Carregant

Si us plau, esperi


001_P2401261
Secretaria tècnica implantació Pla d'Acció del Marc Comú de Mesures d'Igualtat pel Servei de Recollida de Residus Municipals i Neteja de 'Espai Públic

Secretaria tècnica per a la implantació del Pla d'Acció del Marc Comú de Mesures d'Igualtat pel Servei de Recollida de Residus Municipals i Neteja de l'Espai Públic


Import sense IVA
14.895,00 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
30/d’abr./2024 08:00 - 21/de maig/2024 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Menor amb concurrència
No 14.895,00 EUR
codi CPV
71356200-0 Serveis d'assistència tècnica 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Oferta tècnica i econòmica
    • 21. Preu (aplicable en cas de tenir un UNIC criteri)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Plec tècnic

Informe de necessitat

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, En relació amb aquets contracte menor tenim els següents dutes: -El criteri de valoració, d¿acord amb la formula exposada dins de l¿informe de necessitats, serà únicament el preu o també es tindrà en compte la experiència i formació de la figura proposada per a la seva execució? -En cas de presentar més d¿una figura professional entenem que totes elles han d¿acreditar els requisits exigits, oi? En el cas que l¿experiència si que sigui un element de valoració si es presenta més d¿una figura es tindrà en compte únicament la que tingui més o menys experiència? -Pel que fa a l¿execució entenem que la possible adjudicació seria prèvia al mes de setembre de 2024? -Respecte la dedicació del personal, a banda de les estimacions que fem les licitadores, teniu alguna previsió de la dedicació setmanal que requerirà l¿encàrrec? Gràcies,
Publicada

07/de maig/2024

contestada

09/de maig/2024

-El criteri de valoració, d'acord amb la formula exposada dins de l'informe de necessitat, serà únicament el preu o també es tindrà en compte la experiència i formació de la figura proposada per a la seva execució? · L'únic criteri d'adjudicació, fins a un màxim de 10 punts, és l'oferta econòmica del servei. -En cas de presentar més duna figura professional entenem que totes elles han d'acreditar els requisits exigits, oi? · Les característiques concretes d'aquest servei, fan necessari que el personal adscrit al contracte (equip de treball) tingui un determinat perfil professional, tant pel que fa a qualificació com pel que fa a l'experiència, que garanteixi que, tots ells, disposen de les competències necessàries per portar a terme aquesta actuació. Per tant, totes les persones adscrites al contracte han d'acreditar la seva solvència professional. -En el cas que l'experiència si que sigui un element de valoració si es presenta més d'una figura es tindrà en compte únicament la que tingui més o menys experiència? · L'experiència professional no és un criteri d'adjudicació, sinó un requisit de la solvència professional. -Pel que fa a l'execució entenem que la possible adjudicació seria prèvia al mes de setembre de 2024? · L'adjudicació del contracte es notificarà a l'interessat i es publicarà de forma agregada en el Perfil del Contractant d'acord amb allò previst a l'article 63.4 de la LCSP. -Respecte la dedicació del personal, a banda de les estimacions que fem les licitadores, teniu alguna previsió de la dedicació setmanal que requerirà l'encàrrec? · L'equip de treball haurà de comptar, com a mínim, amb una persona. La prestació s'iniciarà a partir del moment de la formalització del contracte i finalitzarà el 28 de febrer de 2025.