 12:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Hola bon dia, Les taules de subrogació no estan actualitzades, en concret en els salaris, ja que amb la pujada de SMI, els imports de salari són incorrectes. Esperem resposta. Moltes gràcies i salutacions,
Publicada

08/de juny/2023

contestada

12/de juny/2023

La informació de que es disposa és la facilitada per l'empresa a la data de signatura del document, en tot cas les retribucions salarials han de complir amb la normativa laboral sectorial i amb el conveni col·lectiu de referencia en el qual s'han basat els càlculs de la licitació.
Hola bon dia, Segons el quadre de subrogació hi han 5 jornades completes, el que serien 8.600 hores, però segons la mitja dhores anuals són 6.578. Ens podrieu explicar a qué es deu aquesta discordança? Moltes gràcies i salutacions,
Publicada

08/de juny/2023

Part del personal que apareix als quadres de subrogació es troba en situació d'incapacitat temporal. Les hores a realitzar a cadascun dels lots de la licitació són les mateixes que es realitzen actualment.
Benvolugts, Al lot 1 al llistat de personal a subrogar el total de la jornada setmanal dels treballadors és de 200 hores, mentre que al plec tècnic, pels horaris que ens demanan, les hores de prestació resultant són 130 hores. Algun dels treballadors es troba de baixa i està sent substituit? Moltes gràcies.
Publicada

08/de juny/2023

contestada

12/de juny/2023

Part del personal que apareix als quadres de subrogació es troba en situació d'incapacitat temporal. Les hores a realitzar a cadascun dels lots de la licitació són les mateixes que es realitzen actualment. El conveni col·lectiu laboral de referència fa indicació a l'article 27.1 de les condicions de subrogació del personal d'IT i de substitució.
Bon dia, al lot 1 hi ha més hores de personal a subrogar que hores de servei a prestar. En aquesta licitació s ha reduit el nombre d hores a realitzar, respecte el servei que s està prestant actualment?
Publicada

05/de juny/2023

contestada

12/de juny/2023

Part del personal que apareix als quadres de subrogació es troba en situació d'incapacitat temporal. Les hores a realitzar a cadascun dels lots de la licitació són les mateixes que es realitzen actualment. El conveni col·lectiu laboral de referència fa indicació al seu article 27.1 de les condicions de subrogació del personal d'IT i de substitució.
Bon dia, Per la licitació de referència, la suma de criteris automàtics només de formació fan 39 punts, no 32. Podeu especificar si hi ha un error o com computareu? Primers auxilis coneixements bàsic màxim 7 punts Primers auxilis intermedi màxim 14 punts Extinció incendis màxim 4 punts Habilitats comunicatives màxim 14 punts. La suma de tot fa 39 punts i a la pàgina16 del PCAP, especifiqueu que son màxim 32 punts per formació. Entenc que aquesta formació es pot impartir a les persones treballadores objecte de subrogació en un termini de 4 meses un cop adjudicats, tal com posa el PCAP. En aquest cas, hem de fer una declaració responsable per licitar, o només es farà aquesta declaració si som adjudicataris? A més, a la pàgina 16 del PCAP, el punt 10.2, per les respostes de millora, teniu mínim de termini? Heu posat màxim 4 hores, i mínim? Gracies
Publicada

06/de juny/2023

contestada

09/de juny/2023

A la clàusula 10.3 del PCAP indica com es valorarà la puntuació, en concret indica "Si es disposa de les dues formacions, a) de primers auxilis en coneixement bàsic i b) en coneixement intermedi), només es valorarà la b) coneixement intermedi, per el que la màxima puntuació possible per obtenir entre els punts a) i b) d'aquest apartat, en quant a formació en primers auxilis, es de 14 punts." Els 14 punts màxim dels apartats a) i b) juntament amb els 4 punts de l'apartat c) i els 14 del d) donen un total de 32 punts, no de 39. A la rectificació publicada del punt 4.2 del PPT indiquem que el mínim per efectuar la substitució des de que es té coneixement de la incidència fins a l'efectiva substitució al lloc de treball de la persona és d'una hora.