Carregant

Si us plau, esperi


001_23001623
Servei de suport a la tramitació, digitalització, arxiu i anonimització d'expedients de la direcció de Serveis Jurídics i Secretaria Delegada del Districte de Ciutat Vella

Servei de suport a la tramitació, digitalització, arxiu i anonimització d'expedients de la direcció de serveis jurídics i secretaria delegada del Districte de Ciutat Vella


Import sense IVA
18.700,00 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
07/de juny/2023 - 20/de juny/2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert super-simplificat
No 56.100,00 EUR
codi CPV
79420000-4 Serveis relacionats amb la gestió 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa i criteris automàtics
    • 0a. Annex 1: Declaració Responsable
    • 0b. Annex 2: Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 1. Oferta econòmica
    • 2. Per l'increment de la freqüència en el lliurament dels informes de seguiment
    • 3. Per l'increment en la periodicitat de les reunions de seguiment
    • 4. Per la reducció del termini de substitució del personal en cas de baixa o absència

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de Prescripcions Tècniques (PPT)

Descarregar

Plec administratiu

Plec de Clàusules Administratives Particulars (PCAP)

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annexos PCAP

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Hola, nos gustaría aclarar una serie de dudas: 1. ¿Ya se está realizando este servicio?, en tal caso ¿habría de contemplarse subrogación del personal y podrían indicar el número de expediente de dicho servicio? 2. ¿Las reuniones de seguimiento deben ser presenciales o pueden realizarse de manera telemática? 3. ¿Quién aporta los equipos informáticos para el desarrollo de las tareas del servicio? 4. El servicio está proyectado para 23 horas semanales, ¿es posible concentrar las horas en menos días (por ejemplo de lunes a jueves) o es necesario que se desarrolle durante los cinco días de la semana (de lunes a viernes)? Un saludo
Publicada

13/de juny/2023

contestada

14/de juny/2023

Bon dia, A continuació es dona resposta a les preguntes formulades: 1.) Tal com disposa la clàusula 5 del Plec de Prescripcions tècniques (PPT), "Per la realització de les activitats objecte del contracte, l'empresa adjudicatària assignarà una persona per a realitzar totes les tasques del present contracte.". A més, "L'empresa adjudicatària haurà d'aportar el personal per a la realització dels treballs detallats, i es compromet a cobrir les absències per vacances o altres eventualitats". No es preveu, per tant, la subrogació de personal. 2.) Respecte a les reunions de seguiment de l'execució del contracte previstes a les clàusules 6.2 PPT i 10.3 PCAP, es durà a terme per qualsevol de les formes admeses en dret i d'acord amb les necessitats del servei. 3.) D'acord amb la clàusula 6.1 del PPT, "El lloc d'execució de les tasques descrites a la clàusula 4 serà les dependències de la Direcció de Serveis Jurídics i Secretaria delegada del Districte de Ciutat Vella, ubicades al carrer Ramelleres, 17, 2a planta". A la clàusula 6.3 s'especifica que correspon a l'Ajuntament de Barcelona la titularitat "...de les eines i materials derivats de l'activitat." 4.) La clàusula 5a. del PPT també estableix la previsió d'una "...dedicació de 23 h setmanals a realitzar dins de l'horari de 8 a 15 hores, de dilluns a divendres. Abans de l'inici d'execució del contracte, la Direcció de Serveis Jurídics i Secretaria delegada del Districte de Ciutat Vella i l'empresa adjudicatària acordaran la distribució horària en què es durà a terme el servei.", d'acord sempre amb les necessitats d'aquest. Salutacions,