Carregant

Si us plau, esperi


001_24001018
SERVEI PER A LA TRAMITACIÓ A LA GENERALITAT DE CATALUNYA DE LA DOCUMENTACIÓ I INFORMACIÓ REQUERIDA PER A L'ELABORACIÓ DELS INFORMES D'ADEQUACIÓ D'HABITATGES

És objecte d¿aquest contracte la prestació del Servei per a la tramitació a la generalitat de Catalunya de la documentació i informació requerida per a l¿elaboració dels informes d¿adequació d¿habitatges, necessaris pel reagrupament fa


Import sense IVA
142.820,41 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
02/d’oct./2024 - 16/d’oct./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 685.537,97 EUR
codi CPV
79420000-4 Serveis relacionats amb la gestió 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable complementària al DEUC
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Millora del procediment de tancament i arxiu en les fases A i B del tràmit (clàusula 3 del PPT).
    • Millora en la gestió de la documentació necessària pel tràmit, establert a la clàusula 3. A.2 PPT
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Compromís de garantir atenció en llengües diverses addicionals a les obligatòries (clàusula 4 PPT)
    • Millora de l'oferta econòmica. Tancament i arxiu de l¿expedient no finalitzat.
    • Millora de l'oferta econòmica. Tramitació de l¿expedient finalitzat.
    • Millora de l'oferta econòmica. Tramitació de l¿expedient no finalitzat.
    • Millora en el temps de lliurament dels informes quadrimestrals de seguiment (clàusula 9.2. PPT)
    • Per la millora salarial de les persones treballadores que executen el contracte.

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME D'ESTABILITAT PRESSUPOSTÀRIA

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME JURÍDIC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DILIGÈNCIA D'APROVACIÓ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME D'INTERVENCIÓ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PROVIDÈNCIA D'INCOACIÓ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME JURÍDIC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME D'ESTABILITAT PRESSUPOSTÀRIA

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Estavem interessats amb la licitació però tenim un dubte, el personal a subrogar té un cost de 156.248,24 €, mentre que el pressupost total de la licitació és de 142.820,41€. Si és així és econòmicament inviable la licitació, podrien aclarir aquest punt? gràcies
Publicada

08/d’oct./2024

contestada

11/d’oct./2024

Benvolguts/des, La possibilitat de subrogació es troba regulada a la normativa laboral i en el conveni col·lectiu d'aplicació de procedència del personal adscrit (Conveni d'Acció Social). D'acord amb la normativa, el personal susceptible de subrogació pot decidir voluntàriament si canviar a la nova empresa o si desitja romandre en l'empresa inicial, l'Administració es limita a indicar aquesta circumstància sent la subrogació una negociació entre les empreses entrant, sortint i els/les treballadors/res.
Benvolgudes i Benvolguts, en la documentació del concurs hi ha un arxiu anomenat Subrogació Habitatge 23 on es troben les dades del personal contractat, però en cap lloc dels plecs hem vist que hi hagi subrogació per aquest personal. Ens podeu aclarir si hi ha o no subrogació del personal actual en el cas de quedar seleccionada l¿empresa?. Gràcies
Publicada

07/d’oct./2024

contestada

11/d’oct./2024

Benvolguts/des, efectivament aquest contracte comportarà la possibilitat de subrogació del personal actualment adscrit, d'acord amb la normativa vigent i el conveni col·lectiu d'aplicació.