Carregant

Si us plau, esperi


001_24001436
serveis auxiliars (logístics, tècnics, audiovisuals i de càtering així com el subministrament de materials i muntatge i desmuntatge de l¿acte) i lloguer d¿espais, necessaris per a dur a terme la celebració de la Diada de la Guàrdia Urbana de

serveis auxiliars (logístics, tècnics, audiovisuals i de càtering així com el subministrament de materials i muntatge i desmuntatge de l¿acte) i lloguer d¿espais, necessaris per a dur a terme la celebració de la Diada de la Guàrdia Urbana de


Import sense IVA
49.586,84 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
04/de jul./2024 - 18/de jul./2024 13:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert super-simplificat
No 49.586,84 EUR
codi CPV
79952000-2 Serveis d'esdeveniments 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Oferta completament objectiva
    • Declaracions responsables (Annex 1)
    • Declaració responsable constitució en UTE (Annex 3), si s'escau
    • Declaració responsable grup empresarial (Annex 4), si s'escau
    • Oferta econòmica (Annex 2)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec de clàusules administratives particulars

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_24001436: Oferta

19 de juliol 2024 10:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bona tarda, en relació al espai on es realitzarà el acte, a la pàgina 3 del PPT especifiqueu Ateses les característiques del servei, en tractar-se de un acte institucional de gran importància, el Departament de Comunicació es reserva la opció de visitar les instal·lacions o de de realitzar totes les comprovacions que resultin oportunes, a efectes de verificar el compliment de tots els requeriments tècnics previstos en aquest plec, amb caràcter previ a la aprovació de la adjudicació. Si en aquesta visita o en la documentació presentada, es detecta que els espais proposats per la proposada adjudicatària per a realitzar el acte no compleixen amb tots els requeriments tècnics del PPT, serà motiu de exclusió de la empresa, previ informe justificatiu, i es passarà a proposar a la següent oferta per ordre de classificació. no obstant, enlloc s indica que calgui presentar cap documentació relacionada amb aquesta informació atès que el únic que es demana és el preu i el criteri automàtic de lliurament de una memòria final, per aquest motiu requerim conèixer com s ha de justificar/presentar l espai escollit per a que en feu valoració, si és que s ha de presentar per concursar.
Publicada

05/de jul./2024

contestada

08/de jul./2024

Bon dia, En principi totes les justificacions i acreditacions dels espais, si es considera necessari, es demanaran únicament al proposat adjudicatari abans d'aprovar l'adjudicació, tal i com s'indica als plecs. No obstant, si ho consideren oportú poden presentar la documentació relativa als espais que tenen intenció d'oferir per celebrar l'acte en el sobre electrònic juntament amb la oferta. No és obligatori però ho poden fer.