Carregant

Si us plau, esperi


001_23002256
Servei de dinamització de la ludoteca de la placeta del Pi del districte de Ciutat Vella

Servei de dinamització de la ludoteca de la placeta del Pi del districte de Ciutat Vella


Import sense IVA
249.920,00 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
29/d’ag./2023 - 12/de set./2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 499.840,00 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 1. DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • 2. Declaració responsable
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Proposta tècnica avaluable mitjançant judici de valor
  • Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 0. Annex 3: Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 1. Oferta econòmica sobre el pressupost de licitació
    • 2. Pel compromís de realitzar tallers/activitats en els Objectius de Desenvolupament Sostenible
    • 3. Pel compromís per formar a les persones adscrites al servei
    • 4. Per l'increment en la freqüència de lliurament dels informes de seguiment del servei

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de Prescripcions Tècniques (PPT)

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

Plec de Clàusules Administratives Particulars (PCAP)

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_23002256: Sobre C

16 d’octubre 2023 09:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Segons els plecs tècnics pàgina 9, el perfil de monitor té una jornada de 20 hores, però segons el full de subrogació el monitor actualment està realitzant una jornada de 30 hores. A que és degut aquest canvi? Gràcies,
Publicada

04/de set./2023

contestada

06/de set./2023

Bon dia, D'acord amb la clàusula 8.2.1 del Plec de Prescripcions Tècniques, i amb les necessitats del servei descrites al mateix plec, es preveu un personal permanent mínim de: 1 coordinador/a del servei a 37,5h/setmana, 2 animadors/es socioculturals a 30h/setmana i 1 monitor de suport a 20h/setmana pel funcionament ordinari del servei. Tanmateix, i segons es descriu a la clàusula 8.2.2, es preveu la necessitat de personal de suport per cobrir una bossa de 130 hores anuals. El document que s'adjunta a l'annex 4 del Plec de Clàusules Administratives Particulars recull el personal que, actualment, està contractat per prestar el servei acordat en el contracte vigent de l'equipament. Salutacions,
Bon dia, 1. En una part dels plecs parla de 0 a 3 anys i a un altre de 1 a 3 anys, quin és el grup al que es fa referència dels dos o per què es fa aquesta diferència? 2. A part, es proposa fer 3 matins però no queda clar si és pel mateix tipus de grup o es podrien fer noves propostes amb espais nadó i espais familiars amb infants de 1 a 3, diferenciats? Gràcies
Publicada

05/de set./2023

contestada

07/de set./2023

Bon dia, 1. D'acord amb la clàusula 5 del Plec de Prescripcions Tècniques, "es definiran com a persones destinatàries principals els infants de 4 a 12 anys". Tanmateix, "la ludoteca també definirà com a servei complementari, un servei de ludoteca per a petita infància, per a infants de 0 a 3 anys que assisteixin amb la presència d'una persona adulta". 2. D'acord amb la resposta anterior i amb la clàusula 6.2 del Plec de Prescripcions Tècniques, "el treball amb famílies es diferenciarà segons la franja d'edat dels infants: - En el cas de famílies amb infants de 0 a 3 anys, s'oferirà un servei que consistirà en sessions de dues hores en horari de matins (tres dies a la setmana) que permetrà donar suport a la criança compartida i requerirà també de coordinació amb serveis i agents del territori per promoure la implicació de famílies amb infants d'aquesta franja d'edat d'acord amb les necessitats detectades. [...] - En el cas de famílies amb infants de 4 a 12 anys, el servei fomentarà la relació i socialització positiva, promovent la participació de les famílies en activitats conjuntes i/o lúdiques organitzades i en la mateixa organització de les activitats i de la dinàmica del servei, facilitant el seu accés a l'espai de joc ordinari". Salutacions,