Carregant

Si us plau, esperi


001_24002465
Serveis operatius pel control d'accés i manteniment pel bon funcionament d'urinaris públics a la plaça dels Àngels del Districte de Ciutat Vella, reservada la participació a Centres Especials de Treball d'Iniciativa Social i Empreses d'inserció

Serveis operatius pel control d'accés i manteniment pel bon funcionament d'urinaris públics a la plaça dels Àngels del Districte de Ciutat Vella, reservada la participació a Centres Especials de Treball d'Iniciativa Social i Empreses d'inserció


Import sense IVA
246.235,21 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
27/d’ag./2024 - 23/de set./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
367.472,89 EUR
codi CPV
90910000-9 Serveis de neteja 

98341130-5 Serveis de consergeria 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre A: Documentació administrativa
    • 0.- Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
    • 1.- Declaració responsable complementària al DEUC
    • 2.- Declaració responsable CETIS i EI
  • Sobre B: Oferta econòmica i criteris automàtics
    • 0.- Annex 2: Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 1.- Oferta econòmica
    • 2.- Per formar en interculturalitat i prevenció, detecció i acció davant violències sexuals
    • 3.- Per l'adopció d'un sistema de dosificació automàtica dels productes de neteja
    • 4.- Per l'increment de la freqüència de les reunions de coordinació i seguiment del servei
    • 5.- Per l'increment de la freqüència en el lliurament dels informes anuals de residus

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 3: Personal a subrogar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 1a: Declaració responsable

Descarregar

Descarregar

Plec tècnic

Plec Prescripcions Tècniques (PPT)

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 2: Oferta econòmica i criteris automàtics

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 1b: Declaració responsable CETIS i EI

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat - Esmenat

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particulars - Esmenat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe error material

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_24002465: BC

1 d’octubre 2024 12:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, El personal a subrogar supera el import de sous i les hores setmanals a treballar, segons les demanades al pleg .Ha què és degut aquest desfàs? Per altra banda tot el personal contractat té bonificació i en quin percentatge? Hi ha visita al centre, per tal de valorar el servei?
Publicada

28/d’ag./2024

contestada

09/de set./2024

Veure esmena d'error material publicada. El nombre total d'hores de servei de l'1 de desembre de 2024 al 30 de novembre de 2026 és de 11.028,50 hores. Tota la informació relativa a les condicions dels contractes de treball del personal subjecte a subrogació que ha facilitat l'empresa que actualment presta el servei es troba a l'Annex 3: Quadre condicions dels contractes de treball. No hi ha prevista cap visita al centre per tal de valorar el servei.
Bon dia, Segons plec, les hores de servei, comptant el servei presencial més la neteja, fan un total de 5.509 hores, mentre que el personal a subrogar fa un total de 13.760 hores. Es correcte aquest càlcul? Per altre part, tot el personal a subrogar te certificat de discapacitat? Moltes gràcies.
Publicada

02/de set./2024

contestada

09/de set./2024

Veure esmena d'error material publicada. El nombre total d'hores de servei de l'1 de desembre de 2024 al 30 de novembre de 2026 és de 11.028,50 hores. Tota la informació relativa a les condicions dels contractes de treball del personal subjecte a subrogació que ha facilitat l'empresa que actualment presta el servei es troba a l'Annex 3: Quadre condicions dels contractes de treball. L'empresa confirma que tot el personal a subrogar disposa de certificat de discapacitat.
Bon dia, En el llistat de subrogació hi ha 3 treballadors adscrits als Urinaris de Angels i als Urinaris de Pitarra (HUPEJM, MAMAJM, CEBAX) al 100% de jornada Necessitem saber el % de dedicació d aquests treballadors en els Urinaris de Plaça dels Angels per poder calcular el cost de subrogació del personal que presta els serveis als Urinaris de Plaça del Angels (objecte del contracte) Atentament,
Publicada

03/de set./2024

contestada

09/de set./2024

Tota la informació relativa a les condicions dels contractes de treball del personal subjecte a subrogació que ha facilitat l'empresa que actualment presta el servei es troba a l'Annex 3: Quadre condicions dels contractes de treball.
Bon dia, A lactual licitació només es presta servei només a lurinari de Plaça dels Angels. No obstant, en el quadre de subrogació adjunt, hi ha 3 persones que presten els seus serveis als urinaris de Pitarra i Angels, i 2 persones que presten serveis a Pitarra. Entenem que les dos persones que presten servei a Pitarra no haurien destar en el quadre de personal a subrogar perquè no presten servei a lurinari de Plaça dels Angels. També demanem que incorporeu en el quadre de subrogació el % exacte de jornada que destinen les 3 persones a lurinari de Plaça dels Angels. Aquesta dada és important per poder fer un pressupost acurat al servei. Gràcies
Publicada

16/de set./2024

contestada

18/de set./2024

El contracte vigent es va modificar per acord de la Comissió de Govern, establint que, a partir del 16 de setembre de 2024, es deixava de prestar servei als urinaris situats a la plaça del Teatre, sota el monument a Pitarra. Tota la informació relativa a les condicions laborals del personal subjecte a subrogació, facilitada per l'empresa que actualment presta el servei, es recull a l'Annex 3: Quadre de condicions dels contractes de treball.
Hola bon dia, Tot el personal a subrogar té bonificacions de la Seguretat Social? Es personal amb discapacitat del 33% o superior? Moltes gràcies i salutacions,
Publicada

04/de set./2024

contestada

09/de set./2024

Tota la informació relativa a les condicions dels contractes de treball del personal subjecte a subrogació que ha facilitat l'empresa que actualment presta el servei es troba a l'Annex 3: Quadre condicions dels contractes de treball. L'empresa confirma que tot el personal a subrogar disposa de certificat de discapacitat.
Bon dia, per una correcta valoració necessitem les despeses dempresa de la Seguretat Social. Al quadre de subrogació, nota 3 posa que no inclou despeses de SS, però no sabem si es perquè no hi han o perquè no les han informades. Gràcies.
Publicada

04/de set./2024

contestada

09/de set./2024

Tota la informació relativa a les condicions dels contractes de treball del personal subjecte a subrogació que ha facilitat l'empresa que actualment presta el servei es troba a l'Annex 3: Quadre condicions dels contractes de treball.