Carregant

Si us plau, esperi


001/23002220
Dinamització Serveis Can Verdaguer 2023-2025

Dinamització dels serveis de Promoció Sociocultural i de lleure del Centre cívic Masia Can Verdaguer amb mesures de ocntractació pública sostenible perióde 2023-2025


Import sense IVA
601.634,25 EUR
Estat
Desistiment
Periode de sol·licituds
01/d’ag./2023 00:01 - 11/de set./2023 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
1.203.268,50 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex 1_DEUC
    • Annex 2_DR complementària DEUC
    • Annex 3_Autorització
    • Annex 4_Compromís adscripció mitjans personals
    • Annex 5_DR E/E mateix grup empresarial
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01. Proposta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1. Annex 6_Oferta econòmica
    • 2. Annex 6_Subtitució personal
    • 3. Annex 6_Millora proposta cicles de debats

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 3_autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 12_Protocol Comunicació Inclusiva

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Decret autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 1_DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 4_Declaració mitjans personals

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 9_Mesures contra assetjament sexual

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 2_DR complementària DEUC

Descarregar

Plec administratiu

23002220_Plec Adminístratiu Can Verdaguer

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 10_Protocol LGTBI

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 13_Mesures Seguretat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex7_Subrogació personal

Descarregar

Plec tècnic

23002220_Plec Tècnic Can Verdaguer

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Informe necessitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 5_DREE mateix grup empresarial

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 11_Dades desagregades genere

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 14_Preus Públics

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 6_Oferta econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 8_Pla d'igualtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Diligència CGovern

Descarregar

Documents addicionals a publicar

23002220_Annex 1_DEUC.xml

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Nota desistiment de la licitació

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/23002220: Sobre C

18 de setembre 2023 14:00

Pendent

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
PART I de la consulta (l-aplicació solament deixa 2.000 caràcters) I. Entenem que hi ha un error en els càlculs atès que respecte al cost de seguretat social (cost d¿empresa) el Govern d-Espanya va publicar la (Ley 21/2021 de 28 de diciembre de garantía del poder adquisitivo de las pensiones y otras medidas de refuerzo de la sostenibilidad financiera) més coneguda com a (Mecanismo de Equidad Intergeneracional) o MEI. Va entrar en vigor el 1 de gener de 2023. Això implica que les cotitzacions empresarials augmenten pel 2023, un 0,5%, per la qual cosa el cost de Seguretat Social passa a ser el 31,9% i va augmentant durant els anys successius ( fins el 2050). Pel 2024 es el 0,58. Atès que en la licitació no està indicat el percentatge de cotització empresarial, hem deduït que es el 30,38%, en relació als salaris que si indica la licitació i que contempla el Conveni Col·lectiu del sector del lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya. Si tenim en compte que en la subrogació del personal el percentatge ja es el 33%, l¿aportació calculada per la licitació queda molt lluny de la realitat a subrogar si a més a més tenim en compte allò que estableix el MEI( paràgraf anterior) els càlculs correctes encara resten més lluny de la realitat exigida per la legislació vigent Per tot això sol·licitem quin percentatge ha calculat la licitació com a cost de les cotitzacions empresarials a la seguretat social.
Publicada

04/d’ag./2023

contestada

04/d’ag./2023

En el càlculs de la seguretat s'ha aplicat un 33% respecte al preu del conveni amb l'increment salarial inclòs.
PART III , IV , V i VI DE LA CONSULTA III.Respecte als càlculs desglossats en el pressupost de la licitació, no hi ha cap punt referent a les suplències i absentismes del personal laboral, o al menys que estiguin mencionats amb aquest nom com es habitual en totes les licitacions, per la qual cosa necessitem saber si han estat previstos o no. IV.Respecte a la Clausula 5 del Plec Tècnic es requereix unes hores determinades de prestació de servei segons les categories establertes, exigint per les hores d¿informació (35h+30h+10h) que sumen la quantitat anual de 3390 hores (1582h+1356h+10h) i no les indicades en el plec (3458h).Quina quantitat seria la correcte ?. V.Per a la Obertura al mes d¿Agost es requeriexen 25 hores de direcció i 32 hores d¿informació. Aquestes son mensuals, setmanals? Està inclòs el cost en l¿apartat de Borsa d¿hores ? VI.Respecte al personal a subrogar facilitat per l¿entitat que presta actualment el Servei hi ha n dades que creiem que han de ser clarificades: Perquè un informador te el mateix salari que un dinamitzador ( el assenyalat com a (*)) i està substituint a un company ? Perquè una informador interí ( codi 510) marcat com (***) te un conveni diferent i salari diferent- mes baix- al establert a la persona que substitueix? Perquè el cost empresarial de seguretat social es el 33%? A qui supleixen exactament els dos treballadors interins ( el marcat com a (**) i (***) i per quina causa? El treballador indicat en situació d¿excedència, quin tipus d¿excedència te atorgada ?i els dos treballadors citats a part, junt amb l¿anterior, en quina situació estan exactament? Preguem pugueu donar resposta que instem respectuosament, per tal de poder establir un pressupost correcte i adequat a les necessitats que exigeix la licitació del servei esmentat de Can Verdaguer.
Publicada

04/d’ag./2023

contestada

04/d’ag./2023

Les hores pel mes d'agost, són mensuals, ja que corresponen a 4 hores dos dies a la setmana, tal com diu la clàusula 4 del plec de condicions tècniques. S'ha contemplat una partida de borses d'hores per a poder abordar possibles necessitats de personal.
En el pressupost base de licitació surt com a despeses indirectes el concepte despeses de gestió, pero no veig el benefici industrial del gestor. Gràcies
Publicada

18/d’ag./2023

Bon dia el concepte "despeses de gestió" és equivalent al concepte "benefici industrial del gestor" atentament
Bon dia, tenim els següents dubtes referents a la informació dels plecs de la present licitació. Segons el PCT, pel correcte desenvolupament del servei es requereixen 6 persones, però al llistat de subrogació hi figuren 9 persones. Quines de les persones informades al personal a subrogar no estarien actualment treballant? I quin seria el motiu? Al llistat de subrogació nomès consta la situació de excedencia de una de les persones. El llistat de subrogació informa de una persona contractada amb categoria de informador/a, però el salari brut anual respon al salari de una figura de dinamització/a. És correcte que una de les figures de informació que es requereixen pel desenvolupament del servei, tot i treballar com a informador/a, percep un salari a preu conveni de animador/a sociocultural? Demanem aquests aclariments per poder dimensionar correctament el pressupost. Gràcies.
Publicada

09/d’ag./2023

El quadre de subrogació que adjuntem en la licitació, és el que ens envien des de l'actual empresa contractada que és qui té la responsabilitat. Hem fet la consulta per obtenir els aclariments que adjuntem a continuació: a) La figura de Dinamitzador/a amb data d'antiguitat 01/04/2006 està actualment en situació d'incapacitat temporal revisable, per aquest motiu existeix una figura de dinamitzador/a interí/na amb antiguitat 01/09/2017 que la sustituiex i que des del 10/01/2021 es troba en excecència amb dret de reserva del lloc de feina (fins al 21/7/2024) i per la qual cosa es va necessitar un segona figura de dinamtizador/a interí/na que és la figura de Dinamitzador/a amb antiguitat 6/04/2021. b) La figura de Informador/a amb antiguitat des del 4/01/2014 està realitzant funcions de Dinamitzador/a des del 19/11/2019 amb reserva del lloc de feina, mentre finalitzava la seva formació de Cicle Formatiu de grau superior que li permetés consolidar el càrreg de dinamitzador/a. Per aquest motiu es va necessitar la figura d'informador/a interina que és la figura d'Informador/a amb antiguitat des de 13/9/2021. Sobre aquest punt, aprofitem per fer esment que a dia d'avui la figura de Informado/a amb antiguitat 4/01/2014 ja ha finalitzat els seus estudis de Cicle formatiu de grau superior i, per tant, ha consolidat de manera indefinida el seu lloc de feina com a Dinamitzador/a i, conseqüentment, la figura d'Informador/a amb antiguitat 13/9/2021 també ha consolidat el seu lloc de feina com a Informadora/a de manera indefinida. En qualsevol cas, les persones objecte de subrogació, són les sis primeres. Per altra banda, com a resultat del desistiment i nova licitació posterior el quadre de subrogació podrà patir modificacions que caldrà tenir en compte, Atentament
PART II DE LA CONSULTA II. Respecte als augments salarials previstos en el Conveni Col·lectiu mencionat, i que recull la licitació, fins l¿any 2024 ( augment del 2,5%) però no recull els previstos per l¿any 2025 ( atès que el servei finalitza el Novembre de 2025) i entenem que ha de recollir el establert en el ¿V Acuerdo Marco ¿ es a dir, per la ¿Resolución de 19 de Mayo de 2023, de la Dirección General de Trabajo por la que se registra y publica el V Acuerdo para el empleo y la Negociación Colectiva, BOE nº 129, de 31 de mayo de 2023¿,on en el Capítol VI punt 2 indica ¿Cristerios para la determinación de los incrementos salariales: los salarios negociados en los próximos años deberían incrementarse de acuerdo a las siguientes directrices: Incremento salarial para 2023(4%), incremento salarial para 2024(4%+1%),incremento salarial para 2025(4%+1%+3%)¿.Tanmateix, en el punt 3, del mateix Capítol, es recull el seguent:¿Las confederacions firmantes instamos al Gobierno a modificar la normativa de revisión de preciós en los procesos de contratación derivados de la Ley 9/2017 de 8 de novembre, de Contratos del Sector Público, para eliminar la imposibilidad de realitzar una revisión de preciós o al menos permitir la revisión de los mismos ante el acaecimiento de cambios normatives, acuerdos de negociación col·lectiva o circunstancias que no pudieron preverse en el momento de la licitación que impliquen incrementos de costes laborales¿.
Publicada

04/d’ag./2023

contestada

04/d’ag./2023

Per l'increment salarial s'ha aplicat un increment del 2,5 % al 2023 i un 2,5 % al 2024 sobre el salari base del conveni vigent