Carregant

Si us plau, esperi


001/23002993
Oficina tècnica projecte Art Urbà NB

Oficina tècnica per desplegar un projecte d¿art urbà en el Districte de Nou Barris de l¿Ajuntament de Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible i finançat amb Fons del Mecanisme del Pla de recuperació, transformació i resiliència de la Unió Europea ¿ NextGenerationEU (d¿ara endavant, PRTR) establert pel Decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s¿aproven mesures urgents per a la modernització de l¿Administració pública i per a l¿execució del PRTR i pel Reglament (UE) 2020/2094 del Consell, de 14 de desembre de 2020, pel qual s¿estableix un instrument de recuperació de la Unió Europea per donar suport la recuperació per la crisi de la COVID-19, i regulat segons el Reglament (UE) 2021/241 del Parlament Europeu i del Consell, de 12 de febrer de 2021, pel qual s¿estableix el Mecanisme de Recuperació i Resiliència.


Import sense IVA
787.618,55 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
26/de febr./2024 00:59 - 13/de març/2024 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
787.618,55 EUR
codi CPV
79952100-3 Serveis d'organització d'esdeveniments culturals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • 1. Annex 1: DEUC
    • 2. Annex 2: Declaració responsable complementària DEUC
    • 3. Annex 3 Declaració relacions econòmiques paradisos fiscals
    • 4. Annex 4: Autorització Ajuntament
    • 5. Annex 8: Model de declaraci responsable d'absència de conflicte d'interès (DACI)
    • 6. Annex 9:Declaració responsable sobre el principi no causar perjudici signtificatiu medi ambient
    • 7. Annex 10: Model de declaracio de cessió i tractament de dades (PRTR)
    • 8. Annex 11: Model de declaració de compromís en relació amb execució PRTR
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • a) Oferta econòmica (document Annex 5)
    • a) Oferta econòmica (import)
    • b.1.) Experiència contrastada del personal tècnic assignat al contracte: Gestor/a i Coordinador/a
    • b.2.) Experiència contrastada del personal tècnic assignat al contracte: Coord i direct artística
    • b.3.) Experiència contrastada del personal tècnic assignat al contracte: Dinamitzador/a comunitari/a
    • b.4.) Experiència contrastada del personal tècnic assignat al contracte: Comunicador/a
    • c) Ampliació del període de manteniment de les obres
    • d) Ampliació del nombre d¿idiomes en què es produeix el material comunicatiu addicionals
    • e) Pel compromís d'establir relacions amb un major nombre d¿equipaments culturals que col·laborin
    • f) Nombre de centres educatius implicats en el desenvolupament del projecte
    • g) Nombre d'entitats implicades del projecte de forma participativa

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

DEUC en format xml

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diari Oficial Unió Europea

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoació Expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Avís error Títol Annex 3 a llistat documents a presentar al Portal de licitacions

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/23002993: BC

4 de juny 2024 09:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
En la formació de l'equip només es pot tenir llicenciatura o grau superior o pot tenir un màster en gestió cultural?
Publicada

28/de febr./2024

Per a cadascun dels perfils descrits a l'apartat d'adscripció de mitjans, es demana formació en àmbits diferents i determinats per cada tipologia de perfil. Es requereix formació en grau professional superior o grau universitari. En cas de tenir formacions addicionals aquestes no substituiran el requeriment d'estar en possessió de la formació en grau professional superior o grau universitari descrita per cadascun dels perfils.
Bon dia, Al llistat de documentació a entregar que ofereix la plataforma, l.Annex numero 3 respon a la següent descripció: 3. Annex 3 Declaració relacions econòmiques paradisos fiscals. En canvi, l.Annex 3 que es troba als plecs, correspon al compromís de constitució de UTE. Com hem de procedir? Gràcies
Publicada

07/de març/2024

contestada

08/de març/2024

Bon dia, A l'apartat Annex 3 hauran d'afegir el document compromís de constitució d'UTE només en el cas que estiguin interessats en formar una UTE. Disculpeu les molèsties, la declaració de paradisos fiscals està inclosa a l'Annex 2 (Declaració complementària al DEUC). Salutacions,
Bon dia, Tenim dos dubtes referents al sobre administratiu: 01/ ¿amb quines dades cal omplir en el següent assumpte: [núm. de component i nom del projecte o subprojecte ]? 02/ l.annex numero 12 cal que s.entregui en fase de licitació? Gràcies
Publicada

11/de març/2024

contestada

12/de març/2024

Bon dia, El projecte s'emmarca en la submesura 2, Plans de Sostenibilitat Turística en Destí, dins de la inversió 1 que forma part del component 14, Pla de modernització i competitivitat del sector turístic i l'actuació de conformitat amb els principis específics d'execució del Pla de conformitat amb l'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre. El document 12 no cal entregar-lo en fase de licitació.
En el perfil de 1 Gestor/a i Coordinador/a del projecte que participi en el contracte ha de tenir una llicenciatura o grau superior en l¿àmbit de la gestió cultural, comunicació, sociologia, arquitectura i urbanisme, o disseny. Si tenim una persona que té la Llicenciatura de Belles Arts i un doctorat en Estudis avançats en produccions artístiques es podria convalidar o han de ser exactament una persona que tingui una llicenciatura o grau superior en l¿àmbit de la gestió cultural, comunicació, sociologia, arquitectura i urbanisme, o disseny.
Publicada

29/de febr./2024

contestada

04/de març/2024

Per a cadascun dels perfils descrits a l'apartat d'adscripció de mitjans, es demana formació en àmbits diferents i determinats per cada tipologia de perfil. Es requereix formació en grau professional superior o grau universitari. En cas de tenir formacions addicionals aquestes no substituiran el requeriment d'estar en possessió de la formació en grau professional superior o grau universitari descrita per cadascun dels perfils.
Bona tarda, els apartats de l.annex 5 requereixen de ser complementats amb documents justificatius en fase de licitació? En cas negatiu, caldrà entregar-ne justificants en fase de pre-adjudicació? Gràcies
Publicada

03/de març/2024

contestada

04/de març/2024

Bon dia, tal i com indica l'apartat b de l'annex 5: L'experiència s'haurà d'acreditar un cop l'empresa sigui proposada com a adjudicatària mitjançant certificats acreditatius d'haver executat correctament els treballs, que seran expedits per l'òrgan públic competent. Salutacions,
Volem formar una UTE però aquesta encara no està constituïda. Com hem de entrar la solicitud? com a UTE o com a persona jurídica de un dels membres de la futura UTE?
Publicada

08/de març/2024

contestada

11/de març/2024

Bon dia, en cas de voler constituir una UTE cal presentar tots els annexos descrits al PCAP per separat (en nombre igual al de les empreses que la constituiran en cas de ser proposades com a adjudicatàries) excepte l'oferta econòmica (Annex 5) i la declaració responsable de de constitució temporal d'empreses UTE (Annex 3). Salutacions,
Bona tarda, l.Annex num. 3 del PCAP correspon al model de constitució de UTE, en canvi a la plataforma demana adjuntar com a Annex 3 una Declaració relacions econòmiques paradisos fiscals. Quin dels dos documents és el que haurem d.adjuntar en aquest apartat? En cas que sigui la declaració de relacions econòmiques, a on el podem trobar per descarregar? Gràcies
Publicada

11/de març/2024

contestada

11/de març/2024

Bon dia, ja es va resoldre una pregunta en relació a aquest fet. l'Annex 3 és la declaració de constitució d'UTE. Tenen el model als annexos del PCAP, darrera de l'última clàusula, salutacions
Bona tarda, Tenim dos dubtes a efectes d.acreditar la execució de serveis amb el concepte Serveis o treballs d.igual o similar naturalesa a l.objecte contractual en els darrers 3 anys, per un import acumulat de com a mínim 476.509,00 euros: 01/ ¿Es poden considerar Art Urbà alguna de les següents activitats que no son amb finalitat muralistica ni de tipus pictòric: teatre al carrer, festivals, concerts, instal.lacions efimeres i/o d.arquitectura, mercats de compravenda (mercadillos) i mercats d.artesania? 02/ ¿La justificació es farà exclusivament mitjançant Certificats de Bona execució expedits pel client? Gràcies
Publicada

06/de març/2024

contestada

08/de març/2024

Bon dia, d'acord amb el que estableix la clàusula 7B de solvència tècnica per acreditar els serveis d'igual o similar naturalesa contractual cal tenir en compte l'objecte contractual: (Contracte de serveis d'una oficina tècnica per desplegar un projecte d'art urbà en el Districte de Nou Barris de l'Ajuntament de Barcelona). D'acord amb l'article 90.1.a) LCSP, per considerar serveis similars caldrà la igualtat entre els tres primers dígits dels respectius codis CPV (79952100-3 Serveis d'organització d'esdeveniments culturals). Tal com indica la clàusula 13 del Plec de condicions administratives particulars: Relació dels principals serveis efectuats en els últims tres anys que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, d'aquests. Els serveis o treballs efectuats s'acrediten mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari és una entitat del sector públic o, quan el destinatari és un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresa acompanyada dels documents que tingui en poder seu que acreditin la realització de la prestació; si s'escau, aquests certificats han de ser comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent. Els certificats de bona execució dels serveis inclosos en la relació, el destinatari dels quals va ser una entitat del sector públic, es poden comunicar directament a l'òrgan de contractació l'entitat contractant.
Bon dia Si volem crear una UTE pero encara no està creada, hem de entrar la oferta des de la opció de una de les empreses que la conformaràn o des de la opció UTE al menú inicial? Gràcies
Publicada

12/de març/2024

contestada

12/de març/2024

Bon dia, La oferta cal que la presenti la UTE, encara que no estigui constituïda, no cal per a poder presentar oferta. Si tenen dificultats tècniques o dubtes, tenen la possibilitat de contactar amb el suport tècnic: 91 803 66 27. Salutacions,
Bona tarda, Per a la consideració d¿ofertes presumptament anormals o desproporcionades, no hem trobat la següent informació al PCAP, Pg21: En el cas que el nombre d.empreses licitadores sigui superior a 1 i inferior a 10, quins serien els criteris per considerar una oferta com a presumptament anormal? Gràcies
Publicada

06/de març/2024

contestada

08/de març/2024

Bon dia, Tal com s'indica a la clàusula 10.a. del PCAP : Un diferencial de 10 punts percentuals per sota de la mitjana de les ofertes o, en el cas d'una única empresa licitadora, 15 punts percentuals respecte al pressupost net de licitació. Si el nombre d'empreses licitadores és superior a 10, pel càlcul de la mitjana de les ofertes es podrà prescindir de l'oferta més baixa i/o de l'oferta més alta si hi ha un diferencial superior al 5% respecte de l'oferta immediatament consecutiva. Per tant, el diferencial és de: - 15 punts percentuals respecte el pressupost net de licitació en cas d'haver una única empresa licitadora - 10 punts percentuals per sota de la mitjana de les ofertes en cas d'haver més d'una empresa licitadora Salutacions,
Bona tarda, S.ha d.adjuntar un DEUC de les entitats subcontractades? Gràcies
Publicada

12/de març/2024

contestada

13/de març/2024

Bon dia, no cal presentar DEUC diferenciat per cada empresa subcontractada, només per l'empresa licitadora o una per cadascuna de l'empreses licitadores. Salutacions
Bon dia, Es publicarà informació referent a les dates d.obertura de sobres? De quina manera es pot sol·licitar l.assistència telemàtica a la obertura del sobre C? Gràcies,
Publicada

10/d’abr./2024

contestada

12/d’abr./2024

Bon dia, si, es publicarà a la Plataforma de contractació de la Generalitat la data i link on es produirà la obertura del sobre C. No cal sol·licitar assistència ja que és una obertura pública i tothom que hi tingui interès pot participar-hi.
Bona tarda, Ens podrien informar de l.estat en què es troba la licitació? Estem rebent informacions, de fonts diferents a la oficial, que ens fan pensar que ja s.han efectuat les obertures de sobres i no hem rebut cap informació ni acta al respecte. Gràcies
Publicada

25/de març/2024

contestada

26/de març/2024

Bon dia, Disculpeu la demora, en aquest cas degut a que la licitació es troba subjecte a Fons Next Generation la seva tramitació està sotmesa a unes especificitats legals i tècniques que fan que aquesta sigui més complexa i per tant, la seva durada es veu dilatada. Encara no s'ha produït cap obertura d'ofertes. La primera i la segona mesa seran internes i la tercera pública. La seva convocatòria es publicarà a la Plataforma de contractació de la Generalitat i al Portal de licitacions de l'Ajuntament de Barcelona, Salutacions,