Carregant

Si us plau, esperi


001_23001741
Serveis auxiliars de suport al funcionament i activitats del Districte de Ciutat Vella, reservada la participació a Centres Especials de Treball d'Iniciativa Social i Empreses d'Inserció, amb mesures de contractació pública sostenible

Serveis auxiliars de suport al funcionament i activitats del Districte de Ciutat Vella, reservada la participació a Centres Especials de Treball d'Iniciativa Social i Empreses d'Inserció, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
331.070,25 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
20/de jul./2023 - 03/d’ag./2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
715.511,50 EUR
codi CPV
98341130-5 Serveis de consergeria 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 1. El document DEUC
    • 2. Annex 1a: Declaració responsable
    • 3. Annex 1b: Declaració responsable per a CETIS i Empreses d'Inserció (EI)
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Annex 2: Proposta tècnica avaluable mitjançant judicis de valor
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1. Per l'oferta econòmica sobre el pressupost de licitació
    • 2. Per incrementar el nombre d'hores del Pla de Formació obligatori
    • 3. Pel compromís d'aportar al servei un sistema de control d'accessos i registre incidències diàries
    • _a) Annex 3: Oferta econòmica i criteris d'adjudicació automàtics

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec administratiu

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Document DEUC

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP_Annex 3

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP_Annex 1a

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP_Annex 1b

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP_Annex 4

Descarregar

Plec tècnic

Plec tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP_Annex 2

Descarregar

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_23001741: Sobre C

17 d’octubre 2023 09:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Ens interessaria saber si el import del salari brut anual dels treballadors que apareix al Annex 4, és el cost total per empresa o bé hem de sumar el cost de Seguretat Social. Moltes gràcies anticipades
Publicada

25/de jul./2023

contestada

25/de jul./2023

D'acord amb la informació facilitada per l'empresa que actualment presta el servei i que es recull a l'Annex4 del Plec Administratiu, els imports indicats corresponen a la retribució bruta anual que rep la persona treballadora. No inclou les despeses de Seguretat Social.
Benvolguts, - Ens poden indicar si tots els treballadors/es a subrogar disposen de certificat de discapacitat igual o superior al 33% i tenen exempció del pagament de les quotes de la seguretat social? - Els treballadors treballen en torns rotatius entre els centres o tenen un lloc de treball fix amb horari i emplaçament habitual? - Es treballa algun dia festiu? - La proposta tècnica a incloure al sobre B ha de tenir una extensió màxima de 20 pàgines. Aquestes son a doble pàgina? Total 40 planes. La portada i l¿índex s¿inclouen dins dels màxims? Moltes gràcies.
Publicada

25/de jul./2023

contestada

27/de febr./2024

1. D'acord amb la informació facilitada per l'empresa que actualment presta el servei (Annex 4 del Plec Administratiu) el personal a subrogar disposa del certificat de discapacitat. 2. Les condicions de prestació del servei es detallen a la clàusula 4 del Plec de Prescripcions Tècniques. 3. Els dos edificis administratius (tant la Seu com la Subseu del Districte) s'acullen al calendari laboral del municipi. Els dies festius, els dos edificis estan tancats. A la clàusula 4.1 del Plec de Prescripcions tècniques es defineixen els horaris i llocs de la prestació. 4. Donat que la documentació a presentar és en format electrònic, no hi ha un davant i un darrere. Per tant, l'extensió màxima de la proposta tècnica ha de ser de 20 pàgines en total. La portada i l'índex es poden no incloure a efectes de numeració de pàgines per a l'extensió màxima, ja que no inclouen informació rellevant.
Bon dia, Al punt 3 dels criteris dadjudicació avaluable de forma automàtica (pagina 18 de PCAP), demana si lempresa licitadora aportarà al servei un sistema de control daccessos i registre de les incidències diàries. Poden especificar si us plau a que es refereixen quan demanen un sistema de control daccesos? Parlen de les persones treballadores de lempresa? De lacces de persones usuaries al centre? Gracies
Publicada

21/de jul./2023

contestada

25/de jul./2023

Tal i com es recull al punt 3 dels criteris d'adjudicació avaluables automàticament, les tasques de control d'accés i registre d'incidències són dos dels aspectes més freqüents en la gestió de l'execució i seguiment d'aquest contracte. En aquest criteri, es valorarà concretament el compromís de l'empresa licitadora d'aportar a la gestió del servei un aplicatiu web per informatitzar el sistema de control d'accessos i registre de les incidències diàries del servei, d'acord amb els tasques relacionades a les clàusules 2. "Descripció del servei " i 4.2 "Condicions per la prestació del servei" del Plec de Prescripcions Tècniques. No es tracta d'un control de presència de treballadors, ni de persones usuàries. L'aplicatiu web ha de registrar les incidències relacionades amb la prestació del servei de recepció, control d'accessos i suport d'intendència logístic, i amb les tasques específiques que es detallen en aquest apartat.