Carregant

Si us plau, esperi


001_23001742
Servei de prevenció i convivència al Districte de Sant Martí de l'Ajuntament de Barcelona

Servei de prevenció i convivència al Districte de Sant Martí de l'Ajuntament de Barcelona


Import sense IVA
884.537,22 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
08/de juny/2023 00:30 - 29/de juny/2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
1.769.074,44 EUR
Nº lots 2


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex 2 Declaració responsable complementària al DEUC
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Oferta tècnica, signada electrònicament
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Disseny i impressió de material de presentació
    • Disseny i proposta d¿implementació d¿accions comunitàries
    • Increment de la proposta de coordinació pedagògica interna
    • Oferta econòmica
    • Per l¿execució del servei en quant a cobertura de baixes

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 

1 Servei de prevenció i convivència de la Franja Besòs del Dte de Sant Martí Servei de prevenció i convivència de la Franja Besòs del Dte de Sant Martí 607.227,02 Avaluació
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 

2 Servei de prevenció i convivència del Dte de Sant Martí (excepte Franja Besòs) Servei de prevenció i convivència del Dte de Sant Martí (excepte Franja Besòs) 277.310,20 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec de clàusules administratives particulars

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Actualitzacio Annex subrogació Incoop

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 Lot 2 Oferta econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2 Declaració responsable adjunta al DEUC

Descarregar

Plec tècnic

Plec tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència d'aprovació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DOUE Publicació Anunci previ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex quadre subrogació personal F Pere Tarres imports anuals

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 Model DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 Quadre subrogació personal

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DOUE Publicació Anunci de licitació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 Lot 1 Oferta econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Actualitzacio Annex subrogació F Pere Tarres

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_23001742: Sobre C

17 d’octubre 2023 10:00

En curs

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Poden incloure a Documents els següents annexos? Annex 2 Declaració responsable complementària al DEUC Annex 5 Oferta econòmica Lot 1 Annex 5 Oferta econòmica Lot 2 Gràcies.
Publicada

09/de juny/2023

contestada

12/de juny/2023

Hola bona tarda, S'han incorporar a la publicació els Annexos 2 declaració responsable i Annexos 5 , ofertes econòmiques lot 1 i lot 2, en format editable. Atentament,
Bon dia, Pel que fa a l aplicatiu informàtic ha desenvolupar en el servei, quina tipologia d informe s espera que generi de forma automatitzada? Quina informació ha de contenir i en quin format?
Publicada

19/de juny/2023

contestada

21/de juny/2023

Benvolguts/udes, En relació a la vostra consulta, us comuniquem les següents dades: Informació de l'informe: dades estadístiques per diferents variables i amb vàries opcions d'encreuament, mapificació o geolocalització per generar informes, i buidatge de l'històric i estat actual del cas de forma descriptiva (cronologia de la situació). Tipologia d'informe: la tipologia d'informe anirà condicionada a l'extracció concreta de la informació Format: word editable Atentament,
Bon dia, En relació al plec administratiu, es determina una limitació de pàgines en la redacció del projecte tècnic pel lot 2, però no pel lot 1. Són les mateixes condicions o no hi ha limitacions pel lot 1? Gràcies
Publicada

12/de juny/2023

contestada

14/de juny/2023

Benvolguts/udes, Us informem que son les mateixes condicions pel lot 1 i pel lot 2: - Com a màxim, 50 pàgines amb un cos de la mida de la lletra mínim 11, inclòs annexos. - El document assenyalarà els elements relacionats amb les propostes de millora indicant en tot moment a quina es refereix Atentament,