Carregant

Si us plau, esperi


001_23004007
Servei de dinamització dels equipaments municipals per a adolescents i joves del Districte de Sants-Montjuïc.

Servei de dinamització dels equipaments municipals per a adolescents i joves: Espai per adolescents La Clau i el Servei de dinamització per a adolescents i joves del Poble-sec del Districte de Sants-Montjuïc amb objectius d'eficiència social.


Import sense IVA
499.945,08 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
26/de febr./2024 14:34 - 27/de març/2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 749.917,62 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC i resta de documentació administrativa
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Oferta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Millora de la proposta mínima de pla de formació continuada específica del personal del servei
    • Pel preu ofert
    • Per l¿increment del número d¿activitats de dinamització obertes al barri en els serveis
    • Per l¿increment del número d¿activitats en Xarxa amb altres serveis públics i entitats del barri

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DILIGÈNCIA D'APROVACIÓ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annexos format word

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_23004007: Sobre C

9 de maig 2024 13:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, En l estudi econòmic del concurs hem detectat que no s ha tingut en compte l increment de conveni en un 3,5%, ja aprovat i publicat de setembre del 2024. És així? Gràcies.
Publicada

04/de març/2024

contestada

04/de març/2024

Bon dia, Al pressupost del contracte està incorporat l'increment establert a l'últim acord parcial del conveni col·lectiu del 2,5% a partir de l'1 de setembre de 2024 i que era el que constava a data de publicació d'aquesta licitació. Posteriorment, i amb data 27 de febrer de 2024, s'ha publicat al DOGC un nou acord parcial d'aquest conveni amb la modificació de l'increment a tenir en compte a partir de l'1 de setembre de 2024, que passa a ser del 3,5%. Per tant, no està inclòs al pressupost del contracte aquest 1 % addicional a aplicar a partir de l'1 de setembre del 2024. Salutacions.
Bon dia, tenim dubte al presentar sobre C: Al sobre C als apartats on indiquem increment del núm activitats no queda clar si cal indicar el valor conjunt (la suma de espai la clau + servei de dinamització) Exemple: Espai la clau: 2 activitats anuals + 8 activitats d¿increment Servei de dinamització: 2 activitats anuals + 8 activitats d¿increment El valor a indicar seria 16 unitats ??? Gràcies
Publicada

12/de març/2024

contestada

13/de març/2024

Bon dia, A la casella del Portal de Contractació hauran d'indicar el total d'activitats d'increment i al document Annex 2 Oferta econòmica hauran d'indicar les activitats d'increment desglossades. Salutacions.
Bon dia, tenim algunes preguntes sobre el personal. Per una banda, entenem que la figura de tècnic/a B desapareix, integrant-se les tasques a la figura de coordinació i ampliant les hores del animador/a. Què succeeix amb el o la professional que actualment té la figura de tècnic/a B, present a la taula de subrogació? Per l¿altre, el plec requereix acreditar els requisits de l¿equip de professionals proposat. Entenem que només afecta a les futures incorporacions un cop adjudicat el contracte? Gràacies.
Publicada

22/de març/2024

contestada

26/de març/2024

Bon dia, d'acord amb les característiques de la configuració i necessitats del servei en comparació al contracte anterior, s'ha fet una ampliació d'hores d'una figura d'Animador/a Sociocultural amb una dotació de 20h, integrant les funcions a les necessitats del Servei de Dinamització Juvenil de Poble sec, que abans es realitzaven al Projecte Tarda Jove. A la taula 1 és on s'indica el personal que està actualment prestant el servei del contracte.En referència a l'acreditació dels requisits, en el cas que hi ha subrogació del personal, s'accepta una declaració responsable de l'empresa indicant el compromís de dedicar a l'execució del contracte el personal indicat en el plec com a mitjans personals. Gràcies,
Bon dia, al servei de dinamització del Poble-sec, han de fer-se 3,5h activitats en dissabte per als adolescents més 7h activitats per als joves? Un total de 10,5h en cap de setmana? Gràcies
Publicada

15/de març/2024

contestada

15/de març/2024

Bon dia, L'obertura del servei en cap de setmana contempla l'obertura de l'equipament de 3h:30' que pot ser en horari de matí o de tarda, en funció de les activitats que es programin. La resta d'hores fins un total de 7h poden ser destinades de forma flexible a l'obertura de l'equipament per realitzar activitat o la realització d'activitats fora de l'equipament, i no en una franja horària concreta. Aquestes hores de cap de setmana de forma ordinària es realitzen en dissabtes, no diumenges. Moltes gràcies,