Carregant

Si us plau, esperi


001_23000841
SERVEI PER DESENVOLUPAR UN PROGRAMA D'ACTIVITATS DE PROMOCIÓ DE LES DONES, DE DIVERSITAT SEXUAL I DE GÈNERE, I UN PROGRAMA QUE CONTEMPLI ACTUACIONS PER LA PREVENCIÓ, DETECCIÓ I ABORDATGE DEL SEXISME I DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES EN EL CONTEXT S

SERVEI PER DESENVOLUPAR UN PROGRAMA D'ACTIVITATS DE PROMOCIÓ DE LES DONES, DE DIVERSITAT SEXUAL I DE GÈNERE, I UN PROGRAMA QUE CONTEMPLI ACTUACIONS PER LA PREVENCIÓ, DETECCIÓ I ABORDATGE DEL SEXISME I DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES EN EL CONTEXT S


Import sense IVA
153.351,45 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
03/d’oct./2023 16:00 - 18/d’oct./2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
No 337.623,15 EUR
Nº lots 2


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Declaració responsable
    • Annex 2 Declaració responsable complementària al DEUC
    • Annex DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Oferta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Per l'execució del servei en quant a cobertura de baixes en un màxim de 72 hores
    • Per la millora del contingut de la memòria anual final, recollit en el punt 7 del plec tècnic
    • Preu ofert
    • Lot 2: Prevenció, detecció i abordatge del sexisme i de les vio¬lències masclistes
      • Pel coneixement complementari d'altres llengües del personal d'atenció dels dispositius

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 

1 Programació del Projecte Sant Martí en Femení Programació del Projecte Sant Martí en Femení 43.338,97 Adjudicat
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 

2 Prevenció, detecció i abordatge del sexisme i de les vio¬lències masclistes Prevenció, detecció i abordatge del sexisme i de les vio¬lències masclistes 110.012,48 Desert

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Annex 1 DEUC

Descarregar

Plec administratiu

Plec de clàusules administratives

Descarregar

Plec tècnic

Plec tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7 Subrogació personal

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_23000841: Sobre C

27 de novembre 2023 10:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Tots els dubtes son referents al lot 2, Projecte de prevenció, detecció i abordatge del sexisme i de les violències masclistes en el context sociocultural, festiu i d oci nocturn: - Entenem que el servei fixe de Punt Lila a la Zona Oci Nocturn es desenvolupa sempre en el mateix espai, i que comptaria amb un contenidor fixe (tipus caseta) que podria tancar-se amb clau cada dia o cal comptar que el que es munta és una carpa mòbil cada dia? Si és fixe, el cost del contenidor fixe va a càrrec nostre o es munta amb un altre pressupost? - Les hores destinades al servei de Punts Liles contemplen el temps de muntatge i desmuntatge de les carpes? O aquesta despesa s ha d incloure en una altra partida o simplement realitzar-la dins les 4 hores del servei? - Els serveis de Punt lila, tant el de la Zona d oci nocturn com els vinculats al calendari festiu, impliquen guàrdia presencial o telefònica per part de coordinació? - En el cas dels Punts lila vinculats al calendari festiu, l espai d emmagatzematge de la infraestructura (carpa, taules, cadires) mentre no està en ús, corre a càrrec de l empresa adjudicatària? I el transport, muntatge i desmuntatge també?
Publicada

12/d’oct./2023

contestada

16/d’oct./2023

Benvolguts/des, Us fem arribar les respostes, que ens ha indicat la tècnica responsable, a les vostres preguntes: - El punt no és fixe, sinó que pot tenir ubicacions diferents segons el dia de la setmana, i ha de poder funcionar amb infraestructura mòbil a càrrec de l'empresa. - Dins de les hores de servei. - Ordinàriament no presencial. - SI. Atentament.
Hola! On es troba l annex 2?
Publicada

16/d’oct./2023

contestada

16/d’oct./2023

Benvolguts/des, L'Annex 2 es troba al final del PCAP. Hem incorporat també el document per separat, com a Annex 2. Atentament.
Hola, en relació al lot 1: 1- El material de difusió cal fer el disseny i també la producció?podem saber nombre de còpies de cada material a imprimir i dissenyar? 2- Activitats: els honoraris de possibles persones ponents convidades, obres de teatre o musicals programades quin pressupost tenen? entenem NO van a compte de la licitació, correcte? Gràcies
Publicada

11/d’oct./2023

contestada

16/d’oct./2023

Benvolguts/des, Us fem arribar les respostes, que ha donat la tècnica responsable, a les vostres preguntes: 1. SI. No hi ha un nombre específic i serà segons el pressupost en concepte de Materials de difusió, suficient per poder fer una bona difusió del projecte. 2. Hi ha un pressupost en concepte: Activitats, que és per poder programar les activitats del projecte. Atentament.