Carregant

Si us plau, esperi


001_23002318
SERVEI D'ASSISTÈNCIA TÈCNICA PER L'ASSEGURAMENT DE LA QUALITAT DE LES PRESTACIONS DELS DIFERENTS CONTRACTES RELACIONATS AMB LA RECOLLIDA DE RESIDUS MUNICIPALS I NETEJA DE L'ESPAI PÚBLIC

L'objecte del present Plec és la contractació d'assistència tècnica per l'assegurament de la qualitat de les prestacions del contracte "Contractació dels serveis de recollida de residus municipals i neteja de l'espai públic a la ciutat de Barc


Import sense IVA
3.621.682,14 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
07/de set./2023 15:06 - 02/d’oct./2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
7.756.594,52 EUR
codi CPV
71000000-8 Serveis d'arquitectura, construcció, enginyeria i inspecció 

72310000-1 Serveis de tractament de dades 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01. Oferta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 60. Criteri genèric només documents

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
En relació a l¿expedient de referència, al PCAP a les pàgines 3 i 4 s¿explica com s¿ha fet l¿estimació dels costos salarials, voldríem saber si els costos salarials inclosos a la taula de la pàgina 4 inclouen els costos de seguretat social.
Publicada

07/de set./2023

contestada

07/de set./2023

El quadre de costos directes i indirectes inclou el cost empresa dels treballadors, el quadre per categories professionals només reflecteix els salaris i s'ha utilitzat l'Acord Marc per a la selecció d'empreses i fixació de les condicions dels successius contractes per a la prestació dels serveis per al desenvolupament de projectes TIC de l'Ajuntament de Barcelona (https://contractaciopublica.cat/ca/detall-publicacio/e621a54a-28a1-fa63-e6d1-918a25215de7/41890859)
Hola, us agrairíem si ens podeu resoldre els següents dubtes: Pel que fa al Sobre B (Judici Valor): DUBTE 1: Ens podríeu clarificar si per a la memòria descriptiva sol·licitada en la Clàusula 10 del PCAP en l¿apartat Criteris d¿adjudicació avaluables mitjançant judici de valor el nombre de cares escrites màximes són 30 entenent que responen a la definició de quinze pàgines DINA4 per davant i darrera? DUBTE 2: Ens podríeu indicar quin és el mecanisme d¿enviament de la demostració sol·licitada en la Clàusula 10 del PCAP en l¿apartat Criteris d¿adjudicació avaluables mitjançant judici de valor apartat 3. Solució informàtica App d¿inspecció? Segons sembla indicar el propi plec (pàg 12 Clàusula 9 punt 6) existeix una limitació per arxiu de 250 MB fet que dificulta l¿enviament d¿un vídeo de 10 min. És possible enviar un arxiu de major mida a través del propi portal o en cas contrari es pot enviar un enllaç a una plataforma de vídeo? D¿altra banda, cal adjuntar algun tipus de memòria descriptiva respecte a la APP d¿inspecció o amb el vídeo és suficient? En cas que calgui presentar una memòria descriptiva, aquesta hauria de formar de les quinze pàgines DINA4? Pel que fa al Sobre C (criteris automàtics): DUBTE 3: En el cas dels 3 perfils ¿Analista de negoci 1¿, ¿Analista de negoci 2¿ i ¿Responsable d¿inspecció¿, no s¿indica el número de contractes necessaris per obtenir els 5 punts possibles en cada cas. Entenem que si es presenta un únic contracte per a cadascun d¿ells s¿obtindria la puntuació màxima total de 15 punts (5 per a cada perfil)? Gràcies per endavant. Salutacions
Publicada

13/de set./2023

1a pregunta: en el format paper, una pàgina es correspon a una cara d'un full, per tant el límit màxim és de 15 pàgines (o cares) . En aquest cas especifiquem també la mida del full, que ha de ser DIN A4. 2a pregunta: segons s'indica a la clàusula 9, punt 6, la mida màxima permesa per cadascun dels arxius individuals que s'annexi en la proposta electrònica està establert en 250 MB. El límit màxim global de l'oferta és de 1GB o 1024 MB. També s'indica que com a mesura alternativa per adjuntar arxius d'altres formats, es poden enviar en un arxiu comprimit (ZIP). Dit això, una alternativa possible seria o bé dividir el vídeo en diversos arxius de 250 MB o bé comprimir-lo en format ZIP (o una combinació d'ambdues solucions). No podem acceptar un enllaç, ja que permetria accedir a arxius que superessin aquests límits. Per a la valoració del criteri 3 de judici de valor (Solució informàtica, App d'inspecció) és suficient amb la presentació del vídeo esmentat. Si a més es vol presentar una memòria descriptiva, aquesta haurà d'estar inclosa en la memòria descriptiva de màxim 15 pàgines DIN A4. 3a pregunta: efectivament, el requisit per a obtenir els 5 punts en cadascun d'aquests perfils és haver participat en al menys un contracte de les característiques definides al criteri.