Carregant

Si us plau, esperi


001_24002552
Gestió del Servei d'Intervenció Social per la Convivència al Districte de Ciutat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible

Gestió del Servei d'Intervenció Social per la Convivència al Districte de Ciutat Vella.


Import sense IVA
2.866.600,00 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
03/de set./2024 - 17/de set./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
5.733.200,00 EUR
codi CPV
98133100-5 Serveis per al millorament cívic i de suport als serveis per a la comunitat 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 0.- Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
    • 1.- Declaració responsable complementària al DEUC
  • Oferta tècnica avaluable mitjançant judici valor
    • Proposta tècnica avaluable mitjançant judici de valor
  • Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 0.- Annex 3: Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 1.- Oferta econòmica
    • 2.- Compromís formatiu en interculturalitat, interseccionalitat, anti-racisme, actuacions medi obert
    • 3.- Per l'increment del nombre d'informes monogràfics emesos

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Plec tècnic

Plec Prescripcions Tècniques (PPT)

Descarregar

Plec administratiu

PCAP Annex 3: Oferta econòmica i resta de criteris automàtics

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència d'aprovació

Descarregar

Plec administratiu

PCAP Annex 2: Model plantilla proposta tècnica

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

PCAP Annex 1: Declaració responsable

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

Plec de Clàusules Administratives Particulars (PCAP)

Descarregar

Plec administratiu

PCAP Annex 4: Personal a subrogar

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_24002552: Sobre C

10 d’octubre 2024 13:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
PREGUNTA 4 En la clàusula 2 del PCAP no es recull, en la motivació de l estudi de costos, l acord parcial en classificació professional i actualització de taules salarials de l¿esmentat Conveni, de data 4 de maig de 2023, publicat en el DOGC 8938, de 16 de juny de 2023, com a Resolució EMT/2054/2023, de 8 de juny, per la qual es disposa la inscripció i la publicació de l acta de la Comissió paritària del Conveni Col·lectiu. S¿han tingut present, en el càlcul de costos de la licitació, els increments salarials recollits, en el citat acord parcial, pels anys 2024, 2025 i 2026? PREGUNTA 5 En la relació de professionals del PCAP i PPT existeix una disminució, respecte als professionals recollits a l¿annex 4 del PCAP, referent a la declaració de les condicions dels contractes de treball. En concret , i llevat d¿error, hi ha 9 professionals menys: - 1 mediador intercultural - 2 AEP diürns - 6 AEP nocturns És correcte aquesta disminució? S¿ha consignat pressupostàriament les corresponents indemnitzacions laborals, com a conseqüència d¿aquesta disminució?
Publicada

06/de set./2024

contestada

13/de set./2024

A la pregunta 4 RESPOSTA: En el càlcul de costos de la licitació s'han tingut en compte els increments salarials aprovats en el citat acord parcial del Conveni Col·lectiu, per garantir l'adequació dels costos del servei a les condicions laborals vigents durant tot el període d'execució del contracte. A la pregunta 5 RESPOSTA: La previsió de personal que s'estima necessari per aquest contracte respon a una adequació a les necessitats de prestació del servei.
PREGUNTA 1 En l annex 4 del PCAP, on es recull la declaració de les condicions dels contractes de treball de l actual plantilla, els mediadors interculturals estan en la categoria professional ¿Tècnic Superior Graduat¿, del conveni d acció social d aplicació. Per contra, en la pàgina 4 del PCAP, els mediadors interculturals estan en la categoria professional ¿Personal Tècnic Superior¿, inferior a l¿actual. És correcte la disminució del canvi de categoria dels mediadors interculturals? PREGUNTA 2 La clàusula 11 lletra o) del PPT estableix que l empresa adjudicatària haurà d aportar tot el personal per a la realització de tots els treballs detallats, i es compromet a cobrir les absències per vacances o altres eventualitats. Actualment, la presencialitat necessària en el servei de tot l any es cobreix amb la plantilla contractada i, per tant, les vacances de cada un dels professionals es cobreixen amb la resta de l equip. És a dir, la dotació de les hores efectives és per cobrir tota la presencialitat dels 365 dies de l any. Compliria, l actual model, descrit a l anterior paràgraf, amb l obligació recollida a la clàusula 11 lletra o) del PPT? PREGUNTA 3 Tant el PCAP com el PPT recullen el total d hores anuals, necessàries per prestar el servei, en hores efectives. En cas que l Estat Espanyol aprovi una reforma laboral que obligui a una jornada màxima de 37,5 hores a la setmana, s exigiran les mateixes hores efectives anuals recollides al PCAP i el PPT o, per contra, només s exigiran les hores efectives resultants d una reducció proporcional a la nova jornada setmanal màxima aprovada per l estat?
Publicada

06/de set./2024

contestada

13/de set./2024

Bon dia, A la pregunta 1 RESPOSTA: Les categories professionals indicades a la clàusula 2 del PCAP responen a una adequació a les necessitats del servei.. A la pregunta 2 RESPOSTA: L'organització interna de la plantilla que presta el servei ha de garantir que aquest es presti de manera contínua i sense interrupcions durant els 365 dies de l'any. A la pregunta 3 RESPOSTA: El plec de condicions estipula que es contracten hores efectives, no jornades laborals. Per tant, independentment de possibles modificacions en la legislació laboral que afectin la durada de la jornada setmanal, l'empresa adjudicatària haurà de complir amb el total d'hores efectives anuals especificades en el PCAP i el PPT.