Carregant

Si us plau, esperi


001/24001114
Acord Marc NAUSICA 24

ACORD MARC PER A L¿HOMOLOGACIÓ/DESIGNACIÓ D¿ENTITATS I DE FIXACIÓ DE LES CONDICIONS DELS SUCCESSIUS CONTRACTES DEL SERVEI D¿ACOLLIMENT EN ALLOTJAMENT TRANSITORI PER L¿AUTONOMIA DE PERSONES MIGRADES, AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE


Import sense IVA
3.756.288,00 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
27/d’ag./2024 - 20/de set./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
7.888.204,80 EUR
Nº lots 4


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Desenvolupament d¿una eina d¿exploració diagnòstica (clàusula 7.2 del PPT), fins a 20 punts
    • Millora en el suport psicològic (clàusula 3.3.5 del PPT), fins a 20 punts.
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Per la millora en el cost del preu plaça reservada per ús
    • Per l¿increment de les hores anuals de suport a la comunicació (clàusula 7.2 PPT)
    • Per l¿increment de les hores anuals de suport psicològic (clàusula 7.2 PPT)
    • Lot 1: Servei Acolliment persones soles/parelles (SAPIT)
      • Per l¿oferta econòmica- Lot 1
    • Lot 2: Servei Acolliment families (SAPIT)
      • Per l¿oferta econòmica- Lot 2
    • Lot 3: S.Acolliment soles/parelles/familes Intens (SAPIT)
      • Per l¿oferta econòmica- Lot 3
    • Lot 4: S.Acolliment persones continuïtat SAS-SAIER
      • Per l¿oferta econòmica- Lot 4

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
85311000-2 Serveis d'assistència social amb allotjament 

1 Servei Acolliment persones soles/parelles (SAPIT) 879.942,00 Avaluació
85311000-2 Serveis d'assistència social amb allotjament 

2 Servei Acolliment families (SAPIT) 1.173.256,00 Avaluació
85311000-2 Serveis d'assistència social amb allotjament 

3 S.Acolliment soles/parelles/familes Intens (SAPIT) 681.236,00 Avaluació
85311000-2 Serveis d'assistència social amb allotjament 

4 S.Acolliment persones continuïtat SAS-SAIER 1.021.854,00 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Documento adicional a publicar

Descarregar

Plec administratiu

DEUC - pdf i xml

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Proposta de resolució de rectificació material del PCAP

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe jurídic d'error material

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe tècnic

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret aprovació expedient Acord Marc

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència aprovació exp. Acord Marc

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de fiscalització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diari Oficial Unió Europea

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1. Informe Derivació PNausica

Descarregar

Plec administratiu

PCAP esmenat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogacio Accem

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogacio Camins

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogacio CCAR

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogacio Ficat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogacio Iniciatives

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogacio Prohabitatge

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogacio Accem

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació Camins

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació CCAR

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació Ficat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació Iniciatives

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació Prohabitatge

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogacio Camins

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació CCAR

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació FICAT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació INICIATIVES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació PROHABITATGE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci previ DOUE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2. Entrada PNausica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3. Seguiment indicadors PNausica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4_Salut Mental

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5_Informe social_EinaDiagonstica_PlaTreball

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1. Informe Derivació PNausica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2. Entrada PNausica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3. Seguiment indicadors PNausica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4. Salut Mental

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5. Informe social. Eina Diagnòstica. Pla Treball

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe DCCA (Base 40a)

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Inf. Jurídic Serveis Jurídics Centrals Garantia

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe Jurídic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoació Expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Model de declaració responsable: compromís d'adscripció a mitjans personals i materials

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Avís informatiu

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Amb relació al model de l¿Annex 3 del PCAP ¿declaració condicions dels contractes de treball¿ entenem que hem de presentar un nou quadre de subrogació amb la relació de les persones treballadores actualment adscrites a l¿execució del contracte? En quin sobre electrònic s¿ha de presentar? El quadre al que fa referència el model de declaració no consta adjunt com annex del PCAP. L¿hem de crear nosaltres? En cas afirmatiu, quins conceptes han de constar?
Publicada

30/d’ag./2024

contestada

12/de set./2024

L'annex 3 és un document que dona compliment a l'article 130.1 de la LCSP amb la finalitat de donar trasllat de les condicions laborals a un nou adjudicatari/empresa homologada. Aquesta informació ja consta publicada al perfil juntament amb la licitació donant compliment a l'esmentat article.
En el Plec de Clàusules Administratives particulars, hi ha l¿annex 1 (Model declaració responsable). A l¿aplicatiu d¿entrega no veiem on s¿ha d¿adjuntar. Suposem que s¿ha d¿unir al DEUC com un sol document o un .zip. Es així, o hi ha una altra manera de enviar-lo?
Publicada

04/de set./2024

contestada

12/de set./2024

Per a resoldre dubtes tècnics sobre la plataforma podeu trucar al telèfon 91 803 66 27 (dl.-dv. 8:00 a 18:00h, excepte festius nacionals) o escriure un correu electrònic a soporte.licitadores@pixelware.com.
En els diferents plecs i en l informe de necessitats s especifica el preu plaça dia i el preu unitari, però aquests no coincideixen. Per exemple: a la pàgina 5 del PCAP s estableix un preu plaça dia ( LOT 1 i 2 -30,73€ i LOT 3 i 4 -37,21€) i a la pàgina 19 del PCAP un preu unitari diferent ( LOT 1 i 2- 31,39€ i LOT 3 i 4- 37,99). Quina és la diferència entre preu plaça dia i preu unitari? En base a quin import hem de presentar l oferta econòmica?
Publicada

03/de set./2024

contestada

04/de set./2024

Aquesta discrepància entre els valors dels preus "plaça dia" és un error; publicarem un avís amb la corresponent esmena i per prorrogar el termini de presentació d'ofertes. El preu plaça dia correcte (i, per tant, sobre el que s'han de presentar les ofertes) és el que figura a la clàusula 2 del PCAP, o sigui: LOT PREU PLAÇA 1 30,73 euros 2 30,73 euros 3 37,21 euros 4 37,21 euros"
Disposem de model de declaració responsable d adscripció de mitjans personals i/o materials? A la pàgina 14 del PCAP es regula que s¿haurà de presentar al sobre electrònic A
Publicada

03/de set./2024

contestada

12/de set./2024

Properament es publicarà un model-exemple d'aquesta declaració d'adscripció de mitjans. A la clàusula 8 del PCAP s'indica que és un contingut del sobre A tal i com expresses.
L¿annex 5 del PCAP: ¿seguretat sistemes informació¿ s¿ha d¿incloure signada en algun dels sobres electrònics?
Publicada

03/de set./2024

contestada

12/de set./2024

El contingut de cada sobre ve indicat a la clàusula 8 del PCAP
Amb relació al model de l Annex 3 del PCAP declaració condicions dels contractes de treball s ha de presentar un nou quadre de subrogació amb la relació de les persones treballadores actualment adscrites a l¿execució del contracte o és un tràmit a realitzar un cop es tramiti el contracte? En quin sobre electrònic s¿hauria de presentar?
Publicada

03/de set./2024

contestada

12/de set./2024

L'annex 3 és un document que dona compliment a l'article 130.1 de la LCSP amb la finalitat de donar trasllat de les condicions laborals a un nou adjudicatari/empresa homologada. Aquesta informació ja consta publicada al perfil juntament amb la licitació donant compliment a l'esmentat article. El contingut dels sobres s'indica a la clàusula 8 del PCAP.
En la plataforma de presentació d ofertes, en l apartat d oferta econòmica o avaluable de forma automàtica, hem de adjuntar en els apartat 25, 33, 6 i 6 el mateix annex 2 oferta econòmica ?
Publicada

03/de set./2024

contestada

12/de set./2024

Per a resoldre dubtes tècnics sobre la plataforma podeu trucar al telèfon 91 803 66 27 (dl.-dv. 8:00 a 18:00h, excepte festius nacionals) o escriure un correu electrònic a soporte.licitadores@pixelware.com.
L¿annex 5 del PCAP relativa a ¿seguretat sistemes informació¿ s¿ha d¿incloure signada en algun dels sobres electrònics?
Publicada

30/d’ag./2024

contestada

12/de set./2024

El contingut de cadascun dels sobres s'indica a a la clàusula 8 del PCAP.
Buenos días, el anexo 5 del pcat sobre la seguridad de los sistemas de información, ¿ se tiene que incluir firmado en algún sobre?
Publicada

02/de set./2024

contestada

12/de set./2024

El contenido de cada sobre viene indicado en la clausula 8 del PCAP.
Hola, us fem arribar una serie de preguntes que tenim referents a la licitació: Es poden annexar documents relacionats amb els criteris d adjudicació avaluables mitjançant judici de valor a. proposta tècnica de desenvolupament d una eina d exploració diagnòstica i b. proposta tècnica de millora en el suport psicològic? En cas que sí, a quin sobre? Els perfils tècnics referents han canviat respecte l acord marc del 2022. Es pot imputar la figura de coordinació com un cost directe? Les titulacions dels perfils tècnics s acreditaran després de l adjudicació? L atenció psicològica es pot entendre com a servei complementari de suport socioeducatiu temporal i, per tant, subjecte de ser subcontractada? El preu plaça especificat a la pàgina 5 del plec de clàusules administratives no coincideix amb el preu plaça especificat a les pàgines 19 i 20 del mateix plec. Es tracta d un error? On podem trobar els annexos en format editable? S ha d incloure el pressupost desglosat? En quin format? Pel sobre C s especifica el següent la documentació per a la ponderació dels criteris d adjudicació avaluables de forma automàtica segons s indica en la Clàusula 10 Criteris de valoració de les ofertes. Aquesta documentació ha d anar signada per l empresa licitadora o persona que la representi. Quina documentació s ha d aportar? En quin format? On podem trobar els següents documents? declaració responsable d adscripció de mitjans personals i o materials que cal presentar al sobre A? declaració responsable del representant legal de l empresa licitadora indicant que l¿allotjament té les característiques requerides a la clàusula 4 i 5 del Plec de prescripcions tècniques particulars. A quin sobre cal annexar la? Moltes gràcies per avançat
Publicada

02/de set./2024

contestada

12/de set./2024

Bon dia, Us intentem respondre en ordre: Per a resoldre dubtes tècnics sobre la plataforma podeu trucar al telèfon 91 803 66 27 (dl.-dv. 8:00 a 18:00h, excepte festius nacionals) o escriure un correu electrònic a soporte.licitadores@pixelware.com. El contingut de cada sobre ve indicat a la clàusula 8 del PCAP. No es pot imputar la figura de coordinació com un cost directe. En tot cas a l'Annex 2 només es demanen els preus unitaris. L'acreditació dels perfils tècnics es realitzaran en la fase de proposta d'adjudicació o a la fase d'execució del contracte depenent de si es tracta de solvència o no respectivament. L'atenció psicològica es pot entendre com a servei complementari i es pot subcontractar. S'ha publicat una esmena rectificant l'error sobre els imports del preu plaça. Tots els annexos es troben al perfil del contractant, potser no tots són una versió editable. L'oferta econòmica només cal formular-la com indica l'Annex 2 del PCAP, per preus unitaris. Un model d'exemple de declaració responsable d'adscripció de mitjans s'ha publicat avui mateix.
En el cas de treballar amb un conveni que contempla jornades laborals de menys hores efectives de treball que el de referència en aquest contracte, es pot realitzar l estimaciò dels salaris en relació a les hores de treball, garantint en tot moment el cumpliment del preu/hora del conveni de referència?
Publicada

03/de set./2024

contestada

12/de set./2024

És necessari garantir les hores de servei indicades en ells plecs. Per l'estimació dels sous cal tenir en compte, entre d'altres, la possibilitat de subrogació del personal.
Pel que fa als allotjaments s¿ha d¿acreditar les condicions previstes a les clàusules 4 i 5 del PPT mitjançant la declaració responsable del representant legal de l¿entitat. Hem d¿utilitzar un model específic? A quin sobre electrònic hem d¿incloure aquesta declaració?
Publicada

03/de set./2024

contestada

12/de set./2024

Properament es publicarà un model-exemple d'aquesta declaració on podreu especificar els mitjans que s'indiquen a la clàusula 7. B) del PCAP. El contingut dels sobres es determina a la clàusula 8 del PCAP.
Pel que fa a la solvència tècnica i econòmica s ha de presentar alguna documentació o declaració responsable o és suficient amb el DEUC fins l adjudicació del contracte?
Publicada

03/de set./2024

contestada

12/de set./2024

El mètode de declarar la solvència es farà de la manera que s'indica a a la clàusula 8 del PCAP.
A la pàgina 14 del PCAP es regula que s¿haurà de presentar, al sobre electrònic A, la declaració responsable d¿adscripció de mitjans personals i/o materials. Hi ha un model normalitzat de declaració responsable? En cas afirmatiu, on el podem obtenir?
Publicada

30/d’ag./2024

contestada

12/de set./2024

Properament es publicarà un model-exemple d'aquesta declaració on podreu especificar els mitjans que s'indiquen a la clàusula 7. B) del PCAP
Amb relacio al model de l Annex 3 del PCAP declaracio condicions dels contractes de treball s ha de presentar un nou quadre de subrogacio amb la relacio de les persones treballadores actualment adscrites a l execucio del contracte o es un tramit a realitzar un cop es tramiti el contracte? En quin sobre electronic s hauria de presentar? en l annex es detalla que ha d acompanyar-se d un quadre que consta en la següent pagina, pero no hi ha cap quadre. Disposem de plantilla? aquesta plantilla s ha de realitzar en relació a les ràtios del nou contracte?
Publicada

04/de set./2024

contestada

12/de set./2024

L'annex 3 és un document que dona compliment a l'article 130.1 de la LCSP amb la finalitat de donar trasllat de les condicions laborals a un nou adjudicatari/empresa homologada. Aquesta informació ja consta publicada al perfil juntament amb la licitació donant compliment a l'esmentat article. El contingut dels sobres s'indica a la clàusula 8 del PCAP.
Hola, us fem arribar alguna pregunta més: L extensió màxima de la proposta tècnica de desenvolupament d una eina d exploració diagnòstica és de 2 pàgines per l eina d exploració diagnòstica + 2 pàgines pel pla de treball en relació a la diagnosi realitzada, és a dir, un total de 4 pàgines? entenem que les 4 pàgines es presenten en un mateix document (encara que es valorin per separat; 10 punts (2 pàgines per una banda) i 10 punts (les altres dues per l altra) L extensió màxima de la proposta tècnica de millora en el suport psicològic, és de 2 pàgines per l estratègia de prevenció en l àmbit de salut mental a nivell individual + 2 pàgines per l estratègia de prevenció en l àmbit de salut mental a nivell comunitari, és a dir, un total de 4 pàgines? entenem que les 4 pàgines es presenten en un mateix document (encara que es valorin per separat; 10 punts (2 pàgines per una banda) i 10 punts (les altres dues per l altra) Pel que fa a les ratios, pel lot 3 i 4, es pot considerar una persona amb les caracteristiques de EQUIP TÈCNIC (TS / ES) per cumplir amb la ratio de EQUIP TÈCNIC (I)? Pel que fa a l annex 3 DECLARACIÓ CONDICIONS DELS CONTRACTES DE TREBALL, fa referencia a un quadre posterior, que no sabem trobar. Ens podeu indicar on trobar-lo? Gràcies
Publicada

04/de set./2024

contestada

12/de set./2024

Us donem resposta a les preguntes per ordre: Cada "subcriteri" es presenta per separat i té una extensió màxima de 2 pàgines. No, l'EQUIP TÈCNIC (I) ha de tenir el perfil indicat en el PPT (Grau Superior d'Integració Social) (Clàusula 8.1.2 PPT). L'Annex 3 està penjat en la plataforma de contractació.